Νέα προγράμματα καλύψεων στην ασφάλεια αυτοκινήτου από την Hellas Direct

Κοινοποίησε το άρθρο
Η Hellas Direct, η online ασφαλιστική επόμενης γενιάς, ανακοίνωσε ότι προσάρμοσε τα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου της με στόχο να δώσει στον καταναλωτή ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο στην ασφάλειά του.
Μέσα από το site της Hellas Direct ο πελάτης της πλέον μπορεί να διαλέξει από τις 3 επιλογές προγραμμάτων (Essential Covers, Additional Covers, Own Damages ) εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του αλλά και να επιλέξει ποια από τις 3 προαιρετικές καλύψεις (Οδικής Βοήθειας, Θραύσης Κρυστάλλων και Νομικής Προστασίας) θέλει να συνδυάσει με αυτό.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

  Το KΙΑ EV9 πέτυχε διπλή νίκη στα Παγκόσμια Βραβεία Αυτοκινήτου του 2024   Τα World Car Awards, που καθιερώθηκαν το 2003, θεωρούνται ίσως η κορυφαία διάκριση...

LIVE TV : Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου της XIAOMI

Δείτε live την αποκάλυψη του SU7, του πρώτου αυτοκινήτου της XIAOMI.     Το πρώτο αυτοκίνητο της XIAOMI σας έχει ήδη παρουσιάσει το gonews.gr. https://gonews.gr/%ce%ba%ce%bf%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%82/xiaomi-su7-video/    

LIVE TV : Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Σαφάρι

Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Σαφάρι που διεξάγεται στην Κένυα   Ο τρίτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2024 διεξάγεται στην Κένυα. Μετά...

Δείχνοντας για μία ακόμη φορά, ότι είναι πάνω απ’ όλα μία εταιρία τεχνολογίας, κοντά στον καταναλωτή και τις ανάγκες του, η Hellas Direct προσάρμοσε το προϊόν της και το έκανε ακόμη πιο ευέλικτο και χρήσιμο για τον οδηγό που θέλει να προσαρμόσει την ασφάλεια του αυτοκινήτου στις δικές του ανάγκες και τον δικό του προϋπολογισμό.

Όπως δείχνουν και τα στοιχεία της αγοράς, 7 στους 10 επιλέγουν το βασικό πρόγραμμα, με τις αναγκαίες από τον νόμο καλύψεις χωρίς επιπλέον καλύψεις όπως Οδική Βοήθεια, ενώ 4 στους 10 προτιμούν το 6μηνο συμβόλαιο, αντί για το ετήσιο, για να μοιράσουν στα δύο το κόστος της ασφάλειάς τους.

Η αλλαγή αυτή στα προγράμματα της Hellas Direct είναι μέρος και της ευρύτερης στρατηγικής της να καταφέρει μέσα από την τεχνολογία και την ανάλυση δεδομένων να δημιουργήσει προγράμματα πλήρως παραμετροποιήσιμα ανάλογα με τις απαιτήσεις του καταναλωτή.

«Κάναμε το πρώτο βήμα προς ένα πλήρως ευέλικτο προϊόν», δήλωσε ο Μιχάλης Αντωνίου, Product Manager της Hellas Direct για τα προϊόντα ασφάλισης. «Πλέον μπορούμε να προσθέσουμε ένα καινούργιο πακέτο καλύψεων ή μία νέα κάλυψη, ανάλογα με τις απαιτήσεις του καταναλωτή. Στην ίδια λογική, και πάντα εστιάζοντας στις ανάγκες του καταναλωτή, περισσότερα αντίστοιχα προϊόντα όπως η ασφάλεια συσκευών και η ταξιδιωτική ασφάλεια είναι στα σχέδιά μας. Ουσιαστικά, αν μπορούμε να το κοστολογήσουμε, μπορούμε και να το προσφέρουμε!»

«Η Hellas Direct έχει μεγαλώσει πολύ από το 2012. Πλέον απευθυνόμαστε σε ένα πολύ μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς», δήλωσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Hellas Direct, Αλέξης Πανταζής. «Γι’ αυτό και επικεντρωνόμαστε στο να κάνουμε το προϊόν μας όσο πιο ευέλικτο γίνεται, ώστε να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες, εξατομικευμένες ανάγκες κάθε οδηγού εκεί έξω».

«Είμαστε πολύ περήφανοι για την ομάδα μας και για τη δουλειά που έγινε όλο αυτό το διάστημα ώστε να δώσουμε περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή. Αυτός είναι ο στόχος μας από την πρώτη μέρα: το καλύτερο προϊόν, στην καλύτερη τιμή, με την καλύτερη εξυπηρέτηση. Θα ακολουθήσουν σίγουρα κι άλλες αλλαγές!», πρόσθεσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Hellas Direct, Αιμίλιος Μάρκου.

Η Hellas Direct είναι μία αμιγώς digital ασφαλιστική εταιρία που βασίζεται στην τελευταία τεχνολογία και τη χρήση advanced analytics. Έχει την υποστήριξη μίας μακράς λίστας κορυφαίων επενδυτών, όπως η Portag3 Ventures, ο IFC (μέλος της Παγκόσμιας Τράπεζας), η Endeavor Catalyst, ο πρώην οικονομολόγος της Goldman Sachs Lord O’Neill και ο βετεράνος στα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια Jon Moulton. Και αντλεί έμπνευση από το άριστο λειτουργικό μοντέλο της Amazon, με στόχο να εφαρμόσει ένα αντίστοιχο μοντέλο στην ασφαλιστική αγορά. Πρόσφατα διακρίθηκε ως μία από τις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη για το 2019, από τους Financial Times.