Η νέα γκάμα Piaggio MP3 με έμφαση στην άνεση κατά την οδήγηση

Κοινοποίησε το άρθρο

Η νέα γκάμα Piaggio MP3 είναι η απόλυτη έκφραση της τεχνολογικής υπεροχής που έχει αξιοποιηθεί στα σκούτερ του Ομίλου Piaggio. Οι κινητήρες των 350 και 500 κ.εκ. καλύπτουν πλήρως όλες τις αστικές και υπεραστικές ανάγκες και συμβάλλουν στην πολύ ευχάριστη αίσθηση οδήγησης του MP3. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Piaggio MP3 500 hpe. Διατίθεται στις δύο εκδόσεις Sport και Business, με διαφορετικά χρώματα, αλλά και με εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό, ενώ το  Piaggio MP3 350 διατίθεται σε μια μόνο έκδοση με τις ίδιες επιλογές χρωμάτων του Piaggio MP3 500 hpe Sport. Όλα τα μοντέλα μπορούν να/ /οδηγηθούν με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, εφόσον αυτή έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013 . Ο βασικός στόχος του ανασχεδιασμού δεν ήταν μόνο η αύξηση των επιδόσεων και η διασκεδαστική οδήγηση, αλλά και η εξασφάλιση ότι όλα τα μοντέλα θα είναι ακόμη πιο άνετα, καλύτερα εξοπλισμένα και με εμφάνιση που ξεχωρίζει.

Η μοντέρνα κομψή εμφάνιση του Piaggio MP3 κάνει εμφανείς αναφορές στον κόσμο του αυτοκινήτου, με το κορυφαίο φινίρισμα και την υψηλή ποιότητα που τον χαρακτηρίζουν. Το Κέντρο Στυλ του Ομίλου Piaggio έχει επανασχεδιάσει την μπροστινή γρίλια, για ακόμη πιο σύγχρονη εμφάνιση. Τα φλας (με LED) είναι επίσης νέα. Στα νέα χαρακτηριστικά άνεσης περιλαμβάνονται το νέο φιμέ παρμπρίζ που προσφέρει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα,  τα ενσωματωμένα προστατευτικά των χεριών και η νέα σέλα με πιο πλούσιο αφρώδες υλικό και διαφορετική ραφή.  Αυτές οι σημαντικές λεπτομέρειες συνδυάζονται με το ήδη τέλεια σχεδιασμένο τρίγωνο τιμονιού, σέλας και δαπέδου, το οποίο τονίζει την έφεση του νέου Piaggio MP3 στον τουρισμό και την πολύωρη καθημερινή μετακίνηση. Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην άνεση του συνεπιβάτη, ο οποίος τώρα έχει στη διάθεσή του πιο άνετη θέση στη σέλα, επανασχεδιασμένη υποστήριξη πλάτης και δύο νέες πιο εργονομικές χειρολαβές. Ο συνεπιβάτης μπορεί να καθίσει άνετα σε μια ανεμπόδιστη θέση στη σέλα, στην οποία συμβάλλουν και τα αναδιπλούμενα πίσω μαρσπιέ.

Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα διαθέτει φωτισμό, προστατευτική μοκέτα και σχεδιάστηκε για μια ευρεία γκάμα χρήσεων. Το σχεδόν ορθογώνιο σχήμα του χωρίς σκαλοπάτια ή διαχωριστικά, εξασφαλίζει ότι είναι διαθέσιμο ακόμη και το τελευταίο τετραγωνικό εκατοστό του. Στον αποθηκευτικό χώρο μπορούν να τοποθετηθούν με άνεση δύο full-face κράνη ή ένα laptop με την τσάντα του. Η ηλεκτρική κλειδαριά της σέλας μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί και από την μονάδα τηλεχειρισμού, με τη χρήση της λειτουργίας Bike Finder (η οποία ενεργοποιεί τα φλας για να βοηθήσει στον εντοπισμό του οχήματος). Το ομαλό άνοιγμα και κλείσιμο της σέλας εξασφαλίζεται και μέσω ενός πρακτικού αμορτισέρ αερίου. Στην κονσόλα περιλαμβάνεται μια σειρά σύγχρονων ενδείξεων σε δύο συμβατικά στρογγυλά όργανα και σε μια πολλαπλών πληροφοριών ψηφιακή οθόνη. Στην οθόνη εμφανίζονται δεδομένα για την κατανάλωση καυσίμου (μέση και τρέχουσα), τη μέση και τη μέγιστη ταχύτητα, τον μετρητή καυσίμου, τον χρόνο ταξιδιού, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και την προειδοποίηση για πάγο στο οδόστρωμα. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει επίσης ρολόι, ολικό μετρητή, μετρητή ταξιδιού και τάση της μπαταρίας. Οι 11 λυχνίες του πίνακα οργάνων εμφανίζουν τη λειτουργία των προβολέων, της μεσαίας σκάλας φώτων, των φλας, της ρεζέρβας, της πίεσης λαδιού, της προειδοποίησης για τον ψεκασμό καυσίμου, του immobilizer, των συστήματα ABS και ASR και των αλάρμ. Στο κεντρικό τμήμα κάτω από την οθόνη, υπάρχει μια σειρά από τέσσερις προειδοποιητικές λυχνίες, στις οποίες εμφανίζονται η προειδοποίηση κλειδώματος κατά την οδήγηση, το σβήσιμο του κινητήρα και το χειρόφρενο. Τα κουμπιά κάτω από το τιμόνι χρησιμοποιούνται για το άνοιγμα της σέλας και το σβήσιμο του συστήματος ASR.

Η πίσω πλάκα προστασίας των ποδιών έχει δύο προστατευτικά μαξιλαράκια στα χρώματα της σέλας τα οποία βρίσκονται μπροστά από τα γόνατα του οδηγού. Στη διάθεση του αναβάτη υπάρχει και ένας πρακτικός αναδιπλούμενος γάντζος. Στο ντουλαπάκι πάνω από τα όργανα υπάρχει συρτάρι, αλλά και θύρα USB για την φόρτιση smartphone και άλλων φορητών συσκευών.

 

Piaggio MP3 500 hpe Business

Η κομψή κοσμοπολίτικη έκδοση Business ξεχωρίζει με μια σειρά από πολυτελείς λεπτομέρειες, όπως είναι το νέο προστατευτικό της εξάτμισης, το επιχρωμιωμένο διακοσμητικό στην μπροστινή γρίλια και το ματ φινίρισμα των τροχών και του κεντρικού τούνελ. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης το Vio, που είναι το πρώτο σύστημα πλοήγησης TomTom που σχεδιάστηκε για σκούτερ. Είναι τοποθετημένο με ακρίβεια μέσα στο τιμόνι, μπορεί να φορτιστεί μέσω της θύρας USB που βρίσκεται στο πίσω μέρος της ποδιάς και μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα. Τα διαθέσιμα χρώματα του Piaggio MP3 500 hpe Business υπογραμμίζουν την κομψότητα του σκούτερ: λευκό «Bianco Iceberg», Μαύρο «Nero Universo», Γκρι ματ «Grigio Opaco» και το νέο μπλε ματ «Blu Opaco».

 

Piaggio MP3 500 hpe Sport

Η σπορ έκδοση του Piaggio MP3 500 hpe διαφέρει οπτικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις, με μια σειρά από λεπτομέρειες με μαύρο ματ φινίρισμα, όπως είναι το προστατευτικό της εξάτμισης, οι τροχοί, η μπροστινή γρίλια και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη. Μια επιπλέον σπορ πινελιά προσφέρει η σχεδίαση του κεντρικού τούνελ και το πάνελ των κουμπιών στο πίσω μέρος της ποδιάς.

Από τεχνικής άποψης, το μεγάλο νέο είναι η παρουσία ενός ζεύγους πίσω αμορτισέρ αερίου υψηλής απόδοσης της Kayaba. Αυτά τα αμορτισέρ είναι σε κόκκινο σπορ χρώμα, αυξάνουν την πρόσφυση και την σταθερότητα και απορροφούν τους κραδασμούς ακόμη πιο αποτελεσματικά, προσφέροντας άνεση και ασφάλεια. Στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται τα μπροστινά δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας και οι αλουμινένιες λεπτομέρειες στο δάπεδο.

Υπάρχουν πέντε χρωματικές επιλογές για την έκδοση Sport, με τρία ματ χρώματα μαύρο «Nero Carbonio», Γκρι και Πράσινο και δύο γυαλιστερά χρώματα, το κλασικό λευκό  παστέλ και το νέο γκρι παστέλ.

Piaggio MP3 350

 Ο νέος κινητήρας των 350 κ.εκ. αντικαθιστά τον κινητήρα των 300 κ.εκ. και προσφέρει σημαντικά αυξημένες επιδόσεις. Τα φινιρίσματα του Piaggio MP3 350 είναι όμοια με του Piaggio MP3 500 Sport και περιλαμβάνουν μια σειρά από μαύρα ματ εξαρτήματα, όπως είναι οι 5-μπρατσοι τροχοί. Τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας μπροστά ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, ενώ τα κόκκινα πίσω αμορτισέρ ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα του σκούτερ.  Υπάρχουν πέντε ειδικά χρώματα για την έκδοση των 350 κ.εκ., τα ματ χρώματα μαύρο, γκρι και πράσινο, το γυαλιστερό κλασικό λευκό παστέλ και το νέο επίσης γυαλιστερό γκρι παστέλ.