Θετικά ξεκίνησε η χρονιά, αλλά δεν θα πρέπει να βιαστούμε για το πως θα κινηθεί και στην συνέχεια. Ο Ιανουάριος “παραδοσιακά” μεταφέρει κάποιες ταξινομήσεις από τον Δεκέμβριο.
Οι μήνες του πρώτου εξαμήνου θα δείξουν την δυναμική του έτους, με τα πρώτα δείγματα στο τουριστικό προϊόν αλλά και την είσοδο νέων και σημαντικών μοντέλων στις εμπορικές κατηγορίες της Ελληνικής αγοράς
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2024
Με τη συμμετοχή 80 αυτοκινήτων, που είχαν προορισμό τις Σπέτσες, διοργανώθηκε, για άλλη μια φορά το Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ φέρνοντας εικόνες από άλλες εποχές,...
Ε65 : Στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας
Δύο σημαντικά τμήματα του αυτοκινητόδρομου Ε65 παραδόθηκαν στην κυκλοφορία, με αποτέλεσμα τις ταχύτερες μετακινήσεις σε προορισμούς της Κεντρικής Ελλάδας
Με την παράδοση στην κυκλοφορία του...
OPEL Grandland 2024 : Η επόμενη ημέρα (video)
Με το νέο Grandland ολοκληρώνεται ο εξηλεκτρισμός της OPEL, ενώ παράλληλα εμφανίζονται πολλά από τα «φουτουριστικά» στοιχεία που θα έχουν πλέον τα μοντέλα της...
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:
Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 9.785 | 9.210 | +6,2% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 690 | 676 | +2,1% |
Καινούργια λεωφορεία | 50 | 75 | -33,3% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 2.274 | 1.761 | +29,1% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, για τον Ιανουάριο, έχει ως εξής:
Segment | Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
A | 8,7% | 10,2% | -1,5 |
A-SUV | 2,2% | 2,1% | +0,1 |
B | 30,2% | 34,4% | -4,2 |
B-SUV | 18,3% | 12,3% | +6,0 |
C | 13,0% | 15,8% | -2,8 |
C-SUV | 21,2% | 19,6% | +1,6 |
D | 1,3% | 1,6% | -0,3 |
D-SUV | 2,3% | 2,0% | +0,3 |
E | 0,3% | 0,2% | +0,1 |
E-SUV | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
F-G | 0,1% | 0,0% | +0,1 |
F-G-SUV | 0,2% | 0,1% | +0,1 |
SPORTS | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
MPV | 0,1% | 0,2% | -0,1 |
MPV-M/COMBI | 1,7% | 1,1% | +0,6 |
100,0% | 100,0% | ||
(Εκ των οποίων SUV | 44,4% | 36,4% | +8,0) |
Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘19* | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘18* | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη | 58,3% | 61,5% | -3,2 | 58,9% | 56,6% | +2,3 |
Πετρέλαιο | 27,7% | 32,6% | -4,9 | 30,5% | 35,9% | -5,4 |
Υβριδικά (HEV) | 11,6% | 4,4% | +7,2 | 5,8% | 3,9% | +1,9 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 0,6% | 0,3% | +0,3 | 3,1% | 2,1% | +1,0 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,8% | 1,0% | +0,8 | 1,7% | 1,5% | +0,2 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,0% | 0,2% | -0,2 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών το 2019 κινήθηκε ως εξής:
Δεκέμβριος 2019 | Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | Ιανουάριος –Δεκέμβριος 2019 | Ιανουάριος –Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | |
ΕΕ(1) | 1.215.076 | 998.791 | +21,7% | 15.340.188 | 15.159.336 | +1,2% |
ΕΕ 15(2) | 1.087.596 | 899.941 | +20,9% | 13.838.583 | 13.745.731 | +0,7% |
ΕΕ(1) + EFTA(3) | 1.261.742 | 1.039.272 | +21,4% | 15.805.752 | 15.624.948 | +1,2% |
Ελλάδα | 6.598 | 5.337 | +23,6% | 114.109 | 103.431 | +10,3% |