Δοκιμή: SsangYong Tivoli 1.6 Diesel FWD

Με όπλα του τον ολοκαίνουριο diesel των 1.,6 λίτρων και την ομολογουμένως εντυπωσιακή του εμφάνιση, το Tivoli ολοκληρώνει περαιτέρω τη νέα εποχή SsangYong η οποία κάνει επανεκκίνηση μετά την εξαγορά της από τη Mahindra!

DSC 0759

Το Tivoli ουσιαστικά γυρίζει σελίδα για την κορεάτικη φίρμα και ανοίγει τον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον.

Αλλά τί είναι το Tivoli επί της ουσίας; Ένα σχετικά μικρών διαστάσεων όχημα που φλερτάρει ανάμεσα σε Crossover και SUV , έχει πάρει το όνομα του από την ομώνυμη κωμόπολη, Tivoli της Ιταλίας, έχει σαφή Ευρωπαϊκό προσανατολισμό και κοιτάει στα μάτια προτάσεις όπως τα Nissan Juke και Renault Captur. Το μήκος του φτάνει περίπου τα 4.195 mm ενώ το μεταξόνιό του τα 2.600 mm.

Η σειρά των γραμμάτων που ορίζουν την ονομασία («Tivoli») όταν διαβαστούν αντίστροφα δίνουν την αγγλική έκφραση «το αγαπώ» [σημ.: «i lov(e) it»]. Έξυπνο;

Η καμπίνα είναι επίσης ενδιαφέρουσα σε σχεδίαση, με αύρα τεχνολογίας και πολύ περισσότερα από τα απαραίτητα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Τα δυο στρογγυλά όργανα πίσω από το τιμόνι είναι όμορφα και φιλοξενούν μια οθόνη πληροφοριών ανάμεσά τους, η οθόνη αφής 7 ιντσών φροντίζει για την ψυχαγωγία και τη συνδεσιμότητα, θήκες υπάρχουν αρκετές και ο διάκοσμος είναι ευχάριστος. Πολύ ευχάριστη έκπληξη είναι και η προσεγμένη ποιότητα τόσο σε υλικά όσο και σε συναρμογή. Πίσω, οι χώροι είναι αρκετά μεγάλοι για δύο ενήλικες ενώ κι ένας τρίτος θα βολευτεί χωρίς πολλές παραχωρήσεις. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 423 λίτρα ενώ η αναδίπλωση του καθίσματος δημιουργεί σχεδόν επίπεδο χώρο φόρτωσης και δεν υπάρχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής ελαστικού

Eίχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσαμε το συμπαγές crossover της SsangYong με το νέο κινητήρα πετρελαίου 1,6 λίτρων με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς ενώ διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση.
Ο προδιαγραφών Euro 6 κινητήρας είναι το δυνατό χαρτί του μοντέλου. Η απόδοσή του αγγίζει τους 115 ίππους στις 3.400-4.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 300 Nm μεταξύ 1.500 και 2.500 σ.α.λ. Όπως και με τον κινητήρα βενζίνης ο συνδυασμός του γίνεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο της AISIN, επίσης 6 σχέσεων.

DSC 0768

Ο κινητήρας είναι αρκετά ελαστικός και δυνατός από χαμηλά και μέχρι τις 3.000 - 3.500 σ.α.λ. είναι και αρκετά ομαλός και ήσυχος στη λειτουργία του. Από εκεί και επάνω όμως παρότι συνεχίζει να παράγει ικανοποιητικό έργο γίνεται αρκετά πιο τραχύς και θορυβώδης, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι και ιδιαίτερα ενοχλητικός για τους επιβάτες, καθώς η αρκετά καλή ηχομόνωση κρατάει αρκετό θόρυβο ώστε να μην εισέρχεται στην καμπίνα. Σύμφωνα με την εταιρία η μέση κατανάλωση είναι 4,2 λτ./100 χλμ. (οι εκπομπές CO2 στα 109 γρ./χλμ.), ενώ εμείς στην πράξη είδαμε κοντά στα 6,7 λίτρα στον υπολογιστή ταξιδιού.

Η συμπεριφορά του στον δρόμο, είναι άλλο ένα ευχάριστο στοιχείο του νέου Tivoli αφού εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι οδηγείς ένα στιβαρό σύνολο. Ξεχωρίζει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει, ενώ και τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα των επιβατών παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα ακόμα και με υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος.
Στις στροφές το Tivoli δεν θα δυσανασχετήσει (παρά τη απόσταση από το έδαφος των 167 χλστ., που εξασφαλίζει και απροβλημάτιστη κίνηση στο χώμα), θα στρίψει με ασφάλεια ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η πρώτη αντίδραση του Tivoli υπό πίεση είναι υποστροφή, η οποία εξαλείφεται γρήγορα χάρη στο πολύ καλό σε λειτουργία σύστημα ESP. To τιμόνι παρέχει καλή πληροφόρηση στον οδηγό.

Συμπερασματικά, τo Tivoli διαθέτει το απαραίτητο look που σου τραβάει τη προσοχή, ενώ και στο οδηγικό κομμάτι τα πάει πολύ καλά. Επιπλέον προσφέρει καλή ποιότητα κύλισης και είναι στιβαρό.

Επιπρόσθετα, η SsangYong Ελλάδας προσφέρει εγγυημένη τιμή επαναγοράς τοις μετρητοίς στα πιο δημοφιλή μοντέλα της, για έως και 55 μήνες από την ημερομηνία 1ης άδειας του αυτοκινήτου.

Πιο συγκεκριμένα, προσφέρεται εγγυημένη τιμή επαναγοράς έως και 55 μήνες από την ημερομηνία 1ης άδειας του αυτοκινήτου για αγορές είτε τοις μετρητοίς, είτε με διακανονισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πελάτης δεν υποχρεούται να ανταλλάξει το αυτοκίνητό του με καινούριο SsangYong, αλλά η επαναγορά γίνεται τοις μετρητοίς, με κατάθεση του συμφωνηθέντος ποσού στον τραπεζικό του λογαριασμό.

DSC 0816

Έτσι, με την παράδοση του «Συμβολαίου Εγγυημένης Επαναγοράς», στο οποίο αναγράφονται με διαφάνεια οι συμφωνηθείσες τιμές επαναγοράς, η SsangYong βάζει τέλος στον πονοκέφαλο της μεταπωλητικής πορείας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας την αξία του σε βάθος 5ετίας και εξασφαλίζοντας μία πολύ συμφέρουσα τιμή επαναγοράς για τον πελάτη.

Το πρόγραμμα «Εγγύηση Επαναγοράς SsangYong» αφορά στα δημοφιλή μοντέλα Tivoli, XLV, Rexton-W και Korando.

Σε συνδυασμό με τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, τη 5ετή δωρεάν  οδική βοήθεια, αλλά και το πρόγραμμα 5ετούς δωρεάν service*, η SsangYong είναι η μοναδική εταιρεία που εξασφαλίζει στον πελάτη ότι, σε σχέση με το αυτοκίνητό του, τίποτα απρόβλεπτο δεν πρόκειται να επηρεάσει τον οικογενειακό του προϋπολογισμό για τα επόμενα 5 έτη.

Δοκιμή: DS3 Cabrio 1,2 PureTech 82 PS

Δοκιμή: DS3 Cabrio 1,2 PureTech 82 PS

Το DS3 ανανεώθηκε μετά από 7 χρόνια καριέρας, ξεκινώντας έτσι...

Fiat Tipo Hatchback ή Sedan 1.6 MTJ II ;

Fiat Tipo Hatchback ή Sedan 1.6 MTJ II ;

Είναι μία έλευση μοντέλου που συζητήθηκε αρκετά. Η αναβίωση του...

Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Το Peugeot 108, είναι ένα ελκυστικό αυτοκίνητο πόλης, με σπιρτόζικη...

Δοκιμή:  Mercedes C200d 136ps

Δοκιμή: Mercedes C200d 136ps

H κατηγορία των μεσαίων sedan είναι μία κατηγορία η οποία...

Powered by Jasper Roberts - Blog