Kawasaki KX250F 2017 : Πιο δυνατό, πιο ελαφρύ, πιο αξιόπιστο!

Με τις επιτυχίες της Team Green στην κατηγορία MX2 να αυξάνουν τις προσδοκίες του αγωνιστικού κοινού , το νέο KX250F του 2017 αποκαλύφθηκε.

Εξελίσσοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνταγή των προκατόχων του, η τελευταία έκδοση του KX250F έχει να επιδείξει μια σειρά από νέα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά: μεγαλύτερη ισχύ, μικρότερο βάρος κατά 1,7 kg και αρκετές τεχνικές και αισθητικές αναβαθμίσεις, όπως τα ενσωματωμένα στα πλαστικά γραφικά, που κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε μοντέλο ΚΧ.

Η δυνατή απόδοση του υγρόψυκτου, τετράχρονου κινητήρα με διπλό ψεκασμό ενισχύεται ακόμη περισσότερο χάρη στη νέα εισαγωγή κάθετης ροής και την καλύτερη πλήρωση του κυλίνδρου, με αποτέλεσμα πιο δυνατό «τράβηγμα» στις χαμηλές-μεσαίες στροφές, πιο άμεση απόκριση και πιο γρήγορη επιτάχυνση.

Βασισμένο στην τεχνολογία των εργοστασιακών αγωνιστικών, το καινοτόμο bridge-box bottom πιστόνι έχει αναθεωρηθεί σχεδιαστικά και είναι πλέον ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει διάταξη offset κυλίνδρου για βελτιωμένη μηχανική απόδοση, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε όχι μόνο στο μοντέλο KX450F, αλλά και στις Ninja ZX-10R και Ninja H2.

hi 17MY KX250F KX252AHF GN1 0050

Η αντοχή είναι φυσικά ένα πρωτεύον ζητούμενο για τους αγωνιζόμενους και το μοντέλο του 2017 ενισχύει την ήδη αποδεδειγμένη αξιοπιστία του με αποτελεσματικές βελτιώσεις. Η εφαρμογή της τεχνικής του «γυαλίσματος» στην επιφάνεια του κυλίνδρου επιτρέπει τη συγκέντρωση λαδιού στα τοιχώματα και τη μείωση των τριβών. Η χρήση κουζινέτων αντί για ακτινικά ρουλεμάν στο κομβίο της μπιέλας στοχεύει στον περιορισμό των μηχανικών απωλειών.

Το βάρος του κινητήρα είναι μειωμένο κατά 0,8 kg ενώ σχεδόν 1 kg έχει εξοικονομηθεί από το πλαίσιο. Ο νέος σκελετός είναι πιο λεπτός κατά 6mm και 90 g ελαφρύτερος απ’ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ το νέο ψαλίδι ζυγίζει 190 g λιγότερο. Το πιρούνι Separate Function (SFF) Type 2 της Showa και η πίσω ανάρτηση Uni-Trak έχουν αναθεωρημένες ρυθμίσεις.

hi 17MY KX250F KX252AHF GN1 0139

Με 3 διαφορετικές επιλογές χαρτογράφησης στο standard εξοπλισμό και το εργοστασιακού τύπου κιτ ρύθμισης ψεκασμού καυσίμου (KX FI calibration kit) διαθέσιμο ως αξεσουάρ, το νέο KX250F προσφέρει στους αγωνιζόμενους όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να κατακτήσουν τη νίκη.

Η Honda CRF250 RALLY αποτελεί την ιδανική πρόταση για αποδράσεις του Σαββατοκύριακου

Η Honda CRF250 RALLY αποτελεί την ιδανική πρόταση για αποδράσεις...

Μία μοτοσυκλέτα 250cc διπλής χρήσης καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων:...

Ο Μιχάλης Κουτσουμπός με Honda CBR600RR στην κορυφή της κούρσας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Ο Μιχάλης Κουτσουμπός με Honda CBR600RR στην κορυφή της κούρσας...

Ο Μιχάλης Κουτσουμπός με Honda CBR600RR, μία συμμετοχή της Honda...

Στα ψηλότερα σκαλιά του βάθρου ανέβηκαν οι νεαροί αναβάτες της KTM στον 2ο αγώνα Π. Π. Ταχύτητας 2016

Στα ψηλότερα σκαλιά του βάθρου ανέβηκαν οι νεαροί αναβάτες της...

Οι αναβάτες της KTM διατηρούν την πρωτοπορία στον 2ο αγώνα...

Εξαιρετική νίκη για τον Βαλεντίνο Ρόσι στην Καταλονία

Εξαιρετική νίκη για τον Βαλεντίνο Ρόσι στην Καταλονία

Ένας απίστευτος αγώνας πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Καταλονίας με τον...

Powered by Jasper Roberts - Blog