Η APRILIA RSV4 ήρθε το 2020 πιο ώριμη

Κοινοποίησε το άρθρο
Η Aprilia RSV4 είναι πάντα σημείο αναφοράς για την αγωνιστικότητα και τις επιδόσεις. Είναι το καλύτερο παράδειγμα του τί μπορεί να επιτευχθεί αξιοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία ενός νικηφόρου αγωνιστικού τμήματος, όπως αυτό της Aprilia, το οποίο στη σύντομη ιστορία του έχει κατακτήσει 54 παγκόσμιους τίτλους, επτά εκ των οποίων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK.
Δεξιότητες που γεννιούνται στις πίστες και μεταφέρονται στα μοντέλα παραγωγής, για να νιώσει κάθε αναβάτης τη συναρπαστική αίσθηση των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Aprilia Racing.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ο πρώτος επιβάτης του ιπτάμενου αυτοκινήτου Klein Vision (video)

  Ο διάσημος μουσικός Jean Michel Jarre έγινε ο πρώτο επιβάτης που πέταξε με το ιπτάμενο αυτοκίνητο της εταιρείας Klein Vision       Ο καθηγητής Stefan Klein θεωρείται...

VOLVO Cars με…βιοαέριο

Το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο εργοστάσιο στην Κίνα δημιουργεί η VOLVO Cars χρησιμοποιώντας το βιοαέριο       Η αναζήτηση εναλλακτικών, πιο «καθαρών» πηγών ενέργειας συνεχίζεται, με αποτέλεσμα,...

Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2024

Με τη συμμετοχή 80 αυτοκινήτων, που είχαν προορισμό τις Σπέτσες, διοργανώθηκε, για άλλη μια φορά το Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ φέρνοντας εικόνες από άλλες εποχές,...

Ασύγκριτη σε σχεδιασμό και εφαρμοσμένη τεχνολογία, η RSV4 διαθέτει έναν κινητήρα 65° V4 που πρώτη φορά τοποθετήθηκε σε εργοστασιακή supersport μοτοσυκλέτα παραγωγής. Διαθέτει, επίσης, ένα πλαίσιο απόγονο μιας δυναστείας που έχει κατακτήσει 18 τίτλους και 143 αγώνες Grand Prix στην κατηγορία 250 GP, ενώ είναι εφοδιασμένη με τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα για τη διαχείριση του κινητήρα και τη δυναμική απόδοση της μοτοσυκλέτας.

Προηγμένη τεχνολογία από την Aprilia, τον πρώτο κατασκευαστή μοτοσυκλετών που υιοθέτησε το πολλαπλών χαρτών σύστημα διαχείρισης γκαζιού RideByWire στον βασικό εξοπλισμό, αλλά κυρίως το πρώτο εργοστάσιο που έχει πατεντάρει το σύστημα δυναμικού ελέγχου APRC (dynamic control system), με τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά αυτό-βαθμονόμησης και ελέγχου σούζας, με στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα και τις κορυφαίες επιδόσεις.

Η Aprilia RSV4 1100 Factory προσθέτει σε αυτό τον αποκλειστικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό και τις ημι-ενεργητικές αναρτήσεις που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Öhlins, ικανές να βελτιώσουν αφενός την αίσθηση και την απόδοση των πιο έμπειρων αναβατών στην πίστα και αφετέρου την άνεση και την χρηστικότητα κατά την οδήγηση στον δρόμο.

Το project RSV4 πάντα είχε έναν βασικό στόχο: να είναι η απολύτως καλύτερη, και ταχύτερη superbike, αυτή που θα βρίσκεται πιο κοντά στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Aprilia, σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα. Μια premium μοτοσυκλέτα στην κορυφή της κατηγορίας της, που απευθύνεται στους πλέον απαιτητικούς πελάτες που θέλουν να συνδυάσουν κορυφαίες επιδόσεις με προηγμένη τεχνολογία. Και τα δύο χαρακτηριστικά παρέχονται απλόχερα και οφείλονται εν μέρει στη χρήση κορυφαίων υλικών, όπως είναι το αλουμίνιο, το τιτάνιο και το ανθρακόνημα.

 

Η Aprilia RSV4 1100 Factory παρέχει εκπληκτικές επιδόσεις που συνδυάζονται με πλαίσιο και αναρτήσεις αγωνιστικών προδιαγραφών και με ένα κορυφαίο πακέτο ηλεκτρονικών ελέγχων, στο οποίο προστίθενται οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις.

Εστιασμένο στην αποκλειστικότητα αυτού του μοντέλου, το Κέντρο Στυλ της Aprilia εργάστηκε σκληρά για να κάνει την RSV4 1100 Factory μοναδική και ασυναγώνιστη ακόμη και στα χρώματα, δίνοντας μεγάλη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια.  Οι χρωματικοί συνδυασμοί τονίζουν την αποκλειστικότητα των προηγμένων υλικών όπως είναι το ανθρακόνημα στο μπροστινό φτερό, τα πλαϊνά καπάκια, το προστατευτικό του τελικού της εξάτμισης, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και το νέο εμπρόσθιο κάλυμμα του ρεζερβουάρ. Παρέχουν αρμονική αντίθεση με το φινίρισμα τιτανίου του ομολογκαρισμένου τελικού της Akrapovic και τους αλουμινένιους τροχούς ίδιου χρώματος. Για τα γραφικά επιλέχτηκε ένα ελκυστικό κατάμαυρο ματ στυλ, το οποίο δίνει έμφαση στην πανέμορφη εμφάνιση του πλαισίου δύο δοκών και του ψαλιδιού, και τα δύο από αλουμίνιο. Με δεδομένες τις εκπληκτικές επιδόσεις της RSV4 1100 Factory, η Aprilia παρουσιάζει για πρώτη φορά αεροδυναμικά βοηθήματα στο φέρινγκ μιας μοτοσυκλέτας παραγωγής, χάρη  στην εξέλιξη που έγινε από την Aprilia Racing στο πρωτότυπο RS-GP, από όπου προέρχονται.

Το σχήμα τους σχεδιάστηκε σε αεροδυναμική σήραγγα και η κλίση που επιλέχθηκε, εκμεταλλεύεται το υψηλότερο κάθετο φορτίο του αέρα που περνά από τους αγωγούς και επιτρέπει στα βοηθήματα να αυξάνουν τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Συμβάλλουν στη μείωση της τάσης για ανύψωση του μπροστινού τροχού κατά την έξοδο από στροφή και ταυτόχρονα αυξάνουν τη σταθερότητα σε συνθήκες δυνατού φρεναρίσματος.