F1: Tην Κυριακή έχουμε τον 2ο γύρο στο Σακχίρ του Μπαχρέιν

Στο Μπαχρέιν ο αγώνας ξεκινά το σούρουπο και ολοκληρώνεται υπό το φως των προβολέων.

Οι ομάδες απέκτησαν πλέον εμπειρία από τους νέους κανονισμούς ελαστικών οπότε είναι πιθανόν να έχουν πολύ περισσότερες ιδέες για το πώς θα τους εκμεταλλευτούν καλύτερα. Οι τρεις γόμες που επιλέχθηκαν γι’ αυτό τον αγώνα (μέση, μαλακή και πολύ μαλακή) είναι ίδιες με αυτές της Αυστραλίας.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ

Η εκκίνηση στις 18:00 το απόγευμα ώρα τοπική έχει ως αποτέλεσμα τη δραματική πτώση της θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η άσφαλτος που βρίσκεται πάνω σε γρανίτη είναι τραχιά και σκληρή, αυτό αυξάνει την φθορά των ελαστικών. Πολλές φορές άμμος από την έρημο που βρίσκεται γύρω από την πίστα, καταλήγει λόγω ανέμου στο οδόστρωμα, επηρεάζοντας την πρόσφυση. Υπάρχει ένας αριθμός αργών στροφών όπου η καλή ελκτική πρόσφυση είναι κρίσιμη και το όριο για τα ελαστικά έρχεται από τον πίσω άξονα. Ταυτόχρονα υπάρχουν τέσσερις γρήγορες ευθείες οπότε στο σετάρισμα απαιτείται συμβιβασμός. Σπάνια εμφάνιση του αυτοκίνητου ασφαλείας επηρεάζει τη στρατηγική: Αυτό έχει συμβεί μόνο δυο φορές στη 12χρονη ιστορία του αγώνα

Pirelli Preview  Bahrain GP 2

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ
Λευκή, μέση: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες και είναι μια από τις πιο εύκολες στη διαχείριση, γόμα της γκάμας.
Κίτρινη, μαλακή: Δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες και το δυνατό της σημείο είναι η απόδοση.
Κόκκινη, πολύ μαλακή: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, είναι γρήγορη και έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

Νικητής: Hamilton (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 15ο γύρο και έβαλε τη μέση γόμα στον 33ο γύρο). Η καλύτερη θέση με εναλλακτική στρατηγική: Raikkonen (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, άλλαξε σε μέση στον 17ο γύρο και έβαλε ξανά τη μαλακή στον 40ο γύρο). Τερμάτισε 2ος. Αρκετοί οδηγοί επέλεξαν δυο pit stop άλλοι τρία. Ο Vettel τερμάτισε 5ος παρότι έκανε ένα απρογραμμάτιστο pit stop για ν’ αλλάξει ρύγχος όπου έβαλε και φρέσκα ελαστικά.

Pirelli Preview  Bahrain GP 7

PAUL HEMBERY, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ PIRELLI: «Οι νέοι κανονισμοί ελαστικών για το 2016 αποδεικνύονται μεγάλη επιτυχία. Είδαμε πολλές εναλλακτικές στρατηγικές στην Αυστραλία. Το Μπαχρέιν είναι μια τελείως διαφορετική πίστα όπου η συμπεριφορά των ελαστικών επηρεάζεται από την μεγάλη πτώση στη θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό μας δίνει άλλες παραμέτρους και προκλήσεις. Έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιος έμαθε τα περισσότερα στην Αυστραλία και θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί καλύτερα τα νέα δεδομένα. Υπάρχουν μερικές αντικρουόμενες επιλογές ελαστικών από τις ομάδες οι οποίες θα παίξουν κομβικό ρόλο στο αποτέλεσμα του αγώνα».

Pirelli Preview  Bahrain GP 1

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΟΜΩΝ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ:

 

ΜΩΒ

ΚΟΚΚΙΝΗ

ΚΙΤΡΙΝΗ

ΑΣΠΡΗ

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Αυστραλία

 

Supersoft

Soft

Medium

 

Μπαχρέιν

 

Supersoft

Soft

Medium

 
Με τον φακό στην  Suzuka

Με τον φακό στην Suzuka

Από την Μαλαισία στην Ιαπωνία, ο θίασος της F1 εγκαταστάθηκε...

Δεξιοτεχνίες Β. Ελλάδος - Η βαθμολογία

Δεξιοτεχνίες Β. Ελλάδος - Η βαθμολογία

Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου θα διεξαχθεί στην πίστα καρτ Drive...

1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνος

1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνος

Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ) μετά από έγκριση της...

Powered by Jasper Roberts - Blog