High Tech F1

Όταν ακούς έναν πιλότο της F1 να παραδέχεται πως στο τιμόνι του μονοθέσιου υπάρχουν λειτουργίες για τις οποίες δεν γνωρίζει τι κάνουν ή όταν με παράπονο λένε πως το μόνο που θα ήθελαν είναι να οδηγούν, τότε κάτι δεν πάει καλά στο κορυφαίο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τα μονοθέσια είναι πλέον τόσο πολύπλοκα και οι κανονισμοί τόσο επικίνδυνα περιοριστικοί που αναρωτιέται κανείς αν η F1 έχει πιο στενή σχέση με την τεχνολογία παρά με τους αγώνες. Βλέποντας για παράδειγμα πιλότους να οδηγούν με ένα χέρι στην Eau Rouge (Spa, Βέλγιο) γίνετε αντιληπτό πως  το άθλημα πήρε λάθος δρόμο και πως ίσως στο μέλλον οι πιλότοι να είναι περισσότερο διακοσμητικοί.  Χαρακτηριστική είναι η απάντηση του Montoya  όταν ρωτήθηκε για τις εντυπώσεις του σχετικά με την Porsche WEC την οποία δοκίμαζε πέρσι στο Bahrain: «Σοκαρίστηκα όταν μου έδωσαν ένα εγχειρίδιο οδήγησης 30 σελίδων. Σκεφτείτε πως πριν από μια δεκαετία μας έδιναν μια σελίδα με οδηγίες για την Mc Laren   που αφορούσαν τα κουμπιά στο τιμόνι τα οποία είχαν διαφορετικά γράμματα το καθένα, έπρεπε λοιπόν απλά να θυμάσε πιο γράμμα έκανε τι». Η ερώτηση είναι θέλουμε παγκόσμιου πρωταθλητές ή έμπειρους στο πάτημα των κουμπιών.

timoni2005

 

Oι Αναπολιωτάκης – Tσιούκας νικητές στο ράλι σπριντ Μάλλια-Κράσι

Oι Αναπολιωτάκης – Tσιούκας νικητές στο ράλι σπριντ Μάλλια-Κράσι

Με νικητές τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Θανάση Τσιούκα με SEAT...

4οι οι Αθανασούλας - Παναγιωτούνης μετά το πρώτο σκέλος

4οι οι Αθανασούλας - Παναγιωτούνης μετά το πρώτο σκέλος

Στην τέταρτη θέση της Γενικής κατάταξης του ERC και στην...

4o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου : Σε εξέλιξη οι ετοιμασίες!

4o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου : Σε εξέλιξη οι ετοιμασίες!

Το Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου που θεσπίστηκε το 2013, μετά από...

Powered by Jasper Roberts - Blog