Δοκιμή: Honda Jazz 1.3 i-VTEC

Η τρίτη γενιά του εξαιρετικά δημοφιλούς μικρού πολυμορφικού hatchback της Honda, το νέο 2015 Jazz έρχεται να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία B με πρόσθετο χώρο, ευελιξία, ποιότητα και τεχνολογία.

First Drive Honda Jazz 68

Το νέο Jazz βασίζεται στην επιτυχία των προκατόχων του. Το παγκόσμιο αυτοκίνητο, γνωστό και σαν ‘Fit’ σε μερικές αγορές, έχει πουλήσει πάνω από 5 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά και αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται σε επτά χώρες. Η νέα γενιά διατηρεί την κλασική φόρμα ενός Jazz, υιοθετώντας όμως ένα χαρακτηριστικό, σύγχρονο στυλ, με νέα φυσιογνωμία και έντονες, χαρακτηριστικές γραμμές.

Με μία τολμηρή και παράλληλα σοφιστικέ εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, το νέο Jazz είναι κατά 95 mm μακρύτερο από τον προκάτοχό του, με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 30 mm. Χάρη στη νέα πλατφόρμα, το τελευταίο Jazz είναι αναλογικά ακόμα μεγαλύτερο εσωτερικά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Μέλος της νέας παγκόσμιας οικογένειας της Honda, το νέο Jazz ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda ‘man maximum, machine minimum’. Αυτή στόχο έχει την επίτευξη μιας συμπαγούς αλλά αποδοτικής διάταξης του εσωτερικού, με μεγιστοποίηση του χώρου των επιβατών και ελαχιστοποίηση των εξωτερικών διαστάσεων. Το Jazz μήκους 4m διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετημένο στο κέντρο για εξαιρετική ευρυχωρία και καινοτόμες χωροταξικές λύσεις Honda. Το σύστημα Magic Seats της Honda διασφαλίζει απαράμιλλη ευελιξία εσωτερικού και άφθονους χώρους με ποικίλες διατάξεις για τη μεταφορά φορτίων και επιβατών.

Οι χρήστες ωφελούνται από την αναβάθμιση της ποιότητας και τις προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, καθώς και από την υψηλή απόδοση και τη δυναμικότερη οδική συμπεριφορά.

First Drive Honda Jazz 100

Μαλακά, ποιοτικά υλικά και μελετημένη σχεδίαση εσωτερικού συνθέτουν ένα προηγμένο περιβάλλον που συμπληρώνεται από μία οθόνη αφής επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό με το νέο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας της Honda, Honda Connect – ανάλογα με την έκδοση.

Το νέο Jazz εφοδιάζεται με ένα νέο ισχυρό και αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.3 i-VTEC της σειράς Earth Dreams Technology της Honda. Ο κινητήρας, που είναι ατμοσφαιρικός, προφανώς δεν έχει τη δύναμη που προσφέρουν οι κινητήρες τούρμπο (η μέγιστη ροπή του είναι 12,5 kgm στις 5.000 στροφές), παρουσιάζει μια μικρή έλλειψη ροπής στις πολύ χαμηλές στροφές, έχει όμως πολύ καλή ευστροφία και η μέγιστη ισχύς του είναι εύκολα διαθέσιμη όταν χρειαστεί σ' ένα προσπέρασμα, το οποίο γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. 

Στην οδηγική ποιότητα προτίθεται η ταχύτερη απόκριση και η πιο συναρπαστική οδική συμπεριφορά χάρη στο νέο, πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο πλαίσιο και την ανασχεδιασμένη ανάρτηση με βάση τα Ευρωπαϊκά πρότυπα. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ εκτός του ESP υπάρχει και το σύστημα υποβοήθησης ευκινησίας (AHA), που βελτιώνει την κατευθυντικότητα και την απόκριση του αυτοκινήτου σε απότομους ελιγμούς ή ελιγμούς με υψηλή ταχύτητα (π.χ. σε κόμβους αυτοκινητοδρόμων).

Με λίγα λόγια, το νέο Jazz δεν θα αργήσει να κερδίσει την εμπιστοσύνη σου. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο και οικονομικό, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ελαστικότητα του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1,3 λίτρων, ενώ θα προσφέρει και σχετική άνεση σε ένα έξυπνο εσωτερικό που "δίνει" πόντους στο γενικό σύνολο

Δοκιμή: Honda Jazz 1.3 i-VTEC

Δοκιμή: Honda Jazz 1.3 i-VTEC

Η τρίτη γενιά του εξαιρετικά δημοφιλούς μικρού πολυμορφικού hatchback της...

Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Το Citroen C1 διαθέτει πλέον το εντελώς νέο πρόσωπο του...

Δοκιμή: Volvo V40 Cross Country T3

Δοκιμή: Volvo V40 Cross Country T3

Το V40 Cross Country το λες και εναλλακτική πρόταση έναντι...

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC 9G-TRONIC

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC 9G-TRONIC

Η GLC αντικαθιστά, ένα ομολογουμένως "γεμάτο" αυτοκίνητο, την απερχόμενη GLK που...

Powered by Jasper Roberts - Blog