Formula 1: 3ος γύρος, Σαγκάη

Η εντυπωσιακή πίστα της Σαγκάη είναι φαρδιά, γρήγορη και με συνεχή ροή. Προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπεράσματα που κάνουν τους αγώνες πιο ενδιαφέροντες.

Για 3η φορά φέτος έχει επιλεγεί ο συνδυασμός μέσης γόμας P Zero (άσπρο σιρίτι), μαλακής γόμας P Zero (κίτρινο σιρίτι) και πολύ μαλακής γόμας P Zero (κόκκινο σιρίτι). Οι τοπικές καιρικές συνθήκες είναι σχεδόν πάντα απρόβλεπτες και έχουν σημαντική επίδραση στην απόδοση των ελαστικών.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης (graining) να κάνει την εμφάνισή της όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές ειδικά στις πρωινές περιόδους.

Περίπου το 80% του γύρου είναι με το τιμόνι υπό γωνία, αυτό σημαίνει πως τα πλευρικά φορτία αποτελούν κρίσιμο παράγοντα. Περισσότερο φθείρονται τα εμπρός ελαστικά λόγω του αριθμού στροφών αλλά και των υψηλών ενεργειακών φορτίων σ’ αυτές. Οι πιο κρίσιμες στροφές είναι η στροφή 1 που σχηματίζει σχεδόν κύκλο και η στροφή 13 που έχει οβάλ διαμόρφωση. Οι οδηγοί πρέπει ν’ αποφεύγουν το σπινάρισμα στην έξοδο των στροφών για να μειώσουν την πτώση απόδοσης των πίσω ελαστικών.

Pirelli Preview Chinese GP 4

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

Λευκή, μέση: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες και είναι μια από τις πιο εύκολες στη διαχείριση, γόμα της γκάμας.

Κίτρινη, μαλακή: Δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες και το δυνατό της σημείο είναι η απόδοση.

Κόκκινη, πολύ μαλακή: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, είναι γρήγορη και έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

Νικητής: Hamilton (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 14ο γύρο και έβαλε τη μέση γόμα στον 33ο γύρο).

Η καλύτερη θέση με εναλλακτική στρατηγική: Massa, 5ος (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, άλλαξε σε μέση στον 13ο γύρο και έβαλε ξανά τη μέση στον 34ο γύρο).

Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν δυο pit stop, λίγοι επιχείρησαν τρία pit stop. Οι επιλογές στρατηγικής επηρεάστηκαν από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας μετά το μέσον του αγώνα, αυτό παρέτεινε τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.

03-Chinese-Preview-4k-EN

PAUL HEMBERY, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ PIRELLI

«Η Κίνα είναι μια πίστα εντελώς διαφορετική από τις άλλες δυο που επισκεφτήκαμε μέχρι τώρα φέτος. Παραταύτα ο συνδυασμός γομών είναι ίδιος αυτό δεικνύει τα περιθώρια ευελιξίας των προϊόντων μας σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών. Συνήθως στη Σαγκάη οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, όμως είναι τέτοια η φυσιολογία της περιοχής που τίποτα δεν αποκλείεται. Οι ομάδες θα πρέπει να έχουν ευρύ πνεύμα όσον αφορά στις επιλογές στρατηγικής και να κάνουν προσεκτική αναγωγή των στοιχείων που συλλέγουν στις δοκιμές στις πιθανόν διαφορετικές συνθήκες αγώνα. Οι τρεις γόμες που επιλέξαμε έχουν δώσει μεγάλο αριθμό επιλογών μέχρι τώρα. Περιμένουμε αντίστοιχη ποικιλία στρατηγικών και στην Κίνα».

03-Chinese-Selected-Sets-Per-Driver-4k-EN1

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΟΜΩΝ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ:

 

ΜΩΒ

ΚΟΚΚΙΝΗ

ΚΙΤΡΙΝΗ

ΑΣΠΡΗ

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Αυστραλία

 

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

 

Μπαχρέιν

 

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

 

Κίνα

 

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

 

Ρωσία

 

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

 

Ισπανία

   

Μαλακή

Mέση

Σκληρή

Μόντε Κάρλο

         

Καναδά

Πάρα πολύ μαλακή

Πολύ μαλακή

Μαλακή

   

Αζερμπαϊτζάν

 

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

 
Με τον φακό στην  Suzuka

Με τον φακό στην Suzuka

Από την Μαλαισία στην Ιαπωνία, ο θίασος της F1 εγκαταστάθηκε...

Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης οι νικητές του ENEOS  Ράλλυ Κρήτης 2016

Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης οι νικητές του ENEOS Ράλλυ Κρήτης 2016

Η έντονη παρουσία του κόσμου στις ειδικές διαδρομές και ο...

F1: Tο Ιντερλάγος ακόμη αποτελεί μεγάλη πρόκληση

F1: Tο Ιντερλάγος ακόμη αποτελεί μεγάλη πρόκληση

Ο προτελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος διεξάγεται στην τεταμένη πολύχρωμη...

Powered by Jasper Roberts - Blog