F1: Ασφαλτοστρωμένη απορροή ή κερμπ;

Σημαντικά ερωτήματα απασχολούν την F1, ένα από αυτά είναι αν τα αυτοκινητοδρόμια θα έπρεπε να περιορίζουν τα μονοθέσια στις καμπές με τα σκληροτράχηλα κερμπ ή να έχουν απλά ασφαλτοστρωμένες απορροές.

Οι διαφορές είναι μικρές αλλά σημαντικές. Τα κερμπ παρέχουν ασφάλεια καθώς επιβραδύνουν σημαντικά το μονοθέσιο που ξεφεύγει από την ιδανική γραμμή, μπορούν όμως να προκαλέσουν ζημιά και κατ’ επέκταση ακόμα και εγκατάλειψη από την άλλη οι ασφαλτοστρωμένες απορροές συγχωρούν τα μικρά λάθη και επιτρέπουν στον οδηγό να οδηγήσει πιο γρήγορα δίνοντας περισσότερο θέαμα. Ως εδώ καλά, όμως υπάρχει το θέμα του χρόνου. Για παράδειγμα στο Silverstone 6 οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν τις ασφαλτοστρωμένες απορροές κερδίζοντας χρόνο στα δοκιμαστικά, αντίστοιχα στο Αυστριακό GP η οργάνωση τοποθέτησε κερμπ  με αποτέλεσμα να έχουν οι ομάδες πολλές ζημιές στα ακραξόνια.  Τελικά τα πάντα καταλήγουν στο ένα και μοναδικό ερώτημα, μήπως τελικά οι κανονισμοί στην F1 «σκοτώνουν» το θέαμα;

kerp2

15η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου: Με 65 συμμετοχές

15η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου: Με 65 συμμετοχές

Ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και σε πείσμα των ιδιαίτερα δύσκολων ημερών...

4ο Athens Rally Sprint

4ο Athens Rally Sprint

Το Αθλητικό Σωματείο "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) ανακοινώνει...

SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016: Οι κορυφαίοι είναι εδώ!

SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016: Οι κορυφαίοι είναι εδώ!

Με 82 πληρώματα να παίρνουν εκκίνηση από το μνημείο του...

Ράλλυ Ακρόπολις: Φωτογραφίες 1ης ημέρας {photo gallery}

Ράλλυ Ακρόπολις: Φωτογραφίες 1ης ημέρας {photo gallery}

Ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις και αυτές είναι...

Powered by Jasper Roberts - Blog