Η Hyundai επιτυγχάνει το καλύτερο 1ο εξάμηνο της στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Hyundai Motor στην Ευρώπη συνέχισαν να αυξάνονται το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Hyundai Tucson

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η εταιρεία πέτυχε εξαιρετική επίδοση πωλήσεων πραγματοποιώντας270.921 ταξινομήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 - μια αύξηση της τάξεως του 3,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2016. Η νέα σειρά μοντέλων, συμπεριλαμβανομένουτου Νέου Hyundaii30 σε 5-θυρο και Tourerαμάξωμα, συνέβαλε στη σταθερή ανάπτυξη της μάρκας. Η εταιρεία έχει επίσης μεγάλες προσδοκίες για περαιτέρω ανάπτυξη, μετά την παγκόσμια παρουσίαση των i30 N και i30 Fastback.

"Χάρη στην ανανεωμένηγκάμα μοντέλων με επίκεντρο τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, επιτύχαμε ένα ακόμη σπουδαίο αποτέλεσμα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017", δήλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, ChiefOperatingOfficer της Hyundai Motor Europe. "Η επέκταση ειδικότερα της σειράς i30 θα συνεχίσει να αποτελείακρογωνιαίο λίθο για τη Hyundai Motor, καθώς στόχος μας είναι να γίνουμε η Νο1 ασιατική μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη".

Σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2016, οι πωλήσεις της Hyundai Motor στην Ευρώπη αυξήθηκαν σταθερά. Η ζήτηση των πελατών για τα αυτοκίνητα Hyundai τονώθηκε αισθητά καθώς η εταιρεία έχει ανανεώσει και επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων της. Συγκεκριμένα, οι εντυπωσιακές πωλήσεις στη Γαλλία (+18%), Ισπανία (+10%) και Πολωνία (+17%) υπογραμμίζουν τις ισχυρές συνολικά επιδόσεις στην Ευρώπη. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία παραμένουν οι κορυφαίες αγορές για τημάρκα στην Ευρώπη, με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων και συνεπή αύξηση 4% και 6% αντίστοιχα.

Hyundai i30

ΤοTucson συνεχίζει τις ισχυρές επιδόσεις τουαπό το λανσάρισμά του με πάνω από 250.000 πωλήσεις. Επίσης μεγάλους όγκους πωλήσεων παρουσιάζουν και τα Hyundai i10, i20 και i30. Επιπρόσθετα, ιδιαιτέρως ισχυρό εμφανίζεται το IONIQ, το πρώτο φιλικό προς το περιβάλλοναυτοκίνητο της μάρκας,προσφέρονταςτρεις ηλεκτροκινητήρες σε ένα ενιαίο τύπο αμαξώματος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι έχουν ήδη πωληθεί στην Ευρώπη πάνω από 10.000 οχήματα κατά το πρώτο εξάμηνο.

Η Hyundai Motor προγραμματίζει το λανσάρισμα 30 νέων μοντέλωνστην Ευρώπη μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, προκειμένου να αναπτύξει την παρουσία της μάρκας στις σχετικέςκατηγορίες της αγοράς, στοχεύοντας να αποτελέσει την κορυφαία ασιατική μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2021.

Ξενοιασιά από την Peugeot για τις καλοκαιρινές σας διακοπές!

Ξενοιασιά από την Peugeot για τις καλοκαιρινές σας διακοπές!

Οι αυξημένες ανάγκες μετακίνησης λόγω καλοκαιρινών διακοπών, σε συνδυασμό με...

Renault CLIO EASY PRO+ η απάντηση στα θέλω του επαγγελματία!

Renault CLIO EASY PRO+ η απάντηση στα θέλω του επαγγελματία!

Το Renault CLIO PRO+, ένα από τα πιο επιτυχημένα μικρά...

Citroen Επαγγελματικά: Η λύση για κάθε επαγγελματία!

Citroen Επαγγελματικά: Η λύση για κάθε επαγγελματία!

Η νέα γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της Citroen, έχει τη...

Navi 4.0 για τα Opel ADAM και Corsa

Navi 4.0 για τα Opel ADAM και Corsa

Ένα νέο σύστημα infotainment με την ονομασία Navi 4.0 IntelliLink...

Powered by Jasper Roberts - Blog