Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Το Peugeot 108, είναι ένα ελκυστικό αυτοκίνητο πόλης, με σπιρτόζικη εμφάνιση, το οποίο γίνεται ακόμα πιο θελκτικό χάρη στην αναδιπλούμενη οροφή που διαθέτει. Στα συν του κι ο αποδοτικός κινητήρας του ενός λίτρου και των 68 ίππων!

 Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Το Peugeot 108 είναι το μοντέλο της γαλλικής φίρμας, το οποίο έχει δημιουργηθεί από την κοινοπραξία του Group PSA, με την Toyota. Εμείς δοκιμάζουμε την έκδοση Top!, με την υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή και με τον κινητήρα του ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 68 ίππους.

Ευπαρουσίαστο και νεανικό

Συνολικά η εμφάνιση του Peugeot 108 top! είναι αρκετά νεανική και σπιρτόζικη, έχοντας παράλληλα κοινά στοιχεία με το μικρομεσαίο μοντέλο της φίρμας, το 308. Εμπρός, ξεχωρίζει η χρωμιωμένη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα, αλλά και τα LED φώτα ημέρας τα οποία βρίσκονται στις άκρες του προφυλακτήρα. Παρατηρώντας το προφίλ του γαλλικού μίνι, εκεί υπάρχει ένα έντονο νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα, ενώ πίσω, όμορφα είναι και τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα. Η οροφή που ανοίγει ηλεκτρικά, προσδίδει έναν… cabrio αέρα, ιδανικό για καλοκαιρινές βόλτες!

images/dokimes/108_10_Cabrio/DSC_8800.JPG2

Οικονομικός κινητήρας 

Το 108 μας, ήταν εξοπλισμένο με έναν 1.000αρη κινητήρα βενζίνης, 3κυλινδρης αρχιτεκτονικής, 68 ίππων και 95 Nm ροπής. Τα συγκεκριμένα νούμερα δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, εν τούτοις κινούν με αξιοπρέπεια το μίνι αμάξωμα και ειδικά εντός πόλης. «Αρπάζει» από χαμηλά, χαρακτηριστικό που διευκολύνει τις προσπεράσεις στον αστικό ιστό, αλλά εκεί που είναι το φόρτε του, είναι μετά τις 4.000 σ.α.λ., ενώ σε χαμηλά επίπεδα διατηρείται η κατανάλωση καυσίμου, η οποία σε μικτό κύκλο αγγίζει τα 4,9 λτ./100 χλμ. Ακόμα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του εν λόγω κινητήρα, το γεγονός της απαλλαγής του από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας, κάτι που είναι ένα ακόμα συν για τον υποψήφιο αγοραστή.

Νεανικό και ποιοτικό εσωτερικό

Μπορεί το 108 να εντάσσεται στη μίνι κατηγορία, όμως το εσωτερικό του, πέρα από το νεανικό σχεδιασμό, ξεχωρίζει και για την ποιότητά του, για τα δεδομένα πάντα της κατηγορίας. Μπορεί τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι πλαστικά, αλλά έχουν καλή συναρμογή, ενώ ικανοποιούν και στην αφή. Highlight, η μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών με λειτουργία Mirror Screen για το smartphone, ενώ θετικές είναι οι εντυπώσεις και από τον πίνακα οργάνων. Βέβαια, στροφόμετρο φέρει μόνο στην κορυφαία έκδοση Allure, το οποίο είναι και ψηφιακό. Στο εσωτερικό του 108, 4 επιβάτες θα χωρέσουν, με τους πίσω να κάνουν μερικούς συμβιβασμούς, ειδικά αν έχουν ανάστημα άνω του μέσου όρου. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 196 λίτρα, ενώ η υφασμάτινη οροφή διατίθεται σε 3 διαφορετικές χρωματικές αποχρώσεις: μαύρο, γκρι, και το αποκλειστικό «Purple Berry».

images/dokimes/108_10_Cabrio/DSC_8800.JPG3

Ευέλικτο εντός πόλης, σταθερό εκτός αυτής!

Το μίνι αμάξωμα του Peugeot 108 κινείται σβέλτα μέσα στην κίνηση της πόλης, κάτι στο οποίο βοηθούν οι compact διαστάσεις του, με τον οδηγό να μην αγχώνεται για το που θα παρκάρει. Αφήστε που η ακριβή έκδοση που είχαμε στα χέρια μας είχε και κάμερα οπισθοπορείας, η οποία προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευκολία. Η ανάρτηση προσφέρει την αναμενόμενη άνεση για ένα μοντέλο της μάρκας Peugeot, αλλά και το απαιτούμενο κράτημα σε δρόμο με στροφές, με τις κλίσεις να είναι ελεγχόμενες και η πρόσφυση επαρκέστατη! Το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρική μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ και τα φρένα θα σας ικανοποιήσουν με την απόδοσή τους.

Θα το αγαπήσετε!

Δεν υπήρχε συνεπιβάτης τις μέρες της δοκιμής μας, που να μπήκε στο 108 και να μην ενθουσιάστηκε. Σίγουρα βοήθαγε τόσο το κόκκινο χρώμα του αμαξώματος, όσο και η υφασμάτινη οροφή του. Το Peugeot 108 τα καταφέρνει εξαιρετικά εντός πόλης, με τον 1.000αρη κινητήρα να κινεί αξιοπρεπώς και προπαντός οικονομικά το νεανικό γαλλικό μοντέλο. Αν οι επιδόσεις δεν είναι το κυριότερο κριτήριο για εσάς, αναμφίβολα θα το χαρείτε το 108, μιας και απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Τώρα αν θέλετε κάτι πιο σβέλτο σε αυτό το σκαρί, προτιμήστε με ένα μικρό αντίτιμο τον 1,2 PureTech κινητήρα των 82 ίππων._ Γ. Μούζος

(+): Εμφάνιση, αναδιπλούμενη οροφή, δεν πληρώνει τέλη, κατανάλωση καυσίμου

(-): Επιδόσεις

Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Δοκιμή: Peugeot 108 1,0 Cabrio

Το Peugeot 108, είναι ένα ελκυστικό αυτοκίνητο πόλης, με σπιρτόζικη...

Δοκιμή: Citroen C1 1,0 ETG Feel

Δοκιμή: Citroen C1 1,0 ETG Feel

Το Citroen C1 διαθέτει ένα μοναδικό χαρακτήρα και παρουσιαστικό που...

Δοκιμή: Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS

Δοκιμή: Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS

Δοκιμάζουμε την ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση του νέου κι εντυπωσιακού σε...

Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Δοκιμή: Citroën C1 1.2 PureTech 82PS

Το Citroen C1 διαθέτει πλέον το εντελώς νέο πρόσωπο του...

Powered by Jasper Roberts - Blog