Οι νέες CRF300L και CRF300 RALLY για το 2021

Κοινοποίησε το άρθρο

Η CRF250L παρουσιάστηκε στην Ευρώπη το 2012 και έκτοτε απέδειξε με διακριτικό και συνεπή τρόπο την αξία και τη γοητεία μίας ελαφριάς on-off μοτοσυκλέτας σε καθημερινή χρήση.

Το 2017 προστέθηκε στην γκάμα Honda η έκδοση CRF250 RALLY με εμφάνιση εμπνευσμένη από αγωνιστική μοτοσυκλέτα του ράλλυ Dakar, η οποία προοριζόταν για μεγαλύτερα ταξίδια περιπέτειας.

Για το 2021, και τα δύο μοντέλα υιοθετούν σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως ο μεγαλύτερος κινητήρας και το αισθητά ελαφρύτερο πλαίσιο, τα οποία συνεπάγονται βελτίωση της αναλογίας ισχύος προς βάρος κατά 13%.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το φορτηγό των Metallica…It’s Electric (video)

To διάσημο συγκρότημα Metallica ετοιμάζεται για την καλοκαιρινή του περιοδεία, για την οποία θα χρησιμοποιήσει οχήματα της IVECO     Οι Metallica δεν χρειάζονται συστάσεις. Ιδρύθηκαν στο...

Η FORD Mustang Mach-E γιορτάζει στο Golden Hall

Οι επισκέπτες του stage της FORD στο Golden Hall έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά την ηλεκτρική Mustang Mach-E, να πάρουν δώρα αλλά...

RENAULT Clio 1.0 Sce 65: Η φθηνότερη έκδοση του νέου μοντέλου – Τιμές

Μια νέα, πιο προσιτή έκδοση, με αρχική τιμή που δεν ξεπερνά τα 17.000 ευρώ προστέθηκε στην οικογένεια του νέου RENAULT Clio     Χωρίς αμφιβολία, το RENAULT...

Με κυβισμό 286 κ.εκ. ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας προδιαγραφών EURO5 με τους 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) και τις 4 βαλβίδες, αποδίδει μέγιστη ισχύ 27,3 ίππων (20,1kW) στις 8.500 σ.α.λ., ενώ χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου αποδίδει και 18% περισσότερη ροπή 26,6Nm στις 6.500 σ.α.λ. (από 24,7 ίππους (18,2kW) @ 8.500 και 22.6Nm @ 6.750 σ.α.λ.). Βελτιωμένη είναι η αναπνοή του κινητήρα χάρη στο διαφορετικό χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής και τους επανασχεδιασμένους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής.

Με πιο σφιχτή κλιμάκωση στις πέντε πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, ενισχύεται μάλιστα η αίσθηση της αυξημένης ροπής και ισχύος, ενώ η μακρύτερη 6η εξασφαλίζει πιο ξεκούραστο ταξίδι με υψηλές ταχύτητες. Ένας υδραυλικός μονόδρομος συμπλέκτης ελέγχει τον πίσω τροχό, ο οποίος χαρίζει 20% ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα.

Το επανασχεδιασμένο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλής δοκού, το αλουμινένιο ψαλίδι και η κάτω πλάκα πιρουνιού έχουν εξοικονομήσει 4 κιλά βάρος συνολικά, εξασφαλίζοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά στρεπτικής ακαμψίας με μεγαλύτερη εγκάρσια ευκαμψία, η οποία συνεπάγεται καλύτερη αίσθηση και πληροφορία για τον αναβάτη.

Η γεωμετρία του τιμονιού προσαρμόστηκε ανάλογα ενώ μεγαλύτερη είναι η διαδρομή των αναρτήσεων: κατά 10 χλστ. εμπρός/20 χλστ. πίσω στη CRF300 L και κατά 10 χλστ. εμπρός στη CRF300 RALLY. Αντίστοιχα μεγαλύτερη είναι η απόσταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος.

Η νέα, αιχμηρή σιλουέτα της CRF300L περιλαμβάνει λεπτότερο ρεζερβουάρ 7,8 λίτρων και νέα ευανάγνωστα όργανα LCD με μαύρες ενδείξεις. Βελτιωμένη είναι και η θέση οδήγησης για ελαφρύτερη αίσθηση στο τιμόνι. Το τιμόνι είναι ελαφρώς μετατοπισμένο προς τα πίσω ενώ τα μαρσπιέ χαμηλότερα και επίσης πιο πίσω τοποθετημένα. Το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί κατά 5 χλστ. στα 880 χλστ.

Η φαρδύτερη σέλα της CRF300 RALLY που εδράζεται σε ελαστικές βάσεις είναι κατά 10 χλστ. χαμηλότερη από πριν στα 885 χλστ. ενώ το ρεζερβουάρ είναι μεγαλύτερο κατά 2,7 λίτρα, στα 12,8 λίτρα συνολικά. Το τιμόνι διαθέτει εσωτερικά βαρίδια για περιορισμό των κραδασμών, ενώ τα μαρσπιέ φέρουν ελαστικά ένθετα. Τα LED φώτα φλας είναι βιδωμένα σε ελαστικές βάσεις για μεγαλύτερη αντοχή στη σκληρή χρήση.

Συνολικά, οι CRF300L και CRF300 RALLY παραμένουν δύο εξαιρετικά πρακτικές on-off μοτοσυκλέτες για όλες τις χρήσεις, όπως ακριβώς και οι προκάτοχοί τους. Χάρη στις βελτιώσεις που υιοθετούν για το 2021, είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν κάθε πρόκληση, από το γύρο του τετραγώνου στην πόλη μέχρι το γύρο του κόσμου.