Ford Puma: Nέες εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων

Renault-Captur
, ο κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue και το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι τώρα διαθέσιμα στη γκάμα του νέου Puma.

Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού, προσφέροντας έτσι την πιο ολοκληρωμένη γκάμα για το νέο, συμπαγές crossover μοντέλο της.

Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον γνωστό 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα της Ford που αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία STLine Vignale.

Για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Puma, η Ford έχει επενδύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στις προηγμένες εγκαταστάσεις της στη Κραϊόβα της Ρουμανίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Κούλθαρτ: “Η Φερράρι είναι εκτός για την μάχη του φετινού πρωταθλήματος”

0
H σύγκρουση των δύο μονοθεσιών της Φερράρι στο GP της Στυρίας, άφησε εκτός αγώνα από τον πρώτο γύρο τους Λεκλέρκ και Φέτελ, με τον...

Οι αλλαγές που θα δούμε στο ράλι Εσθονίας

0
Το WRC επανεκκινεί στις χωμάτινες διαδρομές του Ράλι Εσθονίας στις 4 με 6 Σεπτεμβρίου 2020, αλλά με τελείως διαφορετικό  format από αυτό που είχαμε...

Honda CR-V Hybrid AWD : H απόλαυση της τεχνολογίας

0
Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου, το Honda CR-V βελτιώνεται και εξελίσσεται συνεχώς. Αυτή η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς compact...

Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue των 120 ίππων του Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση για όλους τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας έχει εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,8 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 118 g/km και 4,5 l/100 km αντίστοιχα στον κύκλο WLTP) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.



Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπομπή CO2 110 g/km με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 137 g/km και 6,0 l/100 km στον WLTP). Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του προηγμένου κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις κορυφαίες επιδόσεις.

 

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του GoNews στο Google News

Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές του Puma ήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt της Ford, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:

  • 0L EcoBoost Hybrid 125PS: εκπομπή CO2 από 97 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,3 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)
  • 0L EcoBoost Hybrid 155PS εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,4 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)

Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost 125PS προσφέρει εκπομπή CO2 από 103 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100 km στον κύκλο NEDC (131 g/km και 5,7 l/100 km στον WLTP).