F1: Ασφαλτοστρωμένη απορροή ή κερμπ;

Σημαντικά ερωτήματα απασχολούν την F1, ένα από αυτά είναι αν τα αυτοκινητοδρόμια θα έπρεπε να περιορίζουν τα μονοθέσια στις καμπές με τα σκληροτράχηλα κερμπ ή να έχουν απλά ασφαλτοστρωμένες απορροές.

Οι διαφορές είναι μικρές αλλά σημαντικές. Τα κερμπ παρέχουν ασφάλεια καθώς επιβραδύνουν σημαντικά το μονοθέσιο που ξεφεύγει από την ιδανική γραμμή, μπορούν όμως να προκαλέσουν ζημιά και κατ’ επέκταση ακόμα και εγκατάλειψη από την άλλη οι ασφαλτοστρωμένες απορροές συγχωρούν τα μικρά λάθη και επιτρέπουν στον οδηγό να οδηγήσει πιο γρήγορα δίνοντας περισσότερο θέαμα. Ως εδώ καλά, όμως υπάρχει το θέμα του χρόνου. Για παράδειγμα στο Silverstone 6 οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν τις ασφαλτοστρωμένες απορροές κερδίζοντας χρόνο στα δοκιμαστικά, αντίστοιχα στο Αυστριακό GP η οργάνωση τοποθέτησε κερμπ  με αποτέλεσμα να έχουν οι ομάδες πολλές ζημιές στα ακραξόνια.  Τελικά τα πάντα καταλήγουν στο ένα και μοναδικό ερώτημα, μήπως τελικά οι κανονισμοί στην F1 «σκοτώνουν» το θέαμα;

kerp2

Ετήσια κοπή πίτας του Σ.Μ.Α.Βελβεντού

Ετήσια κοπή πίτας του Σ.Μ.Α.Βελβεντού

Το Σάββατο 14 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια κοπή πίτας του...

Η Nissan σφραγίζει με νίκη τη συμμετοχή της στους διεθνείς αγώνες της κατηγορίας LM P2

Η Nissan σφραγίζει με νίκη τη συμμετοχή της στους διεθνείς...

Το εκπληκτικό, νικηφόρο σερί της Nissan στο διεθνή διαγωνισμό πρωτοτύπων...

Τα ελαστικά LASSA έχουν τη δική τους… Drift Team !

Τα ελαστικά LASSA έχουν τη δική τους… Drift Team !

Η LASSA αποτελεί έναν παγκοσμίου εμβέλειας κατασκευαστή ελαστικών, με εξαγωγή...

Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Με 78 συμμετοχές

Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Με 78 συμμετοχές

  Στην τελική ευθεία έχει εισέλθει η διοργάνωση του Ιστορικού...

Powered by Jasper Roberts - Blog