Mέση και μαλακή γόμα στη πίστα του Ιντερλάγος

Η μέση γόμα P Zero White με το άσπρο σιρίτι και η μαλακή γόμα P Zero με το κίτρινο σιρίτι επελέγησαν για το φετινό GP της Βραζιλίας.

Πρόκειται για τον πιο δημοφιλή συνδυασμό της χρονιάς που θα χρησιμοποιηθεί για 9η και τελευταία φορά το 2015. Ο γύρος πίστας στη Βραζιλία είναι ένας από τους πιο μικρούς σε μήκος αλλά πιο έντονους όλης της χρονιάς. Η φορά της πίστας είναι αντίθετη με τους δείκτες του ρολογιού κάτι που δεν είναι σύνηθες στη Formula 1. Υπάρχει πολύ δουλειά τόσο για τα ελαστικά όσο και για τους οδηγούς καθώς η πίστα του Iντερλάγος απαιτεί μεγάλη προσπάθεια από άποψη φυσικής κατάστασης. Οι καιρικές συνθήκες μπορεί να περιπλέξουν τα πράγματα ακόμη πιο πολύ. Πέρυσι οι πιο υψηλές θερμοκρασίες που συναντήσαμε όλη τη χρονιά κατεγράφησαν στη Βραζιλία όμως στο παρελθόν ο αγώνας είχε επηρεαστεί από καταρρακτώδη βροχή. Αν δε βρέξει η πίστα του Ιντερλάγος είναι το ιδανικό πεδίο για το συνδυασμό μέσης και μαλακής γόμας.

Ο νέος ασφαλτοτάπητας που στρώθηκε πέρυσι άλλαξε το επίπεδο τραχύτητας της επιφάνειας ενώ και φέτος έχουν εκ νέου φτιαχτεί κάποια σημεία. Επίσης υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις στην πίστα συμπεριλαμβανομένων των νέων εγκαταστάσεων των πιτ. Το όριο σ’ αυτή την πίστα έρχεται από τα πίσω ελαστικά και ειδικότερα από το πίσω δεξιά που καταπονείται περισσότερο λόγω της φοράς που είναι αντίθετη με τους δείκτες του ρολογιού. Αριστερόστροφη επίσης είναι και η επόμενη πίστα στο Άμπου Ντάμπι που θα φιλοξενήσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Τα ελαστικά συχνά υπόκεινται σε συνδυασμό δυνάμεων στο Ιντερλάγος καθώς ασκούνται ταυτόχρονα διαμήκη και εγκάρσια φορτία. Αυτό αυξάνει τη θερμοκρασία της γόμας. Τα επίπεδα κάθετης δύναμης είναι γενικώς υψηλά. Η μηχανική και η αεροδυναμικά παραγόμενη πρόσφυση έχουν εξίσου μεγάλη επίδραση.

Η στρατηγική του νικητή και που κρίθηκε ο προηγούμενος αγώνας

Πέρυσι είχε καύσωνα οπότε ο αγώνας δεν αποτελεί τυπικό παράδειγμα για το τι περιμένουμε να δούμε φέτος. Το 2014 ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα για λογαριασμό της Mercedes πραγματοποιώντας 3 αλλαγές ελαστικών. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έβαλε τη μέση στον 7ο στον 26ο και στον 50στό γύρο. Από τους οδηγούς που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές πιο ψηλά (7ος) τερμάτισε ο Raikkonen.

Αναμενόμενη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο γόμες:

0.9 δευτερόλεπτα ανά γύρο.

Ετήσια κοπή πίτας του Σ.Μ.Α.Βελβεντού

Ετήσια κοπή πίτας του Σ.Μ.Α.Βελβεντού

Το Σάββατο 14 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια κοπή πίτας του...

Η Nissan σφραγίζει με νίκη τη συμμετοχή της στους διεθνείς αγώνες της κατηγορίας LM P2

Η Nissan σφραγίζει με νίκη τη συμμετοχή της στους διεθνείς...

Το εκπληκτικό, νικηφόρο σερί της Nissan στο διεθνή διαγωνισμό πρωτοτύπων...

Αντιμέτωποι με την πρόκληση του Ράλλυ Ακρόπολις οι Παπανικολάου-Κυπριανού!

Αντιμέτωποι με την πρόκληση του Ράλλυ Ακρόπολις οι Παπανικολάου-Κυπριανού!

Αντιμέτωποι με την πρόκληση του Ράλλυ Ακρόπολις οι Παπανικολάου-Κυπριανού!

Με 34 συμμετοχές η 2η Ανάβαση Καστανιάς!

Με 34 συμμετοχές η 2η Ανάβαση Καστανιάς!

Λίγα μόλις 24ωρα μας χωρίζουν από τη 2η Ανάβαση Καστανιάς...

Powered by Jasper Roberts - Blog