Η Hyundai “παίζει μπάλα” με τη Hertha BSC

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Hyundai Motor ανακοίνωσε πολυετή συνεργασία με την Hertha BSC ως Παγκόσμιος Συνεργάτης Αυτοκινήτου. Από τη σεζόν 2018-2019 το λογότυπο της Hyundai θα κοσμεί το μανίκι της εμφάνισης της ομάδας σε όλους τους αγώνες της Bundesliga μέχρι το 2021.

Βασιζόμενη στην ισχυρή σχέση της με τον χώρο του ποδοσφαίρου, είναι η πρώτη φορά που η Hyundai έχει δημιουργήσει μια τέτοια εταιρική σχέση με κορυφαίο γερμανικό ποδοσφαιρικό σύλλογο. Η Hertha BSC γίνεται ο τρίτος ευρωπαϊκός όμιλος κορυφαίων επιδόσεων, με τον οποίο η Ηyundai ανακοίνωσε συνεργασία αυτό το καλοκαίρι, ακολουθώντας την Chelsea FC της αγγλικής Premier League και την Club Atlético de Madrid της La Liga.

Κατά τη διάρκεια της συμφωνίας, η Hyundai θα συνεργαστεί στενά με την Hertha BSC για να διευκολύνει τις μετακινήσεις και θα βρεθεί κοντά στους φιλάθλους του συλλόγου μέσω μιας σειράς πρωτοποριακών πρωτοβουλιών.
Η Hyundai όχι μόνο θα είναι ορατή στη φανέλα της Hertha BSC, αλλά θα προβάλλεται και περιμετρικά στις LED οθόνες του γηπέδου στους εντός έδρας αγώνες του συλλόγου. Βάση της συμφωνίας θα διατεθεί ένας σημαντικός αριθμός αυτοκινήτων για να υποστηρίξει τις δραστηριότητες του συλλόγου παρουσιάζοντας τη γκάμα μοντέλων της Hyundai.

Η ανακοίνωση αυτή επεκτείνει τη μακρόχρονη παρουσία της Hyundai στον χώρο του ποδοσφαίρου, έχοντας συνεχή συμμετοχή σε εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις τα τελευταία 20 χρόνια.

Ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: “Η Hertha BSC είναι ένας πολύ επιτυχημένος σύλλογος με παθιασμένο fan club και προκλητικό πνεύμα που ταιριάζει πολύ με τη Hyundai. Η νέα συνεργασία μας θα μας επιτρέψει να αυξήσουμε την προβολή μας σε εκατομμύρια φιλάθλους στη Γερμανία αλλά και παγκοσμίως, ενώ παράλληλα  να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες για τους φιλάθλους της Hertha BSC καθ ‘όλη τη διάρκεια της σεζόν. Μια τέτοια συνεργασία στη Γερμανία ταιριάζει πολύ στη Hyundai, η οποία έχει ήδη δημιουργήσει μια σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα/παρουσία που περιλαμβάνει εγκαταστάσεις σχεδιασμού, έρευνας και ανάπτυξης, μηχανοκίνητου αθλητισμού, πωλήσεων και marketing “.

Ο κ. Ingo Schiller, Διευθύνων Σύμβουλος της Hertha BSC, δήλωσε: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη νέα μας συνεργασία και είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε στη νέα χορηγική στρατηγική της Hyundai στην Ευρώπη για τα επόμενα χρόνια, βλέποντας τη Hertha BSC να συμβαδίζει με κορυφαίους συλλόγους, όπως η Chelsea FC και η Ατλέτικο Μαδρίτης. ”

Η Hyundai είναι κορυφαίος συνεργάτης της FIFA από το 1999, υποστηρικτής της ΟΥΕΦΑ για 18 χρόνια έως το 2017 και εξακολουθεί να στηρίζει εθνικές ομάδες καθώς και μεμονωμένους συλλόγους σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Olympique Lyonnais στη Γαλλία και από την επόμενη σεζόν την Chelsea FC στο Ηνωμένο Βασίλειο και το Club Atlético de Madrid στην Ισπανία.

Μεταξύ άλλων, η Hyundai έχει δημιουργήσει στη Γερμανία τα κεντρικά γραφεία της Hyundai Motor Europe, το Τεχνικό Κέντρο της Hyundai Motor Europe, το Hyundai Design Center Europe, το παγκόσμιο αρχηγείο της Hyundai Motorsport και το δικό της κέντρο δοκιμών στην παγκοσμίως γνωστή πίστα του Nürburgring.