F1: Ασφαλτοστρωμένη απορροή ή κερμπ;

Σημαντικά ερωτήματα απασχολούν την F1, ένα από αυτά είναι αν τα αυτοκινητοδρόμια θα έπρεπε να περιορίζουν τα μονοθέσια στις καμπές με τα σκληροτράχηλα κερμπ ή να έχουν απλά ασφαλτοστρωμένες απορροές.

Οι διαφορές είναι μικρές αλλά σημαντικές. Τα κερμπ παρέχουν ασφάλεια καθώς επιβραδύνουν σημαντικά το μονοθέσιο που ξεφεύγει από την ιδανική γραμμή, μπορούν όμως να προκαλέσουν ζημιά και κατ’ επέκταση ακόμα και εγκατάλειψη από την άλλη οι ασφαλτοστρωμένες απορροές συγχωρούν τα μικρά λάθη και επιτρέπουν στον οδηγό να οδηγήσει πιο γρήγορα δίνοντας περισσότερο θέαμα. Ως εδώ καλά, όμως υπάρχει το θέμα του χρόνου. Για παράδειγμα στο Silverstone 6 οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν τις ασφαλτοστρωμένες απορροές κερδίζοντας χρόνο στα δοκιμαστικά, αντίστοιχα στο Αυστριακό GP η οργάνωση τοποθέτησε κερμπ  με αποτέλεσμα να έχουν οι ομάδες πολλές ζημιές στα ακραξόνια.  Τελικά τα πάντα καταλήγουν στο ένα και μοναδικό ερώτημα, μήπως τελικά οι κανονισμοί στην F1 «σκοτώνουν» το θέαμα;

kerp2

Με τον φακό στην  Suzuka

Με τον φακό στην Suzuka

Από την Μαλαισία στην Ιαπωνία, ο θίασος της F1 εγκαταστάθηκε...

Δεξιοτεχνίες Β. Ελλάδος - Η βαθμολογία

Δεξιοτεχνίες Β. Ελλάδος - Η βαθμολογία

Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου θα διεξαχθεί στην πίστα καρτ Drive...

1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνος

1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνος

Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ) μετά από έγκριση της...

Powered by Jasper Roberts - Blog