Fiat Tipo: γεννήθηκε για να είναι ένα σεντάν

Μερικούς μήνες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Κωνσταντινούπολης, το FiatTipo παρουσιάζεται στο διεθνή Τύπο.

Αυτό το ολοκαίνουργιο 4θυρο αυτοκίνητο, ενσαρκώνει την έννοια του "BorntobeaSedan", η οποία τονίζει την κατεξοχήν ιταλική του σχεδίαση και εγγυάται ξεχωριστή προσωπικότητα και στυλ, διατηρώντας εξαιρετική πρακτικότητα .
Το αποτέλεσμα είναι ένα λειτουργικό αυτοκίνητο που μεγιστοποιεί τη
valueformoney φιλοσοφία – σημαντικά στοιχεία για την οικογένεια λειτουργικών αυτοκινήτων της Fiat – γεμάτο με όλα αυτά που οι καταναλωτές ζητούν, σε μια απλή γκάμα εκδόσεων και με ξεκάθαρη τιμολογιακή πολιτική. Σαφώς η FCA τοποθετεί σε κεντρικό ρόλο το συγκεκριμένο μοντέλο, που χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ευρυχωρία στο εσωτερικό, μεγάλο χώρο αποσκευών, ξεκάθαρο εύρος εκδόσεων και ξεχωριστό στυλ, προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της σε όλη την περιοχή ΕΜΕΑ.
Όμορφο και λειτουργικό, το νέο
FiatTipo συνδυάζει τη μεγάλη χωρητικότητα (520lt) με τις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις (είναι 4.54 μέτρα σε μήκος, 1.79 μέτρα σε πλάτος και 1.49 μέτρα σε ύψος), ενώ το 2,64μ μεταξόνιο τονίζει τον εξαιρετικό εσωτερικό χώρο. Τα χαρακτηριστικά αυτά ενισχύονται με τον Ιταλικό σχεδιασμό, σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, κάνοντας το συγκεκριμένο μοντέλο μοναδικό στην κατηγορία του.
Ο καθένας μπορεί να βρει το σωστό
FiatTipo για τις εξειδικευμένες ανάγκες και προτιμήσεις του. Στην Ελληνική αγορά, το line-up θα περιλαμβάνει δύο επίπεδα εξοπλισμού, τέσσερις εκδόσεις κινητήρων (1.4 16vFire 95 HP και 1.6 1.6vE-Torq 110 HP βενζινοκινητήρες και 1.3 MultijetII 95 HP και 1.6 MultiJetII 120 HP τουρμποντίζελ), δύο κιβώτια ταχυτήτων (5 ή 6τάχυτο μηχανικό ή 6τάχυτο αυτόματο στον 1,6 E-Torq μόνο), μια παλέτα διαφόρων εξωτερικών χρωμάτων (παστέλ και μεταλλικά), δύο εκδόσεις ζαντών αλουμινίου (16" και 17") και τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις εσωτερικού.
Το αξιόπιστο σύστημα ανάρτησης εγγυάται τη σταθερή οδήγηση, τα καλά κρατήματα στον δρόμο, αλλά και την άνεση των επιβατών. Τις ιδανικές οδηγικές συνθήκες του
Tipo ενισχύουν περαιτέρω τα στάνταρ στοιχεία του εξοπλισμού του και η διαθεσιμότητα του συστήματος Uconnect™, που είναι εφοδιασμένο με μία έγχρωμη οθόνη αφής 5”, σύστημα hands-free με Bluetooth, audiostreaming, textreader και αναγνώριση φωνής, θύρες AUX και USB, χειριστήρια στο τιμόνι και, κατόπιν παραγγελίας, με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης TomTom.
Συνεχίζοντας την παράδοση των μοντέλων με την ιστορική ονομασία “
Tipo”, όπως εκείνο που παράχθηκε από το 1988 μέχρι το 1995 και κατέκτησε το βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1989”, το νέο FiatTipo συγκεντρώνει τα ίδια κυρίαρχα χαρακτηριστικά. Μεγάλη πρακτικότητα και υψηλή λειτουργικότητα που συνδυάζονται με την καλύτερη αναλογία εξοπλισμού και τιμής, αντάξια της παράδοσης της Fiat. Ικανό να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις του μέλλοντος, το νέο FiatTipo σχεδιάστηκε στο σχεδιαστικό κέντρο της FCA στην Ιταλία για να πρωταγωνιστήσει στα σεντάν της κατηγορίας του.

151126 Fiat Tipo 20

Ιταλικό στυλ
Για την εξέλιξή του
FiatTipo εργάστηκαν πάνω από 2.000 άτομα για περίπου τρία χρόνια. Το αποτέλεσμα είναι ένα όμορφο και λειτουργικό αυτοκίνητο που συνδυάζει εντυπωσιακό χώρο αποσκευών και περιορισμένες διαστάσεις: 4,54 μ. μήκος, 1,79μ. πλάτος και 1,49μ. ύψος και μεταξόνιο 2,64μ. που δίνει έμφαση στον εξαιρετική άνεση του εσωτερικού του.
Εξωτερικά, σε αντίθεση με το παράδειγμα πολλών σεντάν που προκύπτουν από μοντέλα
hatchback στα οποία προστίθεται ένας τρίτος όγκος, το FiatTipo είναι γεννημένο για να είναι ένα σεντάν και ως εκ τούτου όλα τα τμήματά του αποτελούν ένα συνεκτικό και αρμονικό σύνολο.
Στο πλάι, μια χαρακτηριστική γραμμή ενώνει τους εμπρός προβολείς με τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ οι γυάλινες επιφάνειες προσδίδουν ένα δυναμικό εφέ που τονίζει την αίσθηση ευρυχωρίας, όπως και οι μεγάλες πόρτες που διευκολύνουν την πρόσβαση στο εσωτερικό. Το γνήσιο ιταλικό στυλ εκφράζεται και στο πίσω μέρος, με τον αρμονικό τρίτο όγκο να περιλαμβάνει τα πίσω φωτιστικά σώματα του Tipo, κάνοντάς το να ξεχωρίζει ακόμα και τη νύχτα. Το πίσω μέρος συμπληρώνεται από μια ενσωματωμένη αεροτομή γύρω από το πλαίσιο και εξασφαλίζει καλή αεροδυναμική αλλά και ένα ισχυρό, προστατευτικό προφυλακτήρα. Το CentroStileFiat υιοθέτησε τις καλύτερες σχεδιαστικές πρακτικές ολόκληρου του Ομίλου FCA προκειμένου να εξασφαλίσει τη μέγιστη απόδοση στους τομείς της ακουστικής και της αεροδυναμικής. Άξια ειδικής μνείας είναι η κορυφαία αεροδυναμική του αυτοκινήτου με συντελεστή 0.29cx.
Εργονομικό, λειτουργικό και με καλή ηχομόνωση, το εσωτερικό του
FiatTipo είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών με μια εκλεπτυσμένη πινελιά στυλ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το λειτουργικό ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση ευρυχωρίας της καμπίνας. Επίσης, υιοθετώντας λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, όπως ευρεία χρήση ηχομονωτικών υλικών, βελτιστοποίηση της ροής του αέρα και αποκλειστική χρήση των μεταλλικών τμημάτων για αύξηση της ακαμψίας στα κύρια σημεία στερέωσης των μηχανικών μερών, του σασί, του κινητήρα και των αναρτήσεων, το FiatTipo καταφέρνει να διατηρεί υψηλή ηχομόνωση σε όλες τις συνθήκες.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο ταμπλό του νέου
Tipo έχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect™ με τρεις διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με την αγορά: UconnectRadio, Uconnect™ 5” και UconnectNav. Η πρώτη έκδοση περιλαμβάνει οθόνη LCD 5”, ραδιόφωνο AM/FM, ενώ έχει δυνατότητα σύνδεσης με μια μεγάλη γκάμα από συσκευές πολυμέσων, όπως mediaplayer, iPod, iPhone, smartphone μέσω θύρας USBport και υποδοχής Aux-in. Η δεύτερη έκδοση Uconnect™ 5” περιλαμβάνει και δυνατότητες Bluetooth, φωνητικών εντολών, ενώ η έκδοση UconnectNav διαθέτει εξελιγμένο σύστημα 3D πλοήγησης TomTom, με τρισδιάστατους χάρτες, φωνητικές εντολές. Παράλληλα, είναι διαθέσιμα και δυο ηχοσυστήματα, ένα με 160 watt τεσσάρων ηχείων πλήρους φάσματος και ένα 220 watt με δύο ηχεία tweeter, δύο midwoofers και δύο ηχεία πλήρους φάσματος.
Ανάλογα με την έκδοση, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει διαφορετικές εσωτερικές διαρρυθμίσεις, με μια ποικιλία από υλικά και χρώματα που καλύπτουν κάθε απαίτηση.


151126 Fiat Tipo 32

Κορυφαίοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές
Εξελίσσοντας την έννοια του σεντάν, το
FiatTipo διαθέτει μεγάλη και φωτεινή καμπίνα επιβατών, προσφέροντας άριστα επίπεδα άνεσης και εργονομίας στους επιβάτες και τον οδηγό. H στάση κατά την οδήγηση είναι εξαιρετική, όπως και η προσβασιμότητα στο εσωτερικό, η ορατότητα, αλλά και η δυνατότητα αναδιάρθρωσης του χώρου.
Η πρακτικότητα και η ευρυχωρία στο εσωτερικό κάνει κάθε ταξίδι ευχάριστο για τους 5 ενήλικους επιβάτες του, καθώς οι θέσεις είναι σχεδιασμένες για επιβάτες ύψους έως και 1,88 μ. εμπρός και 1,80 μ. πίσω, ενώ ο χώρος για τα πόδια είναι επίσης κορυφαίος: η απόσταση μεταξύ της άκρης του εμπρός καθίσματος και της φτέρνας του επιβάτη είναι 1,07μ. και 934 εκατοστά αντίστοιχα για την πίσω θέση – χαρακτηριστικό που συναντάται σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Ακόμα, ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος (520 λίτρα) και εύκολα προσβάσιμος, ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν (60/40) πλήρως ή μερικώς, διευκολύνοντας τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους. Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο του
FiatTipo είναι και η πληθώρα μικρών αποθηκευτικών χώρων, διαφορετικών σχημάτων και χωρητικότητας στο εσωτερικό του (με συνολική χωρητικότητα 12 λίτρων περίπου) που καλύπτουν κάθε ανάγκη αποθήκευσης.
Άλλο ένα δυνατό σημείο του
FiatTipo που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας του είναι η θέση οδήγησης. Η εξαιρετική κάθετη ευθυγράμμιση μεταξύ τιμονιού, επιλογέα ταχυτήτων και πεντάλ εξασφαλίζουν ευκολία και πρακτικότητα κατά την οδήγηση, ενώ η γωνιακή θέση του τιμονιού, μαζί με την εργονομική τοποθέτηση των χειριστηρίων, δίνουν μια σπορ αίσθηση στον οδηγό, ο οποίος μπορεί να κάνει κάθε χειρισμό χωρίς να πάρει το βλέμμα του από το δρόμο.

151126 Fiat Tipo 03

Αξιόπιστοι, αποδοτικοί κινητήρες
Το νέο
FiatTipo θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης (1.4 Fire 95 hpand 1.6 Eorq 110 hp) και δύο κινητήρες πετρελαίου, τεχνολογίας MultijetIIturbodiesel (1.3 hp και 1.6 120 hp). Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 5τάχυτα ή 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων, εκτός από τον 1.6 E-Torq που εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων για άνετη και ευχάριστη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες.
Στιβαρός και αξιόπιστος, ο βενζινοκινητήρας 1.4 16
vFire αποδίδει 95 hp στις 6.000 στροφές με μέγιστη ροπή τα 127 Nm (4.500rpm) και συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Εφαρμόζοντας ένα βελιστοποιημένο σύστημα εισαγωγής, που χαρακτηρίζεται από υψηλή ογκομετρική απόδοση σε όλο το εύρος λειτουργίας, ο κινητήρας αυτός είναι εξαιρετικά οικονομικός και αποδοτικός, δίνοντας στο FiatTipo τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11.5”.
Στην κατασκευή του 1.6
E-Torq 110 hp έχουν χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά εξαρτήματα με στόχο την αύξηση της οικονομίας και της απόδοσης. Το αποτέλεσμα είναι ένας ελαφρύς κινητήρας με ροπή από τις χαμηλές στροφές και μέγιστη ροπή 152 Nm. Εξοπλισμένο με τον 1.6 E-Torq 110 hp και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το FiatTipo φτάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 11.2” και έχει τελική ταχύτητα 192 χλμ./ώρα.
Και οι δύο κινητήρες πετρελαίου του
FiatTipo είναι τεχνολογίας MultiJetII (turbodiesel) που ενσωματώνουν ένα πλήθος χαρακτηριστικών με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Σημείο αναφοράς στους μικρούς κινητήρες πετρελαίου και εφοδιασμένος με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ο 1.3 16vMultiJetII του νέου Tipo αποδίδει 95 hp στις 3.750 στροφές και έχει μέγιστη ροπή 200 Nm στις μόλις 1.500 στροφές. Για να επιτύχει υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές χρησιμοποιεί έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Η τελική ταχύτητα του Tipo με αυτόν τον κινητήρα είναι 180 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 11.7”. Επίσης, τηρώντας τα πρότυπα εκπομπών Euro 6, η κατανάλωσή του σε μικτό κύκλο είναι μόλις 4.1 l/100 km και οι εκπομπές ρύπων είναι 108 g/km. Η ECO έκδοση αυτού του κινητήρα περιλαμβάνει Start&Stop και χρησιμοποιεί λάδι με χαμηλό ιξώδες (andlowviscosityoil), μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα περισσότερο (98 g/kmofCO2) όπως και την κατανάλωση καυσίμου (3.7 l/100 km).
Ο τούρμπο ντίζελ 1.6
MultijetII με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο παρουσιάζει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα απόδοση με 120 hp στις 3750 στροφές χαρίζοντας στο FiatTipo τελική ταχύτητα 199 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9.7”. Επιπρόσθετα, διακρίνεται για την ευελιξία του, υιοθετώντας τη λύση του υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και αποδίδει υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές (320 Nm στις 1750 στροφές), ενώ παράλληλα σέβεται το περιβάλλον. Σε μικτό κύκλο, ο 1.6 MultijetIIEuro 6 καταναλώνει 4.2 l/100 km με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που δεν ξεπερνούν τα 110 g/km.

151126 Fiat Tipo 21

Ασφαλής, δυναμική οδήγηση
Το άκαμπτο αλλά ελαφρύ μονοκόκ πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής του
FiatTipo (rigid, lightmonocoquebuilt ) (σε ποσοστό πάνω από 80%) και πλήθος συστημάτων ασφαλείας, όπως έξι αερόσακοι στο στάνταρ εξοπλισμό, ABS με EBD, φώτα ομίχλης μεταβλητής κατεύθυνσης (ανάλογα την πορεία του αυτοκινήτου) και Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS), εγγυάται μεγάλη παθητική ασφάλεια. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του αμαξώματος είναι η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής (advancedhot-pressedhigh-strengthsteel) για το κάτω μέρος του σώματος. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι η εξαιρετική δυναμική του οχήματος και η αξιοσημείωτη αντοχή του σε περίπτωση πρόσκρουσης.
Ακόμα, το νέο
Tipo πλαισιώνεται από αρκετά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, τα οποία βοηθούν τον οδηγό να διατηρήσει την ευστάθεια του αυτοκινήτου ακόμα και σε οριακές συνθήκες. Κυρίαρχο είναι το εξελιγμένο σύστημα ESC, που περιλαμβάνει υποσυστήματα όπως:
ASR (AntiSlipRegulation): το σύστημα βελτιστοποιεί την πρόσφυση, ελέγχοντας τα φρένα και τον κινητήρα, διευκολύνοντας την οδήγηση σε ολισθηρές επιφάνειες.
PanicBrakeAssist (PBA): σε περίπτωση φρεναρίσματος ανάγκης, το σύστημα εφαρμόζει μέγιστη ισχύ στα φρένα, επιτυγχάνοντας τη μικρότερη δυνατή απόσταση ακινητοποίησης.
TrailerSwayControl (TSC): το σύστημα μειώνει την ταλάντωση του τρέιλερ βελτιώνοντας τον έλεγχο του ρυμουλκούμενου φορτίου. Παρακολουθεί την πορεία του αυτοκινήτου και εφαρμόζει εναλλασσόμενη πίεση στα φρένα για να μειώσει την ταχύτητά του και να ισορροπήσει την ταλάντευση του τρέιλερ, σε περίπτωση που αυξηθεί η πίεση σε κάποιον από τους εμπρός τροχούς.
HillStartAssist (HSA): το σύστημα κρατάει ενεργοποιημένα τα φρένα για περίπου 2” υποβοηθώντας το ξεκίνημα σε ανηφόρα, χωρίς να χρειάζεται να πατήσει φρένο ο οδηγός ή να χρησιμοποιήσει το χειρόφρενο.
MSR (MotorSchleppmomentRegelung): σε περίπτωση απότομου κατεβάσματος ταχύτητας σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης, η λειτουργία MSR επεμβαίνει αποκαθιστώντας τη ροπή του κινητήρα και αποτρέποντας το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση των τροχών.
ElectronicRolloverMitigation (ERM): η λειτουργία αυτή επεμβαίνει όταν ένας τροχός σηκώνεται από το έδαφος. Σε εξαιρετικά δυναμικές συνθήκες οδήγησης, το ERM βοηθά στην αποκατάσταση της ευστάθειας και την επανάκτηση του ελέγχου του αυτοκινήτου.
TractionControlSystem (TCS): το σύστημα αυτό μειώνει τις πιθανότητες ολίσθησης των τροχών κατά την επιτάχυνση από στάση ή σε χαμηλές ταχύτητες, φρενάροντας τον τροχό που χάνει πρόσφυση. Μπορεί να απενεργοποιηθεί εν μέρει, πιέζοντας ένα συγκεκριμένο κουμπί.
Brakelightactivation σε περίπτωση επιβράδυνσης: τα φωτα φρένων ανάβουν για ένα δευτερόλεπτο ή παραπάνω όταν το HillStartAssist ή το σύστημα ESC είναι ενεργοποιημένα.
Βασικός άξονας γύρω από τον οποίο κατασκευάστηκαν οι αναρτήσεις του
FiatTipo είναι η άνεση. Το σύστημα αναρτήσεων του νέου Tipo προσφέρει άνεση που μπορεί να συγκριθεί με αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας, προσδίδοντάς του, παράλληλα, ακρίβεια και άψογο κράτημα στο δρόμο. Μπροστά, το σύστημα αναρτήσεων χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση ανεξάρτητης διάταξης με γόνατα McPherson που είναι πιο ελαφριά και αποδοτική. Στον πίσω άξονα, το νέο Fiat σεντάν εξοπλίζεται με ένα διασυνδεδεμένο ημιάκαμπτο άξονα, επίσης αναβαθμισμένου, στοχεύοντας στη μείωση του βάρους με τη χρήση υλικών υψηλής αντοχής.

Πρακτική, απλή και υψηλής αξίας γκάμα εκδόσεων
Το νέο
Tipo είναι ένα λειτουργικό αυτοκίνητο με άριστη σχέση ποιότητας και τιμής, εξοπλισμένο με όλα τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν πραγματικά οι καταναλωτές, απλή γκάμα εκδόσεων και ξεκάθαρη τιμολογιακή πολιτική.
Στην ελληνική αγορά, το
FiatTipo θα είναι διαθέσιμο με δύο εκδόσεις (Pop και Lounge), τέσσερις κινητήρες (δύο βενζίνης, 1.4 95 hp, 1.6 E.torQ 110 hp και δύο τούρμπο ντίζελ, 1.3 MultiJetII 95 hp και 1.6 MultiJetII 120 hp) και δύο κιβώτια ταχυτήτων (μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο) αλλά και μια μεγάλη παλέτα εξωτερικών χρωμάτων (παστέλ και μεταλλικά).
Η έκδοση
Pop ξεχωρίζει εξωτερικά από τις ζάντες 15”, τη γρίλια με λεπτομέρειες χρωμίου, τους προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος και τους διπλούς παραβολικούς προβολείς με ρυθμιζόμενο ύψος δέσμης φωτός. Στο εσωτερικό, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει: AirCondition, UConnectradio με MP3 player και θύρες USB και AUX-in, οθόνη 3.5" LCD, πίσω προσκέφαλα, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, ηλεκτρικό κεντρικό κλείδωμα, αυτόματο άνοιγμα πορτμπαγκάζ με φως, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες. Η επένδυση του ταμπλό σε αυτήν την έκδοση είναι πρακτική και λειτουργική, μαύρου χρώματος και τα καθίσματα αποτελούνται από υφασμάτινα μέρη Jacquard στη μέση και τις άκρες. Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο χρωματικών συνδυασμών (γκρι/μαύρο και μπεζ/μαύρο), οι οποίοι δίνουν μια μοντέρνα, φιλόξενη αίσθηση που επιτείνεται από τα χρωμιωμένα χερούλια στις πόρτες με σατινέ φινίρισμα.
Τέλος, ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει εμπρός αερόσακους,
ABS με EBD, ESC με ASR, HillHolder, MSR, DST και ERM αλλά και Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης των Ελαστικών (TPMS) και ρεζέρβα.
Επιπλέον της
Pop, η πλούσια έκδοση Lounge προσθέτει σημαντικό στάνταρ εξοπλισμό, όπως επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες (κάτω από τα πλευρικά παράθυρα και στη θύρα πορτμπαγκάζ), αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, αισθητήρας βροχής, 16 "ζάντες αλουμινίου, αυτόματο κλιματισμό, cruisecontrol, φώτα ομίχλης, εμπρός υποβραχιόνιο, σύστημα U-Connect με οθόνη αφής 5” και λειτουργία Bluetooth, audiostreaming κτλ. Εσωτερικά, κυριαρχεί μια ατμόσφαιρα ανώτερου επιπέδου με καθίσματα από οικολογικό δέρμα (μπεζ ή γκρι), δερμάτινο τιμόνι αλλά και ένθετα στα πάνελ θυρών που ταιριάζουν με τις πόρτες.

Λανσάρισμα στην Ελληνική αγορά
Το λανσάρισμα του νέου
FiatTipo στην Ελληνική αγορά έχει προγραμματιστεί για το Φεβρουάριο 2016, ενώ οι παραγγελίες θα ανοίξουν στο σύστημα στα τέλη του Δεκεμβρίου 2015.
Οι προτεινόμενες τιμές με το όφελος απόσυρσης, σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς, διαμορφώνονται προς το παρόν ως εξής:

Untitled-1

View the embedded image gallery online at:
http://gonews.gr/parousiasis/149-fiat-tipo#sigFreeId69e555bfa2

  


  




Νέο SEAT Leon – Ανανέωση σε όλα τα σημεία

Νέο SEAT Leon – Ανανέωση σε όλα τα σημεία

H SEAT συνεχίζει τη μεγαλύτερη και πιο “επιθετική” προϊοντική πολιτική...

Νέο Renault CLIO Business

Νέο Renault CLIO Business

Με το νέο Renault CLIO Business, η Renault προσφέρει μια...

Mercedes-Benz GLC Coupé: Aπόσταγμα ενός SUV και ενός coupé

Mercedes-Benz GLC Coupé: Aπόσταγμα ενός SUV και ενός coupé

Ο συνδυασμός δύο κόσμων, του πολυλειτουργικού SUV και του δυναμικού...

Το νέο Renault Clio ακόμα πιο ολοκληρωμένο

Το νέο Renault Clio ακόμα πιο ολοκληρωμένο

Με περισσότερες από 13 εκ. πωλήσεις στα 26 χρόνια ζωής...

Powered by Jasper Roberts - Blog