Ράλι Πορτογαλίας 2025: Ένα ακόμα ρεκόρ για τον Ogier (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

O Sebastien Ogier πέτυχε την έβδομη νίκη του στην Πορτογαλία, με την TOYOTA να παραμένει αήττητη το 2025.

 

 

Μπορεί να μην συμμετέχει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier, να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Όπως και στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Ράλι Μόντε Κάρλο, έτσι και στην Πορτογαλία έγραψε ιστορία. Γιατί πέτυχε την έβδομη νίκη του στον συγκεκριμένο αγώνα, όπου για πρώτη φορά ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου το 2010!

Στις χωμάτινες διαδρομές της Πορτογαλίας, σε συνθήκες που θυμίζουν το Ράλι Ακρόπολις, στο ξεκίνημα του αγώνα η μάχη για την πρώτη θέση εξελίχθηκε μεταξύ του Tanak και του Fourmaux. Όμως στην έβδομη ειδική διαδρομή, η πληγωμένη ανάρτηση στο HYUNDAI i20 του Γάλλου, του στέρησε τις ελπίδες του για διάκριση. Έτσι, το πρώτο σκέλος ολοκληρώθηκε με τον Tanak στην πρώτη θέση και τον Ogier, 7 δευτερόλεπτα πίσω του. Με τους Katsuta και Rovanpera να ακολουθούν.

O Tanak παρέμεινε στην πρώτη θέση μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου. Δύο ειδικές πριν την ολοκλήρωση της ημέρας όμως, ένα πρόβλημα στο υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, τον ανάγκασε να χάσει χρόνο και να βρεθεί στην τρίτη θέση. Έτσι, μάλλον απρόσμενα, ο Ogier τερμάτισε το σκέλος πρώτος, έχοντας 27,6 δευτερόλεπτα πίσω του τον Rovanpera και 36’’ τον Tanak.

Την Κυριακή, ο Ogier με όπλο την εμπειρία του, απέφυγε τις κακοτοπιές και χωρίς να απειληθεί έφθασε στην 63 νίκη της καριέρας του! Αναμφίβολα άνθρωπος του αγώνα, ο «ιπτάμενος» Tanak, πέρασε τελικά τον Rovanpera και τερμάτισε δεύτερος, 8,7’’ πίσω από τον Ogier. Παράλληλα ο Εσθονός ήταν πρώτος και στην ξεχωριστή κατάταξη της Super Sunday, εξασφαλίζοντας επιπλέον βαθμούς.

Χωρίς να καταφέρει να κινηθεί σε ρυθμούς πρωταθλητή, ο Neuville τερμάτισε τέταρτος. Ενώ ακολούθησε ο Katsuta με λάθη που δεν του επέτρεψαν κάποια καλύτερη θέση.

Έκτος τερμάτισε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Evans, o οποίος έχασε πολύτιμο χρόνο την πρώτη ημέρα, όταν ξεκινώντας πρώτος «καθάριζε» το δρόμο για τους υπόλοιπους. Τελικά, δεν βρήκε ποτέ το ρυθμό του, αλλά παραμένει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

Έβδομος ήταν ο νεαρός Pajari που συλλέγει εμπειρίες με το Yaris Rally1. Πίσω του βρέθηκε ο πρωτάρης στην κορυφαία κατηγορία McErlean με το πρώτο FORD Puma, αφήνοντας πίσω του τον πιο έμπειρο Munster.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Oliver Solberg, ο οποίος με το TOYOTA Yaris κυριάρχησε στην κατηγορία WRC2, αφήνοντας δεύτερο τον Yohan Rossel με CITROEN C3.

O ταλαντούχος Λετονός Sesks, που εντυπωσίασε στο shakedown, στη δεύτερη φετινή εμφάνισή του με το FORD Puma, αντιμετώπισε προβλήματα με κλαταρισμένα ελαστικά από την πρώτη κιόλας ειδική. Αλλά και μια ποινή 3 λεπτών που τον έριξε στην 15η θέση. Σε αρκετές ειδικές διαδρομές όμως ήταν ταχύτερος από το…μόνιμο δίδυμο της FORD.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Πορτογαλίας.

Μετά από τους πέντε πρώτους αγώνες του WRC, ο Evans εξακολουθεί να προηγείται στη βαθμολογία, έχοντας 118 βαθμούς, έναντι 88 του Rovanpera, 86 του Ogier και 84 του Tanak.

Στους κατασκευαστές, έχοντας κερδίσει σε όλους τους αγώνες η TOYOTA, με τα ασημί πλέον GR Yaris, προηγείται με 258 βαθμούς. Η HYUNDAI έχει 203 και η M-Sport FORD 72.

Το πρωτάθλημα συνεχίζεται με το Ράλι Ιταλίας Σαρδηνίας, από τις 5 έως τις 8 Ιουνίου, για να ακολουθήσει μετά το Ράλι Ακρόπολις.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Ράλι Ακρόπολις: Όλοι οι νικητές

Δείτε όλους τους νικητές στην ιστορία του Ράλι Ακρόπολις     Το Ράλι Ακρόπολις, με ιστορία που ξεπερνά τα 70 χρόνια πλέον, αναμφίβολα αποτελεί έναν «θρυλικό» αγώνα...

NISSAN Leaf 2025: Εκσυγχρονισμός στο ρεύμα της εποχής

Το αυτοκίνητο με το οποίο η NISSAN συστήθηκε στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, το Leaf, εκσυγχρονίζεται φιλοδοξώντας να αποτελέσει το ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο της νέας...

Hamilton και Leclerc οδηγούν FERRARI F80 (video)

Δείτε πως ένα αυτοκίνητο 1.200 ίππων, η FERRARI F80, μπορεί να εντυπωσιάσει ακόμα και κορυφαίους οδηγούς της Φόρμουλα-1.     «Αυτό είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο δρόμου που...

AUDI Q3 2025: «Έξυπνη» αναβάθμιση – Τιμές

Με μοχλό δίπλα στο τιμόνι για τις επιλογές των ταχυτήτων, νέα ανάρτηση, εξελιγμένους mild hybrid, αλλά Plug-in Hybrid κινητήρες και νέα συστήματα υποβοήθησης έρχεται...

OPEL Corsa Edition Plus: Πλουσιότερη έκδοση χωρίς αύξηση τιμής

Ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, το OPEL Corsa αποκτά μια ανανεωμένη έκδοση, την Edition Plus, διατηρώντας σταθερή την τιμή του.     Το OPEL...

BYD Electric Bonus: Νέες τιμές με όφελος έως 8.000 ευρώ

Το Electric Bonus του Ομίλου Σφακιανάκη είναι μια νέα προωθητική ενέργεια που ενισχύει την κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά, με επιπλέον εκπτώσεις στα...

NIO: Έρχεται στην Ελλάδα. Η σχέση της με την…PORSCHE

Ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ φέρνει στην Ελλάδα τα πολυτελή, υψηλών επιδόσεων, «έξυπνα» ηλεκτρικά μοντέλα της NIO.     Τα «μαθήματα» της κινεζικής γλώσσας στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου συνεχίζονται....

PEUGEOT E-208 GTi: Ο θρύλος στην…πρίζα (video)

Η PEUGEOT επιστρατεύει το θρύλο του GTi, αλλά και την αγωνιστική της τεχνογνωσία για να δημιουργήσει ένα απολαυστικό στην οδήγηση ηλεκτρικό μοντέλο. Το E-208...