F1: Ασφαλτοστρωμένη απορροή ή κερμπ;

Σημαντικά ερωτήματα απασχολούν την F1, ένα από αυτά είναι αν τα αυτοκινητοδρόμια θα έπρεπε να περιορίζουν τα μονοθέσια στις καμπές με τα σκληροτράχηλα κερμπ ή να έχουν απλά ασφαλτοστρωμένες απορροές.

Οι διαφορές είναι μικρές αλλά σημαντικές. Τα κερμπ παρέχουν ασφάλεια καθώς επιβραδύνουν σημαντικά το μονοθέσιο που ξεφεύγει από την ιδανική γραμμή, μπορούν όμως να προκαλέσουν ζημιά και κατ’ επέκταση ακόμα και εγκατάλειψη από την άλλη οι ασφαλτοστρωμένες απορροές συγχωρούν τα μικρά λάθη και επιτρέπουν στον οδηγό να οδηγήσει πιο γρήγορα δίνοντας περισσότερο θέαμα. Ως εδώ καλά, όμως υπάρχει το θέμα του χρόνου. Για παράδειγμα στο Silverstone 6 οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν τις ασφαλτοστρωμένες απορροές κερδίζοντας χρόνο στα δοκιμαστικά, αντίστοιχα στο Αυστριακό GP η οργάνωση τοποθέτησε κερμπ  με αποτέλεσμα να έχουν οι ομάδες πολλές ζημιές στα ακραξόνια.  Τελικά τα πάντα καταλήγουν στο ένα και μοναδικό ερώτημα, μήπως τελικά οι κανονισμοί στην F1 «σκοτώνουν» το θέαμα;

kerp2

Oι Αναπολιωτάκης – Tσιούκας νικητές στο ράλι σπριντ Μάλλια-Κράσι

Oι Αναπολιωτάκης – Tσιούκας νικητές στο ράλι σπριντ Μάλλια-Κράσι

Με νικητές τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Θανάση Τσιούκα με SEAT...

Με τον φακό στην  Suzuka

Με τον φακό στην Suzuka

Από την Μαλαισία στην Ιαπωνία, ο θίασος της F1 εγκαταστάθηκε...

Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης οι νικητές του ENEOS  Ράλλυ Κρήτης 2016

Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης οι νικητές του ENEOS Ράλλυ Κρήτης 2016

Η έντονη παρουσία του κόσμου στις ειδικές διαδρομές και ο...

Powered by Jasper Roberts - Blog