GP Mονακό: Όλα τα τελευταία νέα πριν τον αγώνα !

H πολυαναμενόμενη πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, P Zero Purple με το μωβ σιρίτι θα κάνει το ντεμπούτο της στο Μονακό.

Εκτός αυτής διαθέσιμες θα είναι η πολύ μαλακή γόμα P Zero Red με το κόκκινο σιρίτι και η μαλακή γόμα P Zero Yellow με το κίτρινο σιρίτι. Πρόκειται για τις τρεις πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της Pirelli. Αυτές αποδίδουν καλά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης και χαμηλής ταχύτητας όπως αυτές που αναμένουμε στους δρόμους του Μόντε Κάρλο. Στο Πριγκιπάτο πάντοτε ζητούμενο είναι η μηχανική πρόσφυση από τα ελαστικά. Πρόκειται για έναν θρυλικό αγώνα για τον οποίο δεν υπάρχουν πολλά άγνωστα να ειπωθούν. Παραμένει ο πιο λαμπερός αγώνας στο πρόγραμμα και συνάμα ένας από τους πιο απρόβλεπτους.

F1 Pirelli Monaco-Preview 2

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Η διαδρομή έχει ελάχιστη πρόσφυση ενώ ταυτόχρονα το κράτημα στο οδόστρωμα βελτιώνεται θεαματικά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Οι ομάδες χρησιμοποιούν μέγιστη κλίση στις αεροτομές ώστε να «πιέσουν» το μονοθέσιο στην πίστα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης είναι η χαμηλότερη που έχουμε μέσα στη χρονιά οπότε είναι πιθανή η στρατηγική ενός πιτ στοπ ακόμη και με τις πιο μαλακές γόμες.

Στη χάραξη της τακτικής πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας και ότι τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα.

Καθώς οι ομάδες δεν έχουν ως τώρα πολλά αντιπροσωπευτικά δεδομένα από την πάρα πολύ μαλακή γόμα, οι ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης είναι καθοριστικές.

Δεδομένου ότι η μέση ωριαία ταχύτητα είναι η χαμηλότερη της χρονιάς, η προθέρμανση των ελαστικών αποτελεί κλειδί για την μεγιστοποίηση της απόδοσής τους.

F1 Pirelli Monaco-Preview 7

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

Κίτρινη, μαλακή: Είναι ασυνήθιστο αλλά πρόκειται για την πιο σκληρή γόμα που διατίθεται αυτό το Σαββατοκύριακο. Δεν επιλέχθηκαν πολλά σετ.

Κόκκινη, πολύ μαλακή: Η πιο διαδεδομένη επιλογή για τον αγώνα, είναι ικανή να διανύσει μεγάλες αποστάσεις στο Μονακό.

Μωβ, πάρα πολύ μαλακή: Επιλέχθηκε από πολλές ομάδες, είναι η σίγουρη επιλογή για τις δοκιμές και θα την δούμε και στον αγώνα.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

Νικητής: Rosberg (ένα πιτ στοπ: εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 37ο από τους 66 συνολικά γύρους).

Η καλύτερη θέση με εναλλακτική στρατηγική: Hamilton, 2ος, δυο πιτ στοπ. Οδηγούσε την κούρσα όταν μπήκε και έβαλε ένα νέο σετ πολύ μαλακής γόμας υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας προς το τέλος του αγώνα. Μετέπειτα παραδέχτηκε πως αυτό μάλλον ήταν λάθος.

Η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε ένα πιτ στοπ, συμπεριλαμβανομένου του Sainz που εκκίνησε τελευταίος και τερμάτισε 10ος.

F1 Pirelli Monaco-Preview 1

PAUL HEMBERY, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ PIRELLI

«Στο Μόντε Κάρλο θα εμφανιστεί για πρώτη φορά η νέα πάρα πολύ μαλακή γόμα με το μωβ σιρίτι. Προσφέρει τη μέγιστη απόδοση και τεχνολογία που έχουμε διαθέσιμη σε μια γόμα. Πολλές ομάδες επέλεξαν αρκετά σετ απ’ αυτή τη γόμα, δείχνοντας ότι δεν είναι κατάλληλη μόνο για δοκιμές αλλά και για αγώνα. Καθώς οι συνθήκες στο Μονακό είναι μοναδικές και το χρονοδιάγραμμα των ομάδων συγκεκριμένο, όλοι θα προσπαθήσουν να διαβάσουν τα χαρακτηριστικά της νέας πάρα πολύ μαλακής γόμας στις ελεύθερες δοκιμές. Τότε μόνο θα έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για τις επιλογές στρατηγικής αγώνα μολονότι λόγω της δυσκολίας στα προσπεράσματα οι οδηγοί προτιμούν να ελαχιστοποιούν τις επισκέψεις στα πιτ».

Γιατί πρέπει το Silverstone να παραμείνει το σπίτι του βρετανικού GP;

Γιατί πρέπει το Silverstone να παραμείνει το σπίτι του βρετανικού...

Οι συζητήσεις για την πίστα του Silverstone καλά κρατούν και...

Με τον φακό στην  Suzuka

Με τον φακό στην Suzuka

Από την Μαλαισία στην Ιαπωνία, ο θίασος της F1 εγκαταστάθηκε...

Δεξιοτεχνίες Β. Ελλάδος - Η βαθμολογία

Δεξιοτεχνίες Β. Ελλάδος - Η βαθμολογία

Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου θα διεξαχθεί στην πίστα καρτ Drive...

Powered by Jasper Roberts - Blog