H Nissan "πήρε" το Champions League ως χορηγός

H Nissan κατέκτησε το Διεθνές Βραβείο Χορηγίας της ESA (European Sponsorship Association), για τη συνεργασία της με την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση του UEFA Champions League, σε μια τελετή που έλαβε χώρα στο Λονδίνο στις 22 Μαρτίου.

Συγκεκριμένα, η Nissan κατάφερε να επικρατήσει του ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη τελετή και να στεφθεί νικήτρια, μόλις δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας της με την UEFA, η οποία αποτελεί και τη μεγαλύτερη συμφωνία χορηγίας που έχει συνάψει ποτέ η φίρμα. Το βραβείο αυτό αναγνώρισε τη διείσδυση που είχε η Nissan σε αγορές – “κλειδιά” σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά τη διάρκεια της πρώτης σεζόν.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν 2014/15, η Nissan αναγνωρίστηκε ως ο πιο ενεργός χορηγός του UEFA Champions League, με 643 εγκεκριμένες ενέργειες σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ως επίσημος συνεργάτης του UEFA Champions League, η Nissan έχει εκτεταμένα δικαιώματα για τους αγώνες, τις προκαταρκτικές φάσεις, το περιεχόμενο, τα μέσα ενημέρωσης, τη φιλοξενία, τα συναφή δρώμενα και φυσικά για τον τελικό της διοργάνωσης.

Το UEFA Champions League είναι άλλη μια περίτρανη απόδειξη της αφοσίωσης της Nissan σε συναρπαστικές, κορυφαίας εμβέλειας, αθλητικές διοργανώσεις, έχοντας ενδεικτικά στο χαρτοφυλάκιό της, την υπερήφανη χορηγία στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο της Βραζιλίας, τις Ολυμπιακές και Παραολυμπιακές ομάδες της Βραζιλίας, της Μεγάλης Βρετανίας και του Μεξικό, τη ποδοσφαιρική διοργάνωση NCAA των ΗΠΑ , το Heisman Trophy, τη διοργάνωση ποδοσφαίρου του Καναδά και μια σειρά από διάσημους “πρεσβευτές”, όπως τους ποδοσφαιριστές Andrés Iniesta, Thiago Silva, Yaya Touré και Max Meyer.

Το UEFA Champions League, η μεγαλύτερη ετήσια αθλητική διοργάνωση του κόσμου, παρακολουθείται αθροιστικά από ένα ακροατήριο 4,3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο, προσφέροντας στη Nissan, μέσω της χορηγίας, τη δυνατότητα προσέγγισης ενός μεγάλου πλήθους από παθιασμένους οπαδούς του ποδοσφαίρου, ανά την Υφήλιο. Μέσω της συγκεκριμένης χορηγίας όπως και της αποκλειστικής εκμετάλλευσης του διαγωνισμού για το Γκολ της Εβδομάδας - Goal Of The Week, η Nissan έχει εισπράξει μια σημαντική αύξηση σε απήχηση αλλά και σε πρόθεση αγοράς, καθώς ολοένα και περισσότεροι οπαδοί του ποδοσφαίρου αντιλαμβάνονται την μάρκα, ως ένα καινοτόμο και συναρπαστικό εμπορικό σήμα.

 

Marine Diesel Schutz  της LIQUI MOLY ένα πραγματικό χημικό πολυεργαλείο για ντιζελοκινητήρες

Marine Diesel Schutz της LIQUI MOLY ένα πραγματικό χημικό πολυεργαλείο...

Κάτι καλό μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερο. Αυτό ακριβώς είχαν...

Στον “αέρα” το website www.lassatyres.gr  των ελαστικών LASSA !

Στον “αέρα” το website www.lassatyres.gr των ελαστικών LASSA !

Η εταιρεία Θεοχαράκης Α.Ε, εισαγωγέας και διανομέας των ελαστικών LASSA...

Σαμποτάζ στο Εργοστάσιο Mega Car Plant της Ford στη Βαλένθια

Σαμποτάζ στο Εργοστάσιο Mega Car Plant της Ford στη Βαλένθια

Ο Xabier Garciandia, έχει ως αποστολή κυριολεκτικά να ‘σαμποτάρει’ ένα...

H Honda απέσπασε δύο βραβεία στο θεσμό  Women’s World Car of the Year

H Honda απέσπασε δύο βραβεία στο θεσμό Women’s World Car...

Η Honda φαίνεται να έχει επιτυχία μεταξύ των εκπροσώπων του...

Powered by Jasper Roberts - Blog