Ένωση καταναλωτών κατά Tesla

Στις Η.Π.Α. υπάρχουν αναμφίβολα πολλά στραβά και άλλα τόσα υπερβολικά κανείς όμως δεν θέλει να τα βάλει μαζί του οι ισχυρές ενώσεις καταναλωτών. Πρόσφατα ο συνήγορος του καταναλωτή τα «έβαλε» με την Tesla Inc προτρέποντάς την να βρει σύντομα λύσεις στα προβλήματα των αυτοκινήτων της και συγκεκριμένα αυτά που αφορούν στο λογισμικό του Autopilot. Αφορμή έδωσε ένα θανατηφόρο ατύχημα όπου ο οδηγός ενός Model X του 2017 είχε ενεργοποιημένο το σύστημα  Autopilot και επί 15 λεπτά αγνοούσε τόσο την  οπτική όσο και την  ηχητική προειδοποίηση για να βάλει τα χέρια το τιμόνι. Ο συνήγορος του καταναλωτή προτρέπει καταρχήν την εταιρία να βρει τρόπους αποφυγής τέτοιων περιστατικών όταν μάλιστα τα στοιχεία δείχνουν πως το driver assistant όχι μόνο δεν βοήθησε τον οδηγό προστατεύοντας τον ακόμα και αν είχε  αυτοκτονικές τάσεις αλλά αποδείχθηκε πως τα τρία δευτερόλεπτα πριν το ατύχημα το autopilot επιτάχυνε από τα 100 χλμ./ώρα που είχε το cruise control στα 115 χλμ./ώρα. Η Tesla αρνήθηκε να κάνει την οποιαδήποτε δήλωση ενώ ο δικηγόρος του θανόντα παρουσίασε πόρισμα που υποστηρίζει πως απέτυχε τόσο το σύστημα autopilot όσο και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Το θέμα αφορά στο γεγονός πως τα συστήματα αυτονομίας επιτρέπουν στον κακόβουλο, στον αδαή ή στον ελαφρόμυαλο να χρησιμοποιούνται σε περιβάλλον για το οποίο δεν είναι σχεδιασμένα να κινούνται αφού επιβάλλεται η αμέριστη προσοχή του οδηγού παρά τα όποια βοηθητικά συστήματα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ