Τα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback στην Ελλάδα

Μετά την παρουσίαση του νέου Α5 και έχοντας συμπληρώσει 25 χρόνια ιστορίας με την οικογένεια σπορ μοντέλων RS, η Audi προχώρησε σε ριζική ανανέωση και του RS 5. Τα νέα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback , με στάνταρ τετρακίνηση quattro, έχουν πλέον πιο μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό ενώ ακόμα πιο σύγχρονο και hi-tech δείχνει το εσωτερικό τους.

Για το χειρισμό πολλών λειτουργιών και τα δύο μοντέλα βασίζονται στη νέα τεχνολογία αφής MMI με μεγάλη κεντρική οθόνη. Ο twin-turbo V6 με ισχύ 450 PS και 600 Nm ροπής συνεχίζει να εξασφαλίζει εντυπωσιακές επιδόσεις, φτάνοντας τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Τα νέα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback είναι διαθέσιμα για παραγγελία και στην Ελλάδα, με ίδια τιμή, 127.700 €.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νέο Χρηματοδοτικό της Ford με 0% Επιτόκιο και 8 Χρόνια Εγγύηση

0
Στα πλαίσια της πρωτόγνωρης συγκυρίας που όλοι βιώνουμε την περίοδο αυτή, η Ford έρχεται να μηδενίσει τις έγνοιες προσφέροντας σε όλους τη δυνατότητα να...

Τα σασί καρτ της Energy στο Cosmosrally Kart & Rally Store

0
Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, 2 πολύ σημαντικά συστατικά για την πορεία σου είναι: Ο εξοπλισμός σου και η ομάδα υποστήριξης που έχεις από πίσω σου. Τα...

Tο Mazda RX-Vision GT3 Concept διαθέσιμο για download στο Gran Turismo Sport

0
Το νέο εικονικό αγωνιστικό μοντέλο της Mazda, το Mazda RX-Vision GT3 Concept, είναι διαθέσιμο για ‘download’ στο Gran Turismo Sport. Αποτέλεσμα της συνεργασίας με...

Ο 2.9 TFSI twin-turbo V6, η καρδιά των μοντέλων RS 5, παράγει ένα μεγάλο ποσό ισχύος, 450 PS και ήδη προσφέρει μια εκπληκτική ροπή 600 Nm από τις 1.900 rpm. Και τα δύο μοντέλα RS 5 επιταχύνουν 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και φτάνουν μέγιστη ταχύτητα έως 250 χλμ./ώρα (ή προαιρετικά 280 χλμ./ώρα ). Εντούτοις, στον κύκλο WLTP, ο 2,9 TFSI καταναλώνει μόλις 9,1 λίτρα στο Coupé και 9,2 στο Sportback.



Κάθε ένας από τους δύο υπερσυμπιεστές του 2,9 TFSI έχει αναλάβει τη μία πλευρά κυλίνδρων, με μέγιστη πίεση φόρτισης (σχετική) 1,5 bar. Οι υπερσυμπιεστές βρίσκονται σε γωνία 90 μοιρών εκατέρωθεν των κυλίνδρων. Η πλευρά εξάτμισης του κινητήρα βρίσκεται στο εσωτερικό και η πλευρά εισαγωγής βρίσκεται στο εξωτερικό.

Αυτή η διάταξη επιτρέπει τη συμπαγή κατασκευή και τις μικρές διαδρομές ροής με ελάχιστες απώλειες – ως αποτέλεσμα ο κινητήρας ανταποκρίνεται εξαιρετικά αυθόρμητα στην κίνηση του πεντάλ γκαζιού.