Δοκιμή: Nissan Juke Nismo RS 4WD Xtronic

Kάθε εταιρία που σέβεται τον εαυτό της έχει και ένα αγωνιστικό τμήμα που κατά καιρούς "μεταμορφώνει" κάποιο μοντέλο παραγωγής από έκδοση δρόμου σε αγωνιστικό "όπλο"...

Δοκιμή: Nissan Juke Nismo RS 4WD Xtronic

Στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε στη NISMO που είναι το αγωνιστικό τμήμα της Nissan και μετρά περισσότερα απο 30 χρόνια παρουσίας ενώ είναι συνώνυμο με το πάθος, την εμπειρία και το ύψος της απόδοσης Nissan — χωρίς να αναφερθούμε στις δεκαετίες αγωνιστικής εμπειρίας.

Κατασκευασμένο σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα, δοκιμασμένο σε αεροσήραγγες και εμπνευσμένο από τον ανταγωνισμό, το Nissan Juke NISMO RS φέρνει μαζί τις γνώσεις δεκαετιών που αποκτήθηκαν στην αγωνιστική πίστα.

Το νέο Nissan JUKE Nismo RS, αποτελεί μια ιδιαίτερα “προκλητική” σπορ εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover, ενώ «βαδίζει» στα χνάρια της “ναυαρχίδας” του GT-R NISMO, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη των υποψήφιων αγοραστών στα ύψη.
Επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες μπρος και πίσω, προσθήκη ενός πίσω διαχύτη, μια τροποποιημένη αεροτομή και  χαμηλωμένα μαρσπιέ.  Ως αποτέλεσμα της εμπειρίας της Nismo από τις πίστες των αγώνων,  το JUKE Nismo RS έχει καταφέρει να μειώσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις χωρίς να αυξηθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας. 

DSC 0010
Στην ουσία το νέο JUKE Nismo RS συμπυκνώνει τα βασικά χαρακτηριστικά των σπορ επιδόσεων της σειράς Nismo , τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης. Έχει “καθαρόαιμο” αγωνιστικό design, όπου σε συνδυασμό με την κορυφαία αεροδυναμική αλλά και την  πρωτοποριακή μηχανολογική του αρτιότητα, χαρίζει συναρπαστικές επιδόσεις. Έχοντας ως γνώμονα την  αξιοποίηση των 30+ ετών εμπειρίας και τεχνογνωσίας της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου  να προσφέρει ακόμα  πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover της Nissan.

Η φιλοσοφία της NISMO επεκτείνεται ως προς την εξωτερική σχεδίαση με τα κόκκινα καλύμματα  των καθρεπτών, καθώς και με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα που περιβάλλει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα νέα φώτα ημέρας LED σε απόλυτη αρμονία με τις κάτω γρίλιες εισαγωγής του αέρα στο μπροστινό μέρος, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών  τονίζουν με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο το δυναμικό προφίλ του νέου JUKE Nismo RS.

DSC 0124

Στο εσωτερικό τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά του NISMO RS περιλαμβάνουν ένα τιμόνι με μαύρη αλκαντάρα και δερμάτινη επένδυση και έναν κόκκινο μπροστινό δείκτη οργάνων εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό – καθώς και έναν ραμμένο κόκκινο μοχλό ταχυτήτων. Το Juke NISMO RS έχει μπροστινά καθίσματα Recaro εμπνευσμένα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, επένδυση με όψη ινών άνθρακα και κάλυμμα ταμπλό με ένα σουέτ εφέ και ραμμένο στο χρώμα του κόκκινου του NISMO.

DSC 0037

Με όπλο την πλούσια εμπειρία της Nismo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το νέο JUKE Nismo RS κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει την εκπληκτική  δύναμη των 214 ίππων. Ενα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης διανείμει ισχύ από μπροστά προς τα πίσω. Το Nissan Juke NISMO RS δεν είναι συμβατικό, οπότε έχει ένα σύστημα ελέγχου ροπής που στέλνει ισχύ σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το  αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250Nm ροπής.  Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με  paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία ! 
 
Για την “αναπνοή”  αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, φροντίζει το σύστημα εξάτμισης της NISMO. Ένας σωλήνας μεγάλης διαμέτρου και ένας πιο ελεύθερης ροής σιγαστήρας προσδίδουν ένα πιο βαθύ τόνο μπάσου που παραπέμπει στις αγωνιστικές ρίζες του αυτοκινήτου.

DSC 0035

Η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων με τις χαρακτηριστικές κόκκινες δαγκάνες που φέρουν τα διακριτικά του RS, έχει αυξηθεί στα 320mm , ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα.   Η ενισχυμένη δυναμική οδηγική συμπεριφορά του Nissan Juke NISMO RS υποστηρίζεται από ένα πιο άκαμπτο αμάξωμα και πλαίσιο. Αυτό προσδίδει στο NISMO RS περισσότερη ακρίβεια στο σύστημα διεύθυνσης και έλεγχο της ανάρτησης. Εδώ να αναφέρουμε ότι  διαφορετική είναι η αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, αφού στο τετρακίνητο Juke Nismo  έχουμε πολλαπλούς συνδέσμους, και όχι ημιάκαμπτο άξονα όπως στο δικίνητο.

DSC 0086

Ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά αυτοκίνητα, αποκτά ιδιαίτερη και γρήγορη έκδοση με το "βαρύ" αρκτiκόλεξο Nismo να βρίσκει ανταπόκριση. Πλήρες το πακέτο, δεν θα αφήσει κανένα παραπονεμένο και θα ανταποκριθεί στους δύο παράλληλους κόσμους που τοποθετείται. Στο κόσμο των επιδόσεων αλλά και της περιπέτειας...

Δοκιμή: Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS

Δοκιμή: Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS

Δοκιμάζουμε την ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση του νέου κι εντυπωσιακού σε...

Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Το Citroen C1 διαθέτει πλέον το εντελώς νέο πρόσωπο του...

Δοκιμή: Volvo V40 Cross Country T3

Δοκιμή: Volvo V40 Cross Country T3

Το V40 Cross Country το λες και εναλλακτική πρόταση έναντι...

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC 9G-TRONIC

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC 9G-TRONIC

Η GLC αντικαθιστά, ένα ομολογουμένως "γεμάτο" αυτοκίνητο, την απερχόμενη GLK που...

Powered by Jasper Roberts - Blog