Η Ford ξεκίνησε τις διαπραγματεύσεις με το VW Group με στόχο την διεύρυνση της συμμαχίας τους που αφορά προς το παρόν τα εμπορικά οχήματα. Το ζητούμενο για την Ford είναι να ανακτήσει χαμένο έδαφος σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική ενώ ταυτόχρονα να μοιραστεί τεχνογνωσία μικρών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους με τον Γερμανό γίγαντα. Ακόμα και η αύξηση κατά σχεδόν 10% των μετοχών της Ford, ξεπέρασε τους οικονομικούς στόχους. η εταιρία βρίσκεται σε αναδιάρθρωση σε παγκόσμιο επίπεδο που σημαίνει πως όλα είναι ρευστά ως το 2020. Ο CFO της Ford Bob Shanks μίλησε σε συνέντευξη για εκτεταμένες συζητήσεις και για διαπραγματεύσεις εφ’ όλης της ύλης. Ο αναλυτής της Morgan Stanley, Adam Jonas, μιλάει για χασούρα 3.6 δις δολάρια μεταξύ του 2019 και του 2021 γεγονός που αν επαληθευθεί θα κατατάξει την εταιρία με το μπλε οβάλ σήμα ως την λιγότερο κερδοφόρα της αγοράς. Με δεδομένο πως η Ford «έχασε» τέσσερα δις δολάρια από το 2012 αναρωτιέται κανείς πόσο ακόμα και με ποιους όρους μπορεί να επιβιώσει.