Δοκιμή: Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech 110ps

To Citroen C4 Cactus διαθέτει πολλά περισσότερα χαρακτηριστικά πέρα του στιλάτου εξωτερικού του.

Η Citroen "μπήκε" στην κατηγορία των crossover(;) με μία έκπληξη όταν παρουσίασε το Citroen C4 Cactus. Ο compact σχεδιασμός του ξεχωρίζει από "το πλήθος" και αυτό μάλλον λειτουργεί υπέρ του στις προτιμήσεις του κόσμου. Και δεν είναι μόνο αυτό. Βλέπετε, υπάρχουν πολλά περισσότερα που μπορείς να διακρίνεις στο Citroen C4 Cactus πέραν του ότι είναι ένα cool σχεδιαστικά αυτοκίνητο. Αυτά θα σας παρουσιάσουμε σε μία λίστα 10 σημείων που συγκεντρώσαμε...

1. Το Cactus έχει στυλ

Η Citroen έχει μεγάλη παράδοση στον σχεδιασμό ιδιαίτερων αυτοκινήτων και το C4 Cactus το επιβεβαιώνει. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά, από τα μοναδικά φώτα led ημέρας, τις μοντέρνες μπάρες οροφής, το προοδευτικό ύψος του αμαξώματος και φυσικά τα χαρακτηριστικά Airbump στις πόρτες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το Citroen C4 Cactus είναι μια φρέσκια ιδέα που ξεχωρίζει.

2. Η Citroen έχει ¨πακετάρει" το C4 Cactus με καινοτομίες

Η Citroen πάντα καινοτομούσε από το πρώτο όχημα με κίνηση στους εμπρός τροχούς ως τους προβολείς που στρίβουν. Και τώρα επιβεβαιώνει αυτό με το σύστημα Airbump στις πόρτες. Επιπρόσθετα, στο εσωτερικό ο αερόσακος συνοδηγού είναι τοποθετημένος στην οροφή (Τεχνολογία AirbagInRoof), μια παγκόσμια αποκλειστικότητα που προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, αλλά και μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους.

3. Tο Cactus είναι πρακτικό

Tο Citroen C4 Cactus εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις εσωτερικές του διαστάσεις. Πολλές και μεγάλες θήκες στο ταμπλώ και στις πόρτες διευκολύνουν την καθημερινότητα σας. Ο χώρος αποσκευών είναι 358 λίτρα, ικανοποιητικός για την κατηγορία των crossover, ενώ και οι πίσω επιβάτες φιλοξενούνται με άνεση. Το Cactus μπορεί να είναι compact εξωτερικά, αλλά ο οικογενειακός του προσανατολισμός δεν αμφισβητείται.

4. Οι πολλές επιλογές σε εξοπλισμό κάνουν το C4 Cactus μοναδικό για τον κάθε ένα

To C4 Cactus έρχεται με πλήθος επιλογών για εξατομίκευση, περιλαμβάνοντας 3 επιλογές χρωμάτων στο ταμπλό, στα πάνελ των πορτών, παράλληλα με άλλες 10 επιλογές στα εξωτερικά χρώματα και 4 επιλογές στον χρωματισμό των Airbumps. Όλα αυτά δημιουργούν πραγματικά ένα ξεχωριστό Cactus για κάθε ενδιαφερόμενο με τον τρόπο που θέλει, εκφράζοντας τον χαρακτήρα του μέσω του αυτοκινήτου του.

5. Tο Citroen C4 Cactus έχει όλη την "έξυπνη" τεχνολογία που ζητάς

Έχοντας ως στάνταρ στον εξοπλισμό του C4 Cactus το cruise control, μία οθόνη αφής 7 ιντσών μπορείς να προσθέσεις όλες τις τελευταίες τεχνολογίες όπως σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, πλοήγηση και φυσικά συνδεσιμότητα με όλες τις φορητές συσκευές.

6. Tο Cactus είναι άνετο

Μπορεί το όνομα του να είναι λίγο... αιχμηρό για κάποιους όμως το C4 Cactus είναι ένα πολύ άνετο αυτοκίνητο για ταξίδια. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση στην οδήγηση είναι παραδοσιακά χαρακτηριστικό της Citroen και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης "σιδερώνει" τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το ευχάριστο είναι ότι αυτή η ρύθμιση δεν επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το κράτημα και η "πλεύση" που παρατηρείται στις στροφές είναι εντός λογικών πλαισίων.

7. Η κατανάλωση καυσίμου αποδεικνύεται σύμμαχος

Το C4 Cactus εφοδιάζεται με τους τελευταίας γενιάς και  κινητήρες της χρονιάς Βενζίνης PureTech και diesel BlueHDi με σύστημα Stop & Start. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες υπερκαλύπτουν ήδη τις προδιαγραφές Euro6 , ενώ αποδεικνύονται εξαιρετικά ‘ολιγαρκείς’ σε ότι αφορά την ανάγκη τους για καύσιμο. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν το 1.2 Puretech απόδοσης 110 ίππων. Ο 3κύλινδρος τούρμπο δείχνει ζωντανός από χαμηλά, και δυνατός συνολικά σε όλο το φάσμα των στροφών κάτι που βοηθάει και το 5άρι μακρύ κιβώτιο. Με μέση κατανάλωση κάπου στα 7,0 lt/100km, χωρίς να προσέχουμε και πολύ την οικονομία, κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικό νούμερο.

8. Η "δίαιτα" που υπέστη το Cactus λειτουργεί σε όφελος του

Ένας από τους λόγους που το Cactus είναι τόσο αποτελεσματικό, είναι επειδή κρατήθηκε το βάρος του σε χαμηλά επίπεδα. Το συνολικό του βάρος είναι 965kg, 235kg λιγότερα από το... νορμάλ Citroen C4. Αυτό επετεύχθη κρατώντας τα πράγματα απλά, όσο και αν δεν μας άρεσαν κάποια από αυτά. Το τιμόνι δεν είναι τηλεσκοπικό, τα πίσω παράθυρα ανοίγουν μόνο προς τα έξω σαν να είναι κάποιο τρίθυρο και το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται μονοκόμματα και όχι σε αναλογία 60/40 όπως όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Ναι υπάρχουν παραχωρήσεις, αλλά παραχωρήσεις που κράτησαν το βάρος χαμηλά. Η οικονομία καυσίμου που προκύπτει και η ανάλαφρη αίσθηση που παρέχει στην οδήγηση είναι το κέρδος από αυτή τη δίαιτα...

9. Tο Citroen C4 Cactus προσφέρει value for money 

Κρατώντας τα πράγματα απλά, κρατάς και την τιμή σε παρόμοια επίπεδα. Για αυτό και θεωρούμε το C4 Cactus  value for money. Με τιμές από 13.988 ευρώ, οικονομία καυσίμου από τον καλό κινητήρα, χαμηλότερο κατά 20% κόστος χρήσης και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, τι άλλο να ζητήσεις;  

10. The C4 Cactus δείχνει τις αρετές του στον δρόμο

Παρά την μαλακή ανάρτηση, το Cactus έχει καλό κράτημα στον δρόμο και στιβαρή αίσθηση στον αυτοκινητόδρομο. Σε συνδυασμό με την καλή ηχομόνωση που δεν αφήνει θορύβους ή κραδασμούς από τον 3κύλινδρο κινητήρα να μεταφερθούν στην καμπίνα το ταξίδι κρίνεται άνετο. Στην πόλη είναι εξίσου ευχάριστο, χάρη στο ελαφρύ (όσο χρειάζεται) τιμόνι και την υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Είναι εύκολο να έχεις έλεγχο γύρω από το αυτοκίνητο και να κινηθείς εύκολα μέσα στην πόλη.  

Tο Citroen C4 Cactus είναι ένα πλήρες πακέτο

Όταν βάζεις από τη μία πλευρά την αποτελεσματικότητα, την τιμή, την οικονομία, την άνεση, την τεχνολογία, την εξατομίκευση, την πρακτικότητα, το στυλ και την άνεση στην οδήγηση και από την άλλη την σχεδιαστική ιδιαιτερότητα του και τις " ιδιοτροπίες του " σε κάποια όχι και τόσο σημαντικά στοιχεία που ίσως κάποιος να αναζητά, τότε εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι το CitroenC4 Cactus είναι η ευχάριστη έκπληξη των Γάλλων

 

Δοκιμή: DS3 Cabrio 1,2 PureTech 82 PS

Δοκιμή: DS3 Cabrio 1,2 PureTech 82 PS

Το DS3 ανανεώθηκε μετά από 7 χρόνια καριέρας, ξεκινώντας έτσι...

Fiat Tipo Hatchback ή Sedan 1.6 MTJ II ;

Fiat Tipo Hatchback ή Sedan 1.6 MTJ II ;

Είναι μία έλευση μοντέλου που συζητήθηκε αρκετά. Η αναβίωση του...

Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Το Peugeot 108, είναι ένα ελκυστικό αυτοκίνητο πόλης, με σπιρτόζικη...

Δοκιμή:  Mercedes C200d 136ps

Δοκιμή: Mercedes C200d 136ps

H κατηγορία των μεσαίων sedan είναι μία κατηγορία η οποία...

Powered by Jasper Roberts - Blog