Η F1 και τα γραφικά της Amazon από το 2019 θα εντυπωσιάζουν

Το 2019 η παρακολούθηση αγώνων F1 θα είναι απόλυτα καθηλωτική  καθώς θα χρησιμοποιηθεί  Artificial Intelligence (AI), δηλαδή τεχνητή νοημοσύνη σε μια σειρά από τηλεοπτικά γραφικά ώστε να μπορεί ο θεατής να αντιλαμβάνεται καλύτερα το τι συμβαίνει κατά την διάρκεια του αγώνα.  Η τεχνολογία είναι αποτέλεσμα της σύμπραξης F1 Insight και της Amazon. «Την επόμενη σαιζόν θα επεκτείνουμε την «F1 Insights» για τους θεατές ενσωματώνοντας ακόμα περισσότερα δεδομένα  τηλεμετρίας όπως την θέση του μονοθέσιου, την κατάσταση των ελαστικών, ακόμα και τον καιρό ώστε με την χρήση Sagemaker να μπορεί κανείς να κάνει πρόγνωση για την απόδοση του μονοθέσιου, τα pit stops και την στρατηγική της κάθε ομάδας» είπε το αφεντικό της F1,  Ross Brawn κατά την διάρκεια του συνεδρίου Amazon Web Services (AWS) στο Las Vegas. Οι πληροφορίες θα είναι τέτοιες ώστε ο ενημερωμένος  θεατής να κατανοεί τυχόν προβλήματα που προκύπτουν στο αγωνιστικό που παρακολουθεί, μέχρι και να αντιληφθεί τους λόγους της στρατηγικής που ακολουθεί μια ομάδα. Άραγε θα ακούγονται φωνές στα σπίτια των ένθερμων θεατών οι οποίοι στην νιρβάνα του θεάματος θα φωνάζουν όταν δεν συμφωνούν με κάτι ή όταν νομίζουν πως είδαν κάτι που δεν αντιλήφθηκαν οι υπεύθυνοι  της ομάδας τους; Στις 17 Μαρτίου στην Μελβούρνη θα διεξαχθεί το πρώτο Grand Prix της σαιζόν οπότε υπομονή μέχρι την τότε.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ