Το BMW Group πέτυχε τις καλύτερες πωλήσεις Φεβρουαρίου στην ιστορία του

Κοινοποίησε το άρθρο

Τη χρονιά της εκατονταετηρίδας του το BMW Group παραμένει σε ανοδική πορεία σε παγκόσμιες πωλήσεις.

Το Φεβρουάριο σημειώθηκε ρεκόρ πωλήσεων με 163.965 παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο, αύξηση 7,9% από τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Από την αρχή της χρονιάς έχουν πουληθεί 316.846 μονάδες, αύξηση 7,7% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2015.

«Ξεκινώντας τους εορτασμούς της εκατονταετηρίδας μας, χαίρομαι που οι πωλήσεις μας εξακολουθούν να αυξάνονται με βιώσιμο ρυθμό», δήλωσε ο Dr Ian Robertson, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ BMW. «Όπως ήταν αναμενόμενο, σε άλλες αγορές πνέει ούριος άνεμος και σε άλλες αντίθετος. Επιπλέον δήλωσε: «Ωστόσο με τα καινοτόμα, νέα μοντέλα μας, διατηρούμε την αισιοδοξία μας για σταθερή αύξηση πωλήσεων καθώς προχωρά η χρονιά».

Το πρώτο δίμηνο του 2016, οι πωλήσεις οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 8,3%, φτάνοντας το συνολικό αριθμό των 277.304 μονάδων σε όλο τον κόσμο. Πολλά μοντέλα σημείωσαν άνοδο το πρώτο δίμηνο της χρονιάς. Συνολικά παραδόθηκαν 24.621 οχήματα BMW Σειράς 1, αύξηση 14,3% συγκριτικά με το 1ο δίμηνο του 2015. Η BMW Σειρά 2 πούλησε συνολικά 24.014 οχήματα από την αρχή της χρονιάς με τη Σειρά 2 Active Tourer να συγκεντρώνει 10.699 και τη Σειρά 2 Gran Tourer αντίστοιχα 6.698 μονάδες. Από την αρχή της χρονιάς έχουν πουληθεί 6.506 οχήματα BMW Σειράς 7, αύξηση 21,6% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Η οικογένεια BMW X παραμένει ισχυρός παράγοντας αύξησης: Οι πωλήσεις BMW X1 αυξήθηκαν κατά 59,6% (28.882), και αντίστοιχα της BMW X3 κατά 16,8% (22.694) και της BMW X6 κατά 20,3% (6.869).

Συνολικά 2.871 μοντέλα BMW i παραδόθηκαν στους αγοραστές τους σε όλο τον κόσμο από την αρχή του 2016. Από τα τέλη του 2013 που λανσαρίστηκε, η μάρκα BMW i έχει πουλήσει πάνω από 50.000 καινοτόμα οχήματα BMW i.

Οι πωλήσεις MINI αυξήθηκαν κατά 4,1% τους δύο πρώτους μήνες της χρονιάς, με συνολικές παραδόσεις 39.237 οχημάτων. Ένας σημαντικός παράγοντας αύξησης ήταν το 5θυρο MINI. Με συνολικές πωλήσεις 11.606 μονάδων, πέτυχε αύξηση 29,5% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Μέχρι στιγμής φέτος, το πρόσφατα λανσαρισμένο MINI Clubman έχει παραδοθεί σε 5.603 πελάτες συνολικά σε όλο τον κόσμο.

Οι πωλήσεις στην Ευρώπη παραμένουν σε ανοδική τροχιά με τις παραδόσεις οχημάτων BMW και MINI τον πρώτο δίμηνο να ανέρχονται στις 134.140 μονάδες, αύξηση 11,4% συγκριτικά με πέρσι. Σχεδόν όλες οι αγορές σημείωσαν άνοδο, ενώ διψήφιες αυξήσεις καταγράφηκαν σε αρκετές αγορές μεταξύ των οποίων η Ιταλία (12.522 / +12,4%), η Γαλλία (12.172 / +13,3%) και η Ισπανία (8.949 / +22,5%).

Οι παραδόσεις οχημάτων BMW και MINI στην Ασία αυξήθηκαν κατά 12,1% (113.588) συγκριτικά με το πρώτο δίμηνο του 2015. Στην Ηπειρωτική Κίνα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,7% (80.215), ενώ στην Ιαπωνία αντίστοιχα κατά 15,0% (9.491) και στη Ν. Κορέα κατά 13,3% (9.328).

Στις περιοχές της Αμερικής, οι πωλήσεις BMW και MINI μειώθηκαν κατά 6,4%, και παραδόθηκαν συνολικά 58.174 οχήματα. Αν και οι συνολικές πωλήσεις των 46.657 μονάδων στις ΗΠΑ ήταν μειωμένες κατά 8,7% έναντι της ίδιας περιόδου πέρσι, οι παραδόσεις στον Καναδά αυξήθηκαν κατά 8,8% (5.191).

Η BMW Motorrad συνεχίζει την ισχυρή εικόνα πωλήσεων, σημειώνοντας αύξηση 12,1% από την αρχή της χρονιάς. Σε όλο τον κόσμο, συνολικά 17.323 μοτοσικλέτες και maxi-scooters BMW παραδόθηκαν στους αγοραστές τους το 1ο δίμηνο του 2016.