Ράλι Ντακάρ - 7η μέρα: Τα PEUGEOT 3008 DKR συνεχίζουν ακάθεκτα!

7η ειδική διαδρομή – Τα PEUGEOT 3008 DKR των Peterhansel/Cottret και Loeb/Elena ήταν αυτά που τερμάτισαν στις δύο πρώτες θέσεις της χτεσινής ειδικής και αυτά που προηγούνται στην γενική κατάταξη της βαθμολογίας!

Ράλι Ντακάρ - 7η μέρα: Τα PEUGEOT 3008 DKR συνεχίζουν ακάθεκτα!

Η 2η εβδομάδα του ράλι Ντακάρ ξεκίνησε νικηφόρα για την γαλλική ομάδα και τα πληρώματα έχουν να αντιμετωπίσουν τις πρώτες δύο μέρες συνολικά 1.693 χιλιόμετρα (7η και 8η ειδική διαδρομή), δίχως να επιτρέπεται στο ενδιάμεσο σέρβις, κατά την διανυκτέρευση στο Uyuni. Χτες, λόγω των καιρικών συνθηκών στην περιοχή της La Paz, στην Βολιβία, το 7ο σκέλος μειώθηκε από τα 332 στα 161 χιλιόμετρα, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η 8η ειδική.

Στην χτεσινή 7η ειδική οι Peterhansel/Cottret σημείωσαν την δεύτερη τους νίκη στο φετινό Ντακάρ έχοντας διαφορά 48 δευτερολέπτων από τους Loeb/Elena. Οι Despres/Castera βρίσκονται πλέον στην 4η θέση της γενικής κατάταξης έχοντας μπροστά τους τον Nani Roma (Toyota). Η αξιοπιστία είναι ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες σε κάθε Ντακάρ και φέτος τα 3008 DKR έχουν διανύσει μεγάλη απόσταση σε δύσκολα εδάφη δίχως να παρουσιάσουν σοβαρά μηχανικά προβλήματα.

Τύπος εδάφους: αμμώδεις με πολύπλοκη πλοήγηση

Συνθήκες: Θερμοκρασία στους 5 °C

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Δεν ήταν εύκολη, αλλά ήταν μία καλή ειδική με πολύ πλοήγηση. Σε μερικά σημεία η άμμος ήταν πολύ μαλακή, αλλά δεν υπήρχαν μεγάλοι αμμόλοφοι. Λόγω του μεγάλου υψόμετρου δεν είχαμε πολύ δύναμη, αλλά είχαμε το πλεονέκτημα πως ακολουθούσαμε τις γραμμές που άφηναν ο Sébastien και ο Nani. Δεν κάναμε κανένα λάθος και φτάσαμε στην δεύτερη μας νίκη. Στην 8η ειδική [σήμερα] ξεκινάμε πρώτοι, κάτι που δεν είναι και το αγαπημένο μας. Ένα από τα πράγματα που πρέπει να κάνουμε είναι να ελέγξουμε το αυτοκίνητα και να αλλάξουμε τους μπροστινούς με τους πίσω τροχούς».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Η πλοήγηση ανάμεσα στους αμμόλοφους ήταν δύσκολη και μερικά από τα waypoints ήταν δύσκολο να βρεθούν, αλλά τελικά η δουλειά έγινε. Δεν χαθήκαμε σε κανένα σημείο της διαδρομής, αλλά όταν έγινε κάτι τέτοιο πολύ σύντομα βρήκαμε τον δρόμο μας. Ήταν μία καλή ημέρα για εμάς. Δεν ξέρω για τα άλλα πληρώματα, αλλά κανείς δεν μας προσπέρασε και αυτό ήταν θετικό. Ήταν τα λιγότερα χιλιόμετρα της διαδρομής που ο Stéphane τα πήγε καλύτερα, οπότε δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Παρόλο που δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, χάσαμε λίγο χρόνο κυρίως λόγω μίας λανθασμένης εκτίμησης που μας έβγαλε για λίγο εκτός διαδρομής σε ένα off-road κομμάτι. Είχαμε να οδηγήσουμε για 11 χιλιόμετρα μέσα από ψηλό γρασίδι. Οι Seb και Stéphane τα πήγαν πολύ καλά. Χάσαμε μερικά τμήματα από το πίσω μέρος του αμαξώματος, όταν περάσαμε μέσα από πυκνή βλάστηση. Εντάξει, δεν ήταν σπουδαία μέρα, αλλά δεν σκοπεύω να χαλαρώσω».

Η κατάταξη στην 7η ειδική διαδρομή

  1. PETERHANSEL Stéphane (FR) / COTTRET J-P.
  2. LOEB Sébastien (FR) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +48s
  3. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hi-Lux, +3m33s
  4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FR), MINI, +5m3s
  5. ROMA Nani (SP) / HARO BRAVO Alex (SP), TOYOTA, +5m32s
  6. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FR), PEUGEOT 3008DKR, +9m7s
  7. PETERHANSEL Stéphane (FR) / COTTRET J-P.
  8. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +1m57s
  9. ROMA Nani (ESP) / HARO BRACO Alex (ESP), Toyota Hi-Lux, +11m7
  10. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FR), PEUGEOT 3008DKR, +14m1s
  11. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FR), MINI, +47m24s

Η γενική κατάταξη μετά την 7η ειδική διαδρομή

Oι Αναπολιωτάκης – Tσιούκας νικητές στο ράλι σπριντ Μάλλια-Κράσι

Oι Αναπολιωτάκης – Tσιούκας νικητές στο ράλι σπριντ Μάλλια-Κράσι

Με νικητές τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Θανάση Τσιούκα με SEAT...

Με τον φακό στην  Suzuka

Με τον φακό στην Suzuka

Από την Μαλαισία στην Ιαπωνία, ο θίασος της F1 εγκαταστάθηκε...

Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης οι νικητές του ENEOS  Ράλλυ Κρήτης 2016

Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης οι νικητές του ENEOS Ράλλυ Κρήτης 2016

Η έντονη παρουσία του κόσμου στις ειδικές διαδρομές και ο...

Powered by Jasper Roberts - Blog