HONDA FORZA 300: Πλήρως ανανεωμένο

Το όνομα Forza έχει μεγάλη δυναμική εδώ και χρόνια στην σειρά μοτοσυκλετών της Honda. Η ιστορία του σαν ένα πολυτελές σκούτερ της μεσαίας κατηγορίας ξεκινά από το 2000: το πρώτο μοντέλο αποτέλεσε πρότυπο, προσφέροντας ζωντάνια στην οδήγηση, άφθονους χώρους και ένα καινοτόμο σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Το Forza είχε μεγάλη αποδοχή στην Ευρώπη, καθώς οι ιδιοκτήτες του εκτίμησαν τον πολυτάλαντο χαρακτήρα του σε κάθε πλευρά της καθημερινότητας.

Διατηρώντας το χαρακτήρα του, ένα κράμα σπορ και GT ταπεραμέντου, το Forza 300 δε σταμάτησε ποτέ να εξελίσσεται. Το 2004 απέκτησε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μετάδοση Συνεχώς Μεταβαλλόμενων Σχέσεων CVT – τη λεγόμενη S MATIC της Honda, αντικλεπτικό έξυπνο κλειδί (Smart Key), υψηλής απόδοσης ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI στον κινητήρα και χώρο για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα.

Το 2005 το Forza 300 απέκτησε ABS και το 2008 εμπλουτίστηκε με κάποια στοιχεία πολυτέλειας, όπως σύστημα ήχου με ηχεία, το βελτιωμένο S MATIC (με λειτουργία αυτόματων αλλαγών) και σύστημα συνδυασμένης πέδησης με ABS. Το 2016, έγινε ένα ακόμη μεγάλο βήμα, όταν το Forza 300 υιοθέτησε νέα σχεδίαση σέλας, ώστε δύο άτομα να μπορούν να ταξιδεύουν με απόλυτη άνεση, ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

Το 2018 σηματοδοτεί την παρουσίαση ενός δραστικά ανανεωμένου Forza 300. Ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε ο μικρότερος αδερφός του, το Forza 125, το οποίο είχε πωλήσεις 30.000 μονάδων στην Ευρώπη μέσα σε τρία χρόνια από την παρουσίαση του, το Forza 300 είναι τώρα ελαφρύτερο, μικρότερο, πιο έξυπνο και σπορ, χωρίς να χάσει στο ελάχιστο τα πλεονεκτήματα του ‘GT’ χαρακτήρα του.

Το Forza 300 του 2018 διακρίνεται για τη ρηξικέλευθη, σπορ, νέα του εμφάνιση και για τις σημαντικά μικρότερες διαστάσεις του από το προηγούμενο σχέδιο. Το μεταξόνιο και το συνολικό μήκος του σκούτερ έχουν μειωθεί, ενώ είναι στενότερο, αλλά και διαθέτει ψηλότερη σέλα για καλύτερη ορατότητα. Παρά την μεγαλύτερη διάμετρο του πίσω τροχού, είναι κατά 12 kg ελαφρύτερο, χάρη στο βελτιωμένο πλαίσιο και τον επανασχεδιασμένο σκελετό, κάτι που συνεπάγεται καλύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Η νέα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα προσφέρει μέγιστη προστασία από τον άνεμο στις υψηλές ταχύτητες όσο και την απαραίτητη ευελιξία στην πόλη. Επίσης, το Forza 300 έχει υιοθετήσει το σύστημα Selectable Torque Control της Honda (HSTC) το οποίο ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από το αριστερό σκριπ.

Ο βελτιωμένος πίνακας οργάνων, πέραν των βασικών αναλογικών οργάνων, διαθέτει πιο πλούσιες ψηφιακές ενδείξεις και LED φωτισμό. Το Smart Key διαχειρίζεται τώρα και την προαιρετική μπαγκαζιέρα των 45 λίτρων.

Το νέο Forza 300 διαθέτει τον ίδιο υδρόψυκτο κινητήρα των 279 cc με ψεκασμό, μόνο Εκκεντροφόρο Επικεφαλής (1ΕΕΚ) και 4 βαλβίδες με το θρυλικό SH300i. Ωστόσο έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά απόδοσης ισχύος – στροβιλισμό μίγματος, μακρύτερα μπουζί και διαφορετικό χρονισμό βαλβίδων – για απολαυστική οδήγηση στις χαμηλές, μεσαίες και υψηλές στροφές, αλλά και εξαιρετική οικονομία καυσίμου.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ