Τα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback στην Ελλάδα

Μετά την παρουσίαση του νέου Α5 και έχοντας συμπληρώσει 25 χρόνια ιστορίας με την οικογένεια σπορ μοντέλων RS, η Audi προχώρησε σε ριζική ανανέωση και του RS 5. Τα νέα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback , με στάνταρ τετρακίνηση quattro, έχουν πλέον πιο μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό ενώ ακόμα πιο σύγχρονο και hi-tech δείχνει το εσωτερικό τους.

Για το χειρισμό πολλών λειτουργιών και τα δύο μοντέλα βασίζονται στη νέα τεχνολογία αφής MMI με μεγάλη κεντρική οθόνη. Ο twin-turbo V6 με ισχύ 450 PS και 600 Nm ροπής συνεχίζει να εξασφαλίζει εντυπωσιακές επιδόσεις, φτάνοντας τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Τα νέα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback είναι διαθέσιμα για παραγγελία και στην Ελλάδα, με ίδια τιμή, 127.700 €.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο Audi A3 Sportback και με φυσικό αέριο (CNG)

0
Η Audi προσθέτει ένα νέο μέλος στην οικογένεια A3: το A3 Sportback 30 g-tron. Η λειτουργία της συγκεκριμένης έκδοσης με καύσιμο το συμπιεσμένο φυσικό...

Η Volvo πετυχαίνει την καθαρότερη ατμόσφαιρα μέσα στην καμπίνα

0
Πρώτη στον κόσμο, η Volvo Cars έχει παρουσιάσει μία premium τεχνολογία για την ποιότητα του αέρα στα αυτοκίνητά της, δίνοντας στους οδηγούς Volvo τη...

MX-30: Tο πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda έρχεται !

0
Το νέο MX-30 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Mazda. Πρόκειται για ένα στιλάτο και ευέλικτο αυτοκίνητο, διαθέσιμο για παραγγελίες, που προβλέπεται...

Ο 2.9 TFSI twin-turbo V6, η καρδιά των μοντέλων RS 5, παράγει ένα μεγάλο ποσό ισχύος, 450 PS και ήδη προσφέρει μια εκπληκτική ροπή 600 Nm από τις 1.900 rpm. Και τα δύο μοντέλα RS 5 επιταχύνουν 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και φτάνουν μέγιστη ταχύτητα έως 250 χλμ./ώρα (ή προαιρετικά 280 χλμ./ώρα ). Εντούτοις, στον κύκλο WLTP, ο 2,9 TFSI καταναλώνει μόλις 9,1 λίτρα στο Coupé και 9,2 στο Sportback.



Κάθε ένας από τους δύο υπερσυμπιεστές του 2,9 TFSI έχει αναλάβει τη μία πλευρά κυλίνδρων, με μέγιστη πίεση φόρτισης (σχετική) 1,5 bar. Οι υπερσυμπιεστές βρίσκονται σε γωνία 90 μοιρών εκατέρωθεν των κυλίνδρων. Η πλευρά εξάτμισης του κινητήρα βρίσκεται στο εσωτερικό και η πλευρά εισαγωγής βρίσκεται στο εξωτερικό.

Αυτή η διάταξη επιτρέπει τη συμπαγή κατασκευή και τις μικρές διαδρομές ροής με ελάχιστες απώλειες – ως αποτέλεσμα ο κινητήρας ανταποκρίνεται εξαιρετικά αυθόρμητα στην κίνηση του πεντάλ γκαζιού.