Δοκιμή: Honda Civic 1.6 i-DTEC

Ένα στοίχημα που από ότι φαίνεται το κερδίζει, είναι η προσπάθεια της Honda να εισέλθει στους μικρομεσαίους diesel κινητήρες μέσω του ανανεωμένου Civic

που πλέον θεωρούμε ότι είναι ολοκληρωμένη επιλογή αφού , αυτό που έλειπε στην γκάμα, ένας κινητήρας πετρελαίου δηλαδή, πλέον είναι εδώ.
Δεν θα επεκταθούμε πολύ στο αμάξωμα του Ιαπωνικού μικρομεσαίου, μιας και οι αλλαγές είναι λίγες. Μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα φρεσκάρισμα, ούτε καν facelift. Οι παρατηρητικοί μόνο θα αναγνωρίσουν το νέο Civic από το μαύρο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τις νέες ζάντες αλουμινίου 17’’, τα φιμέ κρύσταλλα του πορτμπαγκάζ και το διαφορετικό σχήμα στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα.test opinion

Αντίστοιχα, στο εσωτερικό έχουμε λευκές ραφές στο τιμόνι και στα καθίσματα και μικροαλλαγές σε διάφορα χειριστήρια του τιμονιού και του ηχοσυστήματος. Αυτό σημαίνει πως το άκρως μοντέρνο και ¨διαστημικό" ταμπλώ παραμένει και φυσικά δεν μπορεί παρά να εντυπωσιάζει.
Το πορτμπαγκάζ είναι κορυφαίο για την κατηγορία με χωρητικότητα 477 λίτρων (με κιτ επισκευής ελαστικού) που εκτινάσσεται στα 1.378 έως την οροφή με αναδιπλωμένο κάθισμα. Μεγάλοι είναι και οι χώροι για τους επιβάτες.

Και περνάμε στην ουσία της συγκεκριμένης δοκιμής.
Κάτω από το καπό του Civic βρίσκεται ο νέος κινητήρας 1.6 i-DTEC. Καταρχήν να αναφέρουμε ότι είναι πανάλαφρος (47 ολόκληρα κιλά πιο ελαφρύς από τον 2.2 i-DTEC) κι έχει μέγιστη απόδοση 120 PS και μέγιστη ροπή 300 Nm. Οι επιδόσεις που χαρίζει στο Civic είναι πολύ καλές: 0-100 km/h σε 10,5 sec, τελική ταχύτητα 207 km/h.

Ο 1.600άρης diesel i-DTEC συνδυάζει άριστα τις επιδόσεις με την οικονομία (μέση κατανάλωση 3,6 lt/100 km, εκπομπές CO2 94 g/km που ισοδυναμούν με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στην πράξη η πραγματική μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,5 lt/100 km, ενώ αν το επιδιώξεις ενεργοποιώντας και το πρόγραμμα ECO, μπορείς να δεις και τιμές κάτω από το 5! Στα συν πρέπει να προσθέσουμε και το πολύ καλό σε αίσθηση χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο το οποίο είναι πιο ελαφρύ από οποιοδήποτε άλλο έχουν δημιουργήσει και η κλιμάκωσή του ταιριάζει γάντι με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα. Από τις 1.500 rpm περίπου ο κινητήρας δεν ακούγεται σαν ντίζελ κι έχει τράβηγμα που συγκρίνεται με αυτό δίλιτρου βενζινοκινητήρα! Στις μεσαίες στροφές το μοτέρ πραγματικά αναδιπλώνει τις αρετές του. Ακόμη κι αν ο οδηγός πατήσει το πράσινο κουμπί οικονομίας (ECON) που βρίσκεται αριστερά από το τιμόνι, οι επιδόσεις εξακολουθούν να είναι πολύ καλές και επιτυγχάνεται η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου.

honda-civic-my1416

Ξαναγυρνώντας στην ολική αξιολόγηση του αυτοκινήτου δοκιμής, θα πρέπει να αναφέρουμε την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, το ποιοτικό φινίρισμα,την ανώτατη ποιότητα κύλισης και την άψογη ηχομόνωση. Επίσης, θετικό στοιχείο είναι και ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός, ο οποίος ωστόσο ανεβάζει την τιμή στα 22.400 ευρώ... Μπορεί αυτό το κόστος να είναι υψηλό για τα σημερινά δεδομένα της αγοράς, όμως μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε ένα από τα καλύτερα (πλέον) μικρομεσαία αυτοκίνητα της αγοράς...




Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Το Citroen C1 διαθέτει πλέον το εντελώς νέο πρόσωπο του...

Δοκιμή: Volvo V40 Cross Country T3

Δοκιμή: Volvo V40 Cross Country T3

Το V40 Cross Country το λες και εναλλακτική πρόταση έναντι...

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC 9G-TRONIC

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC 9G-TRONIC

Η GLC αντικαθιστά, ένα ομολογουμένως "γεμάτο" αυτοκίνητο, την απερχόμενη GLK που...

Δοκιμή: Yaris 1,4 D-4D

Δοκιμή: Yaris 1,4 D-4D

Όταν είσαι best-seller από την πρώτη σου κιόλας γενιά, πολλές...

Powered by Jasper Roberts - Blog