Αυτά είναι τα νέα ελαστικά της F1 και επίσημα

Παρουσιάστηκε στα πάντοκ της Γιας Μαρίνα στο Άμπου Ντάμπι η νέα γκάμα φαρδύτερων ελαστικών P Zero της Pirelli για το 2017. Επίσης παρουσιάστηκαν οι νέες χαράξεις πέλματος για τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά Cinturato.

Pirelli Tyres 2017 2

ΝΕΑ ΜΕΓΕΘΗ. Τα εμπρός ελαστικά είναι φαρδύτερα κατά 60mm από τα 245mm έχουν φτάσει στα 305mm. Τα πίσω ελαστικά είναι φαρδύτερα κατά 80mm από τα 325mm έχουν πάει στα 405mm. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά του 2017 να είναι φαρδύτερα κατά 25% από τα σημερινά ελαστικά. Αυτό αφορά όλους τους τύπους, ενδιάμεσα, βρόχινα και σλικ ελαστικά.

Οι διαστάσεις των ελαστικών του 2017 είναι:

Εμπρός: 305/670-13

Πίσω: 405/670-13

Τα ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato θα έχουν διάμετρο 675mm ενώ τα βρόχινα ελαστικά Cinturato θα έχουν διάμετρο 680mm. Οι ζάντες παραμένουν 13αρες.

ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ. Χάρη στις αλλαγές που έκανε η FIA στους αθλητικούς κανονισμούς η εξέλιξη των ελαστικών του 2017 έγινε σε 10 περιόδους, συνολικά έχουμε 24 μέρες δοκιμών. Το πρόγραμμα δοκιμών με τη χρήση ανεξάρτητων ειδικά τροποποιημένων μονοθεσίων ξεκίνησε τον Αύγουστο και η τελευταία δοκιμή έγινε την προηγούμενη εβδομάδα στο Άμπου Ντάμπι με τη Ferrari. Την Τρίτη 29/11 αμέσως μετά το GP του Άμπου Ντάμπι και τα τρία ειδικά τροποποιημένα μονοθέσια (Mercedes, Ferrari, Red Bull) θα κάνουν μαζί για πρώτη φορά δοκιμές.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ. Οι τρεις ομάδες παρείχαν ειδικά τροποποιημένα μονοθέσια του 2015 τα οποία προσαρμόστηκαν με συγκεκριμένες τεχνικές ντιρεκτίβες από τη FIA ούτως ώστε να προσομοιώνουν τους κανονισμούς της νέας χρονιάς. Έτσι παράγουν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη έχουν μεγαλύτερο πλάτος και φέρουν φαρδύτερα ελαστικά. Κάθε μονοθέσιο έχει συμπληρώσει μέχρι σήμερα 7 μέρες δοκιμών (όπως φαίνεται λεπτομερώς στο πρόγραμμα δοκιμών). Έγινε κατανομή της δουλειάς στα σλικ ελαστικά σε όλες τις διαθέσιμες γόμες αλλά και στα ενδιάμεσα/βρόχινα ελαστικά.

Το τεστ δοκιμών στις 29 Νοεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι θα είναι η 8η ημέρα δοκιμών για κάθε μια από τις τρεις ομάδες , οπότε θα έχουμε σύνολο 24 ημερών. Έτσι ολοκληρώνεται το πρόγραμμα εξέλιξης που συμφωνήθηκε ανάμεσα στις ομάδες, τη FIA και την Pirelli.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Συνολικά έγιναν δοκιμές εξέλιξης σε 5 διαφορετικές πίστες όπως μπορείτε να δείτε με λεπτομέρειες παρακάτω:

ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ – ΕΛΑΣΤΙΚΑ 2017

Νο

Ημερ.

Μέρες δοκιμών

Πίστα

Ομάδα

Ελαστικά

Οδηγοί

1

1-2/8

2

Fiorano

FER

Βρόχινα

Vettel/Gutierrez

2

3-4/8

2

Mugello

RBR

Σλικ

Buemi

3

6-7/9

2

Barcelona

FER

Σλικ

Raikkonen/Vettel

4

6-7-8/9

3

Paul Ricard

MGP

Σλικ

Wehrlein

5

21-22/9

2

Paul Ricard

MGP

Βρόχινα

Wehrlein

6

12-13/10

2

Barcelona

MGP

Σλικ

Rosberg

7

14-15-16/10

3

Abu Dhabi

RBR

Σλικ

Gasly

8

2-3/11

2

Abu Dhabi

RBR

Βρόχινα

Gasly

9

15-16-17/11

3

Abu Dhabi

FER

Σλικ

Vettel / Fuoco

10

29/11

3

Abu Dhabi

3 ομάδες

Σλικ

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. Η Pirelli είναι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα έως σήμερα παρά τις προφανείς δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι ομάδες προσπαθώντας να τροποποιήσουν τα μονοθέσια του 2015 ώστε να έχουν παρόμοια απόδοση μ’ αυτή που αναμένεται τη νέα χρονιά.

Παρότι τα τροποποιημένα μονοθέσια έχουν καλύτερη αεροδυναμική απόδοση σε σύγκριση με τα σημερινά μονοθέσια, απέχουν ακόμη αρκετά από την απόδοση που θα έχουν τα μονοθέσια του 2017. Αναμένουμε αυτό να επηρεάσει τα ελαστικά και ειδικά τον τρόπο που θα συμπεριφέρονται οι γόμες. Ένας αριθμός απ’ αυτές τις γόμες έχει σχεδιαστεί με βάση μια νέα φιλοσοφία ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί και νέα υλικά. Ήδη οι στόχοι που ετέθησαν επιτυγχάνονται: Χαμηλότερη παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, μεγαλύτερη αντίσταση στην υπερθέρμανση. Αυτό επιτρέπει τη σταθερή διατήρηση υψηλών επιπέδων πρόσφυσης. Όμως όλα αυτά τα δεδομένα και αποτελέσματα θα αξιολογηθούν στην αρχή της νέας χρονιάς σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες. Κάποιες από τις δοκιμές στην Ευρώπη έγιναν με βροχή και χαμηλές θερμοκρασίες, οπότε υπάρχει ένα όριο στο τι δεδομένα έχουμε απ’ αυτές τις δοκιμές.

Σε κάθε περίπτωση η εξέλιξη θα συνεχιστεί μέσα στο 2017 ώστε να κάνουμε τις βελτιώσεις που μας έχουν ζητηθεί. Η εξέλιξη θα στηριχτεί στα δεδομένα των αγώνων του 2017 ώστε το 2018 να έχουμε ένα ακόμη πιο ταιριαστό προϊόν. Όλα αυτά έχουν γίνει κατόπιν συζητήσεως και συμφωνίας με τις ομάδες. Ήδη η Pirelli σε συνεργασία μαζί τους, καταρτίζει το νέο πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης για το 2017.

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες που μας επέτρεψαν να εξελίξουμε τα φαρδύτερα ελαστικά για το 2017 χρησιμοποιώντας ειδικά τροποποιημένα μονοθέσια. Κάναμε τεράστια βήματα προόδου από την πρώτη φορά που δοκιμάσαμε τα ελαστικά στις αρχές Αυγούστου και είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα που καταγράψαμε στην πλειοψηφία των εκδόσεων. Παραταύτα γνωρίζουμε πως η δουλειά μας μόλις ξεκίνησε. Η πρόοδος σε αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων του 2017 σε σύγκριση μ’ αυτά του 2015 θα είναι της τάξεως των 5 δευτερολέπτων ανά γύρο και της τάξεως των 3 δευτερολέπτων ανά γύρο σε σχέση με τα φετινά μονοθέσια. Όταν για πρώτη φορά θα πατήσουν πίστα το Φεβρουάριο τα νέα μονοθέσια η κάθετη δύναμη που θα παράγουν θα είναι αυξημένη κατά 20%: Πολύ περισσότερο απ’ ότι είχαν τα ειδικά τροποποιημένα μονοθέσια. Επίσης θα συνεχίσουν να βελτιώνονται καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οπότε το Φεβρουάριο ξεκινά η νέα φάση εξέλιξης με στόχο το 2018 όπου τα μονοθέσια θα είναι ακόμη πιο γρήγορα»

15η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου: Με 65 συμμετοχές

15η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου: Με 65 συμμετοχές

Ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και σε πείσμα των ιδιαίτερα δύσκολων ημερών...

45ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ

45ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 45ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ στο οποίο...

4o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου: Μετά την 1η Ε.Δ. (Συνεχής ενημέρωση)

4o Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου: Μετά την 1η Ε.Δ. (Συνεχής ενημέρωση)

Ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου, το 4ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου...

Ράλλυ Αμαρύνθου: Μετά τη 2η Ε.Δ. (Συνεχής ενημέρωση)

Ράλλυ Αμαρύνθου: Μετά τη 2η Ε.Δ. (Συνεχής ενημέρωση)

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του 4ου Φθινοπωρινού Ράλλυ Αμαρύνθου με...

Powered by Jasper Roberts - Blog