Αυτά τα αυτοκίνητα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας!

Tα τελευταία χρόνια τα Τέλη Κυκλοφορίας έχουν γίνει μπαλάκι από όλες τις κυβερνήσεις και όλους τους Υπουργούς Οικονομικών ειδικότερα μιας και είναι μια καλή πηγή εσόδων για το κράτος.

Αυτά τα αυτοκίνητα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας!

Μπορεί κάθε χρόνο να πληρώνουμε και διαφορετικά ποσά για τα ίδια αυτοκίνητα. Το όριο ρύπων για την απαλλαγή από τα τέλη μπορεί να έχει πέσει  μόλις στα  90 γρ. CO2/χλμ., υπάρχουν όμως έστω και έτσι κάποια μοντέλα  που δεν πηρώνουν τέλη κυκλοφορίας και αυτά είναι τα παρακάτω:


Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM-2 (diesel): 90 γρ./χλμ.
Αudi A3 e-tron (υβριδικό): 35 γρ./χλμ.
Audi A3 g-tron 1,4 TFSI (φυσικό αέριο): 89 γρ./χλμ.
BMW i3 REX (ηλεκτρικό): 13 γρ./χλμ.
BMW i3 (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
BMW i8 (υβριδικό): 49 γρ./χλμ.
BMW 116d EfficientDynamics (diesel): 89 γρ./χλμ.
BMW 740Le (υβριδικό): 48 γρ./χλμ.
Citroen C1 1,0 VTi 68 S/S (βενζίνη): 88 γρ./χλμ.
Citroen C3 1,6 BlueHDI 75 PS S&S (diesel): 83 γρ./χλμ.
Citroen C4 1,6 BlueHDI 100 S/S (diesel): 86 γρ./χλμ.
Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100 SST (diesel): 87 γρ./χλμ.
DS 3 1,6 BlueHDi (diesel): 87 γρ./χλμ.
DS 5 2,0 HYBRID4 (υβριδικό): 90 γρ./χλμ.
Fiat 500 1,3 MTJ (diesel): 89 γρ./χλμ.
Fiat 500 0,9 TwinAir 85 PS (βενζίνη): 90 γρ./χλμ.
Fiat Panda 0,9 TwinAir Natural Power (φυσικό αέριο): 85 γρ./χλμ.
Fiat Punto 1,3 MTJ (diesel): 89 γρ./χλμ.
Ford Fiesta 1,5 TDCi ECOnetic (diesel): 82 γρ./χλμ.
Ford Focus 1,5 TDCi ECOnetic 105 PS (diesel): 88 γρ./χλμ.
Lexus CT 200h (υβριδικό): 82 γρ./χλμ.
Mercedes B 250e (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
Mercedes C 350e (υβριδικό): 48 γρ./χλμ.
Mercedes E350e (υβριδικό): 49 γρ./χλμ.
Mercedes GLC 350e 4MATIC (υβριδικό): 59 γρ./χλμ.
Mercedes GLE 500e 4MATIC (υβριδικό): 78 γρ./χλμ.
Mercedes S 500e Long (υβριδικό): 65 γρ./χλμ.
MINI One D (diesel): 89 γρ./χλμ.
Opel Astra 1,6 CDTi 110 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
Opel Corsa 1,3 CDTi (diesel): 87 γρ./χλμ.
Peugeot 108 1,0 VTi (βενζίνη): 88 γρ./χλμ.
Peugeot 2008 1,6 BlueHDI 100 S&S (diesel): 90 γρ./χλμ.
Peugeot 208 1,6 BlueHDI 100 PS (diesel): 79 γρ./χλμ.
Peugeot 208 1,6 BlueHDI 75 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
Renault Clio 1,5 dCi 75 & 90 PS (diesel): 85 γρ./χλμ.
Renault Clio 1,5 dCi 110 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
Renault Clio Sport Tourer 1,5 dCi 75 & 90 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
Skoda Citigo CNG (φυσικό αέριο): 82 γρ./χλμ.
Toyota Auris 1,4 D-4D (diesel): 89 γρ./χλμ.
Toyota Auris HSD (υβριδικό): 79 γρ./χλμ.
Toyota Corolla 1,4 D-4D (diesel) 89 γρ./χλμ.
Toyota Prius (υβριδικό): 89 γρ./χλμ.
Toyota Yaris HSD (υβριδικό): 75 γρ./χλμ.
VW Polo 1,4 TDI BlueMotion (diesel): 82 γρ./χλμ.
VW e-Golf (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
VW Golf GTE (υβριδικό): 35 γρ./χλμ.
VW eco up! (φυσικό αέριο): 82 γρ./χλμ.
VW e-up! (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
Volvo V60 Plug-in Hybrid (υβριδικό): 48 γρ./χλμ.
Volvo XC 90 T8 Hybrid (υβριδικό): 49 γρ./χλμ.

 

Δείτε επίσης: 
VIDEO- Lamborghini LP-640 καταστρέφεται ύστερα από κατάσχεση

Οι πιο… τρελές οδηγίες οδικής κυκλοφορίας στις ΗΠΑ

Μία Lexus IS με 41,999 LED (video)

Η Ferrari του Neymar στο... χαντάκι

VIDEO - Οι Ιάπωνες έκλεισαν αυτήν την τρύπα σε 2 μέρες!!!

8 Ημέρες Κυκλοφοριακής Αγωγής από το Ι.Ο.ΑΣ. στο Ζάππειο

8 Ημέρες Κυκλοφοριακής Αγωγής από το Ι.Ο.ΑΣ. στο Ζάππειο

Με μήνυμα «Η Παιδεία και ο Πολιτισμός κερδίζονται στο δρόμο»,...

Το σκέφτεται για πετρελαιοκίνητα η Mercedes

Το σκέφτεται για πετρελαιοκίνητα η Mercedes

Την κατηφόρα πήραν οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων Mercedes στην Βόρεια...

Υπ. Οικονομίας: Τα GPS στα βυτιοφόρα ήταν και είναι υποχρεωτικά

Υπ. Οικονομίας: Τα GPS στα βυτιοφόρα ήταν και είναι υποχρεωτικά

Με αφορμή τη συζήτηση και ψήφιση από την Ολομέλεια της...

Η EPA οριοθετεί τα στάνταρτ για την κατανάλωση

Η EPA οριοθετεί τα στάνταρτ για την κατανάλωση

Η Η.Π.Α. είναι μια από τις πλέον ρυπογόνες  χώρες παγκοσμίως...

Powered by Jasper Roberts - Blog