Bugatti Chiron – Ίσως ο τελευταίος παραδοσιακός θρίαμβος της αυτοκίνησης

Επιταχύνει με απίστευτη ευκολία, μοιάζει σουρεαλιστικό να βλέπεις το ταχύμετρο να «σκαρφαλώνει» τόσο γρήγορα πάνω από τα 300 αλλά το ίδιο σουρεαλιστικό να νιώθεις την επιβράδυνση.

2017-Bugatti-Chiron-front-three-quarter-in-motion-04

Η γερμανική autobahn τα επιτρέπει όλα, ο οδηγός της Chiron CEO των Bentley και Bugatti κ. Wolfgang Dürheimer, μπορεί.  «Η ταχύτητα είναι το ίδιο απόλυτη όσο και σχετική. Για να είσαι πάντα ο κυρίαρχος αυτών που συμβαίνουν μπροστά σου πρέπει τα μάτια και ο εγκέφαλος να είναι σε συνεχή εγρήγορση. Άλλες οι τιμές αντίδρασης με 300 και άλλες με 200, επιπροσθέτως βρίσκεσαι συνεχώς στα όρια καθώς υπάρχουν στον δρόμο άλλοι που δεν περιμένουν το αναπάντεχο, ακόμα και αν είναι βαμμένο φωτεινό κόκκινο και τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα» Δεν έχει άδικο καθώς στον καθρέφτη εμφανίζεται κάποια στιγμή μια Porsche 911 Turbo τελευταίας γενιάς η οποία προσπαθεί μάταια να ακολουθήσει τον ρυθμό της Chiron. Εξάλλου πως θα μπορούσε όταν ο «αντίπαλος» επιταχύνει από στάση στα 300 σε 13.6 δεύτερα; Και ο CEO συνεχίζει «εδώ δεν υπάρχει περιθώριο για παιχνίδι. Στην πίστα μου αρέσει να παίζω με τις ρυθμίσεις, ειδικά στην Chiron η οποία διαθέτει επιλογή «easy to drift». Και ποια μπορεί να είναι η συνέχεια κύριε CEO «κατακτήσαμε τα 400 χλμ./ώρα, βάλαμε στόχο τα 450 χλμ./ώρα, μόλις τα καταφέρουμε η προσπάθεια θα επικεντρωθεί στα 500 χλμ./ώρα. Δεν μπορεί να είναι αλλιώς» και λέγοντας αυτά κάνει ατάραχος μερικές γρήγορες αλλαγές πορείας με 250 χλμ./ώρα, με την Chiron να εκτελεί αγόγγυστα τα γυμνάσια λες και ακολουθεί κάποιο αόρατο μαγνητικό πεδίο. Η Chiron είναι ένα όχημα 4Χ4, βάρους 2.2 τόνων, το οποίο  «φοράει» ελαστικά Michelin 285/30R-20 εμπρός και 355/25R-21 πίσω κόστους 15.000 € των οποίων η αντοχή είναι περιορισμένη στη μια ώρα οδήγησης, έχει κινητήρα 8000 κ. εκ. με τέσσερα turbo απόδοσης 1500 ίππων, επιταχύνει σε 2.3 δευτερόλεπτα από στάση στα 100 και τερματίζει το ταχύμετρο στα 417,6 χλμ./ώρα. Εν κατακλείδι είναι ίσως ο τελευταίος παραδοσιακός-συμβατικός θρίαμβος της αυτοκίνησης καθώς το μέλλον εστιάζει στα ηλεκτροκίνητα υπέρ-αυτοκίνητα όπου αυτές οι επιδόσεις μοιάζουν να είναι  πιο εύκολα εφικτές. Το παραπάνω είναι μια περίληψη της πολυσέλιδης περιγραφής ενός δημοσιογράφου μέσα σε μια Bugatti Chiron δίπλα στον CEO της εταιρίας Wolfgang Dürheimer.

Τα επόμενα 100 χρόνια της ΒΜW- The Next 100 Years (video)

Τα επόμενα 100 χρόνια της ΒΜW- The Next 100 Years...

Η  BMW Group διανύει το 100ο έτος από την ίδρυση...

Rezvani  Beast Alpha με τις πιο ασυνήθιστες πόρτες

Rezvani Beast Alpha με τις πιο ασυνήθιστες πόρτες

Γράψαμε για αυτό το θηρίο όταν ακόμα ήταν φήμη, τώρα...

Bugatti Chiron – Ίσως ο τελευταίος παραδοσιακός θρίαμβος της αυτοκίνησης

Bugatti Chiron – Ίσως ο τελευταίος παραδοσιακός θρίαμβος της αυτοκίνησης

Επιταχύνει με απίστευτη ευκολία, μοιάζει σουρεαλιστικό να βλέπεις το ταχύμετρο...

Mercedes-Benz GLC Coupé: Aπόσταγμα ενός SUV και ενός coupé

Mercedes-Benz GLC Coupé: Aπόσταγμα ενός SUV και ενός coupé

Ο συνδυασμός δύο κόσμων, του πολυλειτουργικού SUV και του δυναμικού...

Powered by Jasper Roberts - Blog