Βόλφ: ” Η F1 δεν χρειάζεται τεχνάσματα όπως το αντεστραμμένο grid, για να αποκτήσει ενδιαφέρον”

Renault-Captur

Το “αφεντικό” της Μερσέντες, o Τότο Βόλφ επεσήμανε ότι η F1 δεν χρειάζεται τεχνάσματα, για να κάνει τους αγώνες να έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Την προηγούμενη εβδομάδα, τα “αφεντικά” των ομάδων της F1 μίλησαν για την πιθανότητα διεξαγωγής προκριματικών αγώνων με αντεστραμμένο grid για τους διπλούς αγώνες στο Red Bull Ring και το Silverstone. Όλες οι ομάδες συμφώνησαν σε αυτήν την ιδέα, με την Μερσέντες να λέει όχι και να προσπαθεί να την μπλοκάρει.



Σύμφωνα με τον Τότο Βόλφ, η Formula 1 δεν έχει ανάγκη από τεχνητά μέσα για να κάνει πιο συναρπαστικούς τους αγώνες, ενώ θεωρεί ότι θα μπορεί να δοθεί η ευκαιρία ορισμένοι οδηγοί να μην τρέχουν τόσο καλά στον πρώτο αγώνα, για να δώσουν ώθηση για το δεύτερο.

Το “αφεντικό” της Μερσέντες δήλωσε χαρακτηριστικά ότι: “Φαίνεται ότι είναι κοινό μοτίβο στην Formula 1 πως σκάβουμε παλιές ιδέες που είχαν αναλυθεί και απορριφθεί. Μετά κάποιος σκέπτεται πως είναι ωραίο και το ξαναεπαναφέρει στην ατζέντα. Επομένως, πρέπει να εξετάσετε τους λόγους που ήμασταν αντίθετοι και είναι τρεις βασικοί λόγοι. Πρώτον, ότι η F1 είναι αξιοκρατική, ο καλύτερος οδηγός στο καλύτερο αυτοκίνητο κερδίζει. Δεν χρειαζόμαστε ένα τέχνασμα για να γυρίσουμε ανάποδα το grid και να κάνουμε πιο συναρπαστικούς τους αγώνες”.

Ο Βόλφ συνέχισε λέγοντας ότι: ” Δεύτερον, το ξέρω από το WTCC, ότι αυτές οι στρατηγικές είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο, όταν το αποτέλεσμα ενός αγώνα δημιουργεί το grid για τον επόμενο. Σκεφτείτε απλά, ότι ένας από τους οδηγούς δεν τα πάει καλά την Κυριακή στον πρώτο αγώνα στο Spielberg στην Αυστρία και αποφασίζει να αποσυρθεί, σύμφωνα με αυτήν την στρατηγική θα έχει την pole position στον προκριματικό αγώνα. Και αν αυτό το αυτοκίνητο που ξεκινάει από την pole στον προκριματικό είναι στις μικρό-μεσαίες ομάδες, σίγουρα θα θελήσει να έχει την pole και την Κυριακή και να κερδίσει τον αγώνα. Στις μικρό-μεσαίες ομάδες οι οδηγοί θα υπερασπίζονται την θέση τους και θα σε μπλοκάρουν, όσο μπορούν. Επομένως, για τα γρήγορα αυτοκίνητα που έρχονται από πίσω, αυτό σημαίνει μεγαλύτερος κίνδυνος για εγκατάλειψη και θα μπορούσε να επηρεάσει την εξέλιξη του πρωταθλήματος”.

Ο Βόλφ επεσήμανε ότι:” Τρίτο, όποια ομάδα έχει το ταχύτερο αυτοκίνητο και δεν εννοώ απαραίτητα εμάς, θα τιμωρηθεί (σε σύγκριση) με την δεύτερη και τρίτη ομάδα, γιατί απλά θα ξεκινήσουν πιο μπροστά. Όπως γνωρίζουμε, οι διαφορές συχνά δεν είναι πολύ μεγάλες, οπότε είναι λίγο ευκαιριακό να δώσουμε σε ορισμένες ομάδες αυτό το πλεονέκτημα”.

Επιμέλεια: Άρης Κατσίδης