Το BMW Group Νο. 1 premium εταιρία αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο

Κοινοποίησε το άρθρο

Το 2017, το BMW Group πέτυχε τις καλύτερες ετήσιες πωλήσεις στην ιστορία του. Ήταν η έβδομη συνεχόμενη χρονιά με νέο ρεκόρ πωλήσεων. Αυτή η επιτυχία κατανέμεται σε όλη την εταιρία, με τις μάρκες BMW και MINI να φτάνουν στα μεγαλύτερα ύψη όλων των εποχών. Η BMW M και η BMW i πέτυχαν επίσης ρεκόρ πωλήσεων, όπως και η BMW Motorrad. Με αυτό το αποτέλεσμα, το BMW Group ενισχύει την πρωτοκαθεδρία του στο χώρο των premium εταιριών αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο.

Η βασική μάρκα BMW πέτυχε νέο ρεκόρ όλων των εποχών, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 4,2% μέσα σε ένα χρόνο, και συνολικό αριθμό 2.088.283 οχημάτων. Τα μοντέλα BMW X παρέμειναν σημαντικός μοχλός ανόδου με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 9,6% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, παρά την περιορισμένη διαθεσιμότητα της BMW X3, λόγω του λανσαρίσματος της νέας γενιάς το Νοέμβριο. Η BMW Σειρά 5 sedan, με αλλαγή μοντέλου μέσα στο 2017, πέτυχε άνοδο 55,2% (30.359) το Δεκέμβριο, και οι πωλήσεις του παγκοσμίως κορυφαίου premium business sedan αυξήθηκαν κατά 6,3% (291.856) μέσα στη χρονιά. Άλλα μοντέλα που συνέβαλαν στην άνοδο της μάρκας το 2017 είναι η BMW Σειρά 1 (201.968 / +14,7%), και η BMW Σειρά 7 (64.311 / +4,5%).

Το Δεκέμβριο, το BMW Group γιόρτασε την παράδοση του 100.000ού ηλεκτρικού του οχήματος που πουλήθηκε το 2017. Συνολικά, 103.080 ηλεκτρικά οχήματα παραδόθηκαν στους πελάτες κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτή η αύξηση της τάξεως του 65,6% υπογραμμίζει τον ηγετικό ρόλο της εταιρίας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το BMW Group πούλησε περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από οποιονδήποτε άλλο premium κατασκευαστή το 2017 και η θέση της εταιρίας στην παγκόσμια αγορά είναι επίσης εξαιρετικά ισχυρή. Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμά του, οι πωλήσεις του BMW i3 αυξήθηκαν το 2017 κατά 23,3% φτάνοντας το συνολικό αριθμό των 31.482 παγκοσμίως. Τα plug-in υβριδικά οχήματα BMW iPerformance αποκτούν συνεχώς μεγαλύτερη δημοτικότητα, με τις πωλήσεις σχεδόν να διπλασιάζονται στις 63.605. Το plug-in υβριδικό  MINI Countryman που λανσαρίστηκε τον Ιούνιο του 2017, είχε σημαντική συμβολή στην αύξηση πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group, με συνολικές παραδόσεις 5.799 μονάδων σε όλο τον κόσμο. Το BMW Group περιμένει ισχυρή διψήφια αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων το 2018. Μέχρι το τέλος του 2019, η εταιρία στοχεύει να έχει τουλάχιστον μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα του BMW Group στο δρόμο.