H VOLVO παρουσιάζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα συντήρησης

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Volvo πρωτοπορεί στον χώρο του αυτοκινήτου με μία εντελώς νέα προσέγγιση στη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων, στοχεύοντας στην αμεσότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του συνεργείου. Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της ΒΕΛΜΑΡ στη Νέα Ερυθραία (8o Χλμ Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας Γέφυρα Βαρυμπόμπης 14671) αφού πέρασε την σχετική πιστοποίηση της Volvo Cars, είναι το πέμπτο συνεργείο Volvo στην Ελλάδα, πιστοποιημένο κατά τα πρότυπα του προγράμματος Volvo personal service.

 

Η σουηδική επιχειρηματικότητα έχει παράδοση στην πρωτοπορία και την εφαρμογή πρωτότυπων ιδεών. Εταιρείες όπως η IKEA, η Skype και η Spotify έχουν αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στους τομείς που δραστηριοποιούνται. Τώρα είναι η σειρά της Volvo Cars να επαναπροσδιορίσει την έννοια του service, σε έναν τομέα όπου ο τρόπος δουλειάς έχει παραμείνει πρακτικά ο ίδιος σε σχέση με την δεκαετία του 1950.

Το νέο πρότυπο της Volvo βασίζεται στις μεθόδους εργασίας Lean, οι οποίες χρησιμοποιούνται στις μοντέρνες βιομηχανίες με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των λαθών. Με το νέο τρόπο εργασίας το συνεργείο μπορεί να μειώσει στο μισό τον χρόνο αναμονής των πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους.

Ο κάθε πελάτης έχει τον Προσωπικό Μηχανικό του, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του.

Από την στιγμή που ο χρόνος του service έχει μειωθεί, οι πελάτες Volvo της ΒΕΛΜΑΡ στη Νέα Ερυθραία δεν χρειάζεται να πηγαινοέρχονται στο συνεργείο, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο αυτοκίνητο τους. Αντίθετα μπορούν να απολαύσουν τον καφέ τους στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα αναμονής, διαβάζοντας την εφημερίδα τους ή σερφάροντας στο Internet μέσω του διαθέσιμου δωρεάν Wi-Fi. Η ακόμα καλύτερα μπορούν να επισκεφθούν το χώρο της έκθεσης και να συζητήσουν τις επιλογές για το επόμενό τους Volvo.