Οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου Ford Kuga στην Ελλάδα

Το νέο Kuga έρχεται στην ελληνική αγορά για να ενδυναμώσει τη δημοφιλή γκάμα των SUV μοντέλων της Ford, δίπλα στα καταξιωμένα EcoSport και Puma, αποτελώντας σήμερα το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της.

Διαθέσιμο σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αλλά ταυτόχρονα σε plug-in υβριδικές και ήπια υβριδικές, το νέο Kuga έρχεται να συνθέσει την πιο σύγχρονη και ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του.

Προτάσσοντας μεταξύ άλλων premium χαρακτηριστικά, κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας που μέχρι τώρα συναντούσε κανείς μόνο σε μεγαλύτερα και ακριβότερα SUV.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο Audi A3 Sportback και με φυσικό αέριο (CNG)

0
Η Audi προσθέτει ένα νέο μέλος στην οικογένεια A3: το A3 Sportback 30 g-tron. Η λειτουργία της συγκεκριμένης έκδοσης με καύσιμο το συμπιεσμένο φυσικό...

Η Volvo πετυχαίνει την καθαρότερη ατμόσφαιρα μέσα στην καμπίνα

0
Πρώτη στον κόσμο, η Volvo Cars έχει παρουσιάσει μία premium τεχνολογία για την ποιότητα του αέρα στα αυτοκίνητά της, δίνοντας στους οδηγούς Volvo τη...

MX-30: Tο πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda έρχεται !

0
Το νέο MX-30 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Mazda. Πρόκειται για ένα στιλάτο και ευέλικτο αυτοκίνητο, διαθέσιμο για παραγγελίες, που προβλέπεται...

Το νέο Ford Kuga είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού (Trend, Titanium, ST-Line, ST-LineX και Vignale), που συνδυάζονται με μία υπερ-πλήρη γκάμα εκδόσεων κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων. Αναλυτικότερα, το νέο Ford Kuga διατίθεται στην Ελλάδα με:



  • Κινητήρα βενζίνης 5LEcoBoost 150PS, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • Πετρελαιοκινητήρα5LEcoBlue 120PS, 6-τάχυτο μηχανικό ή8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • Πετρελαιοκινητήρα0LEcoBlue 190PS,8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση σε όλους τους τροχούς

Ο 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης EcoBoost είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο και διαθέτει ένα πλήθος από σύγχρονες τεχνολογίες όπως ο συνδυασμός άμεσου και έμμεσου ψεκασμού καυσίμου, ο ανεξάρτητος (διπλός) χρονισμός βαλβίδων και η τεχνολογία  απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford – πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία  – που μπορεί αυτόματα να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς.

Οι κινητήρες πετρελαίου EcoBlue της Ford προσφέρουν κορυφαία οικονομία, ενώ παράλληλα διαθέτουν ομαλή και αθόρυβη λειτουργία χάρη στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης που ανταποκρίνεται ταχύτερα και ψεκάζει το καύσιμο με μεγάλη ακρίβεια. Παράλληλα, ο υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας που είναι κατασκευασμένος από υλικά αεροδιαστημικής τεχνολογίας προσφέρει ταχύτερη, καλύτερα ελεγχόμενη απόκριση του turbo και ισχυρό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές.

Το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο Ford

 Το νέο Kuga είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα προσφέρεται σε plug-in υβριδική (PHEV), ήπια υβριδική (mHEV) και πλήρως υβριδική (FHEV) τεχνολογία. Με τις πλήρως υβριδικές εκδόσεις να είναι διαθέσιμες αργότερα μέσα στη χρονιά, το νέο Kuga λανσάρεται στην ελληνική αγορά αρχικά ως:

  • Plug-in υβριδική έκδοση (PHEV) με τον βενζινοκινητήρα 5L Duratec 225 PS, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT και κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • Ήπια υβριδική έκδοση (mHEV) με τον πετρελαιοκινητήρα 0LEcoBlue 150 PS, με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς

 Το νέο Kuga PlugIn Hybrid αποδίδει 225 ίππους και προσφέρει αυτονομία κίνησης αμιγώς με το ηλεκτρικό μοτέρ για απόσταση έως 72 km NEDC (56 km WLTP). Παράλληλα, διαθέτει κατανάλωση από 1,2 l/100 km NEDC (από 1,4l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 g/km NEDC (από 32 g/km WLTP). Η μπαταρία του συστήματος μπορεί να φορτιστεί πλήρως και με σύνδεση σε εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt σε λιγότερο από 6 ώρες.

Το ήπια υβριδικό Kuga αξιοποιεί την τεχνολογία mHEV της Ford συνδυάζοντάς τη με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue των 150 ίππων για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Η έκδοση EcoBlue Hybrid του νέου Ford Kuga χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη γεννήτρια ρεύματος η οποία είναι ταυτόχρονα και ηλεκτρικό μοτέρ που συνεπικουρεί στην κίνηση του αυτοκινήτου.