Στο top-3 της γενικής κατάταξης τα PEUGEOT 3008 DKR στο Dakar!

8η ειδική διαδρομή – Έως τώρα τα PEUGEOT 3008 DKR έχουν το μονοπώλιο στο ράλι Ντακάρ, αφού με τη νίκη τους στη χτεσινή ειδική οι Loeb/Elena πέρασαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, με τους Peterhansel/Cottret και Despres/Castera να ακολουθούν κατά πόδας!

Στο top-3 της γενικής κατάταξης τα PEUGEOT 3008 DKR στο Dakar!

Τα τρία PEUGEOT 3008 DKR που συνεχίζουν στον μαραθώνιο του Ντακάρ (ο Carlos Sainz έχει εγκατέλειψε στην 4η ειδική διαδρομή) έκαναν τους τρεις ταχύτερους χρόνους στην 8η ε.δ. με αποτέλεσμα οι Sébastien LOEB και Daniel ELENA να αναρριχηθούν στην κορυφή της γενικής κατάταξης!

Αντίστοιχα, οι Peterhansel/Cottret και Despres/Castera σημείωσαν τις επόμενες καλύτερες επιδόσεις επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της γαλλικής ομάδας στο ράλι Ντακάρ.

Όπως προβλεπόταν από τους κανονισμούς του αγώνα, χτες το βράδυ στο Uyuni δεν επιτρεπόταν εξωτερικό σέρβις από την ομάδα και τα πληρώματα προχώρησαν από μόνα τους σε μικρές επισκευές (όπως οι LOEB και ELENA που άλλαξαν την αντλία του συστήματος διεύθυνσης). 

Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες έχουν επηρεάσει τις συνθήκες του αγώνα και οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να μειώσουν, από τα 492, στα 417 χιλιόμετρα την χτεσινή ειδική. Όπως και η 6η ειδική, έτσι και η σημερινή 9η στην περιοχή Salta της Αργεντινής, ακυρώθηκε λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών αφού η ασφάλεια των πληρωμάτων είναι αυτή που προέχει πάνω από όλα.


Τύπος εδάφους: λάσπη, off-road με πολύ πλοήγηση, διαδρομής αλά WRC

Συνθήκες: Θερμοκρασίες από 10 °C έως 21,6 °C

Μέση ταχύτητα: 95,5 χλμ./ώρα

Μέγιστη ταχύτητα: 176,5 χλμ./ώρα

Η κατάταξη στην 8η ειδική διαδρομή

1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT3008DKR, 4h11m2s

2. PETERHANSELStéphane (FRA) / COTTRET J-P. (FRA), PEUGEOT3008DKR, +3m35s

3. DESPRES Cyril (FRA) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT3008DKR, +5m13s

4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +8m14s

5. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hilux, +11m57s

Η γενική κατάταξη μετά την 8η ειδική διαδρομή

  1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENADaniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 20h10m5s
  2. PETERHANSEL Stéphane (FRA) /COTTRET J-P.
  3. DESPRES Cyril (FRA) / DavidCASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +17m17s
  4. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo(ESP), Toyota Hilux, +23m36s
  5. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +53m41s

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Έπρεπε να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο κατά την διανυκτέρευση μας στο Uyuni και για αυτό βοήθησα τον Daniel έως τις 11 το βράδυ, πριν πέσω για ύπνο. Το πρώτο κομμάτι της ειδικής πήγε καλά και το αυτοκίνητο δουλεύει άψογα. Οι συνθήκες ήταν καλές και είχαμε να αντιμετωπίσαμε περάσματα από στατικά νερά που έφταναν σε μήκος τα 600 μέτρα. Ο Stéphane ήταν λίγο ταχύτερος στα πρώτα περάσματα, αλλά εμείς κινηθήκαμε καλύτερα όταν άλλαξε το τερέν. Προσπαθήσαμε να ανοίξουμε την διαφορά, αλλά η ειδική τερματίστηκε πρόωρα, περίπου 80 χιλιόμετρα πριν ολοκληρωθεί».

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Δεν ήταν μία τέλεια μέρα για εμάς. Από νωρίς είχαμε ένα κλατάρισμα και μετά από 120 χιλιόμετρα διαδρομής αυτό μας κόστισε 3 λεπτά και έδωσε στον Sébastien την ευκαιρία να μας περάσει στον δρόμο. Διατηρήσαμε την θέση μας από πίσω του και κρατήσαμε σταθερά την διαφορά χρόνου. Είμαι ευχαριστημένος από τον χρόνο μου, επειδή σχεδόν τα 300 χιλιόμετρα της ειδικής ήταν όπως αυτές στο WRC, όπου ο Sébastien ξέρει πολύ καλά πώς να χειριστεί την πίεση και να διατηρήσει την πρωτιά. Δεν είμαστε πλέον στην πρώτη θέση, αλλά η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη και τα πάντα μπορούν να συμβούν».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Χτες το βράδυ είχαμε να ελέγξουμε ένα πρόβλημα στο κάτω ψαλίδι της ανάρτησης. Αποφάσισα πως θα πρέπει να αντικαταστήσουμε το εξάρτημα και με τον David χάσαμε αρκετό από τον χρόνο μας για ύπνο και ξεκούραση. Είχαμε μια αναπάντεχη στιγμή χτες όταν στα περάσματα μας από στατικά νερά ο David χρειάστηκε να ανοίξει κάποια στιγμή την πόρτα με αποτέλεσμα να έχουμε ένα μικρό ντους. Στο δεύτερο μέρος της ειδικής δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, αν και οι διαδρομές αλά WRC δεν είναι του στιλ μας. Ξεκινήσαμε 6 λεπτά πίσω από τον Nani αλλά τερματίσαμε 4 λεπτά μπροστά του και αυτό μας ικανοποίησε ιδιαίτερα».

1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνος

1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνος

Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ) μετά από έγκριση της...

Η διαδρομή του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος

Η διαδρομή του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος

Οι προετοιμασίες για την διοργάνωση του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος βρίσκονται...

Powered by Jasper Roberts - Blog