Το υπερτροφοδοτούμενο Z H2 SE της Kawasaki του 2021

Κοινοποίησε το άρθρο

Το απίστευτο Z H2 της Kawasaki κάνει αισθητή την παρουσία του το 2021 στην αγορά με μια έκδοση SE πέραν της βασικής του έκδοσης.

Με δική του μοναδική βαφή και γραφικά, η έκδοση SE κάνει ό, τι φαινόταν αδύνατο εκείνη τη στιγμή, προσθέτοντας ακόμη περισσότερα στο Kawasaki Z H2. Σε μια ήδη ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, η έκδοση SE προσθέτει επιπλέον χαρακτηριστικά για να δικαιολογήσει τον ισχυρισμό ότι είναι ο βασιλιάς στην κατηγορία των «γυμνών».

Το Z H2 διαθέτει πλαίσιο τύπου trellis και τον μοναδικά ισορροπημένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού.

Και παρόλο που φαίνεται να διαθέτει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, το Z H2 SE είναι εξοπλισμένο με μια πλήρη σειρά ηλεκτρονικών βοηθημάτων αναβάτη, όπως ηλεκτρονικό cruise control, ενσωματωμένους τρόπους οδήγησης (σύνδεση ελέγχου πρόσφυσης αγωνιστικού τύπου KTRCS), λειτουργίες ισχύος, έλεγχο πρόσφυσης, quick-shifter, λειτουργία διαχείρισης στροφών, έλεγχο εκκίνησης και το έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων/ABS που βασίζεται στις δαγκάνες Brembo Stylema για απίστευτη ισχύ επιβράδυνσης.

Και ενώ η τεράστια ροπή των 998cc του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα φέρνει τον ορίζοντα πιο κοντά, το ταξίδι θα είναι ακόμα πιο ομαλό καθώς το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa SFF-CA (cartridge) ø43 mm και ένα πίσω αμορτισέρ υψηλής ποιότητας BFRC lite μπορούν τώρα να αξιοποιήσουν τη τεχνολογίας Skyhook της Showa.

Με χρόνο αντίδρασης 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου, η τεχνολογία Skyhook προσαρμόζει ηλεκτρονικά την απόσβεση ώστε να ταιριάζει με την ταχύτητα του οχήματος και την ταχύτητα διαδρομής/επαναφοράς ανάρτησης με σκοπό να διατηρηθεί το σύνολο της μοτοσυκλέτας σε σταθερή θέση, ενώ οι τροχοί και η ανάρτηση ακολουθούν τη μορφολογία της επιφάνειας του οδοστρώματος. Λαμβάνεται επίσης υπόψη η επιβράδυνση, επιτρέποντας την επίτευξη της βέλτιστης πρόσφυσης στο φρενάρισμα.