Στην Πορταριά είχαμε μάχες αλλά και ρεκόρ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

110 αριθμός ρεκόρ συνολικών συμμετοχών στην ανάβαση Πορταριάς, χωρίς να προοσμετρούν οι συμμετέχοντες του θεσμού ΣΟΑΑ ΕΝΙΑΙΟ Skoda Fabia
Οι μάχες που δόθηκαν σε όλες τις κατηγορίες ήταν συγκλονιστικές και αντάμειψαν το φίλαθλο κοινό που παρακολούθησε τον αγώνα, με τα αποτελέσματα των περισσοτέρων κλάσεων να κρίνονται στα δέκατα!

Στην κατηγορία Formula Saloon, ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0) κατέκτησε την νίκη, καθώς σημείωσε και στα δυο σκέλη του αγώνα τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας και τον απόλυτο χρόνο ημέρας.Οδηγώντας εντυπωσιακά στο δεύτερο σκέλος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:45:93, το οποίο αποτελεί νέο ρεκόρ στη διαδρομή των 3.1 χιλιομέτρων της ανάβασης.

Πίσω του, στη δεύτερη θέση, ο Mario Ηλιόπουλος αντιμετώπισε προβλήματα στο δεύτερο σκέλος με το διαφορικό του Ford Focus του, που τον περιόρισαν στη δεύτερη θέση. Ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης με Mitsubishi Lancer EVO IX, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τρίτη θέση του βάθρου.Για την δικίνητη κατηγορία FST2 η νίκη κατέληξε στα χέρια του Κωνσταντίνου Ζυγογιάννη.

Για την Ομάδα Α, νικητής αναδείχθηκε ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EVO VIII) με την τελική διαφορά για τις θέσεις του βάθρου να είναι μικρότερη από δευτερόλεπτο!
8 δέκατα μακριά του, η συνολική διαφορά μεταξύ δεύτερης και τρίτης θέσης ήταν μόλις δυο εκατοστών του δευτερολέπτου (0.02sec) με τον Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC). να τερματίζει δεύτερος και να επικρατεί του Λεωνίδα Κύρκου, με το ίδιο αυτοκίνητο.

Στα δίλιτρα της ομάδας Α, ο Πατρινός Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa GSi) ήταν ο πιο γρήγορος και στα δυο σκέλη του αγώνα κατακτώντας την νίκη.Στην δεύτερη θέση των δίλιτρων ολοκλήρωσε τον αγώνα ο νικητής της κλάσης Α6, Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo) που κατάφερε να επικρατήσει στην κόντρα που είχε με το Citroen Saxo του Κωνσταντίνου Καρλιώτη, για την νίκη στα 1600 κυβικά.

Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer EVO IX, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα, επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί, και κατέκτησε τη νίκη της κατηγορίας. Οι Κωνσταντίνος Παπαχρήστος (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza), περιορίστηκαν,αντίστοιχα, στις υπόλοιπες δυο θέσεις του βάθρου.

Μεγάλη μάχη στα δέκατα του δευτερολέπτου πραγματοποιήθηκε στα “μικρά” της ομάδας Ν, με 4 οδηγούς ( Βασίλης Ανάγνου – Παναγιώτης Σμυρναίος – Βίκτωρας Ρέκκας – Δημήτρης Μπρίλλης) να μάχονται για την πρώτη θέση στα 1600αρια της κλάσης Ν2.

Ο τοπικός Βασίλης Ανάγνου, κατέκτησε τη νίκη με το Citroen Saxo του επικρατώντας παράλληλα και στα δίλιτρα της ομάδας Ν. Οι Γιάννης Παράβαλος με Honda Civic Type R και Παναγιώτης Σμυρναίος με Peugeot 106 Rallye, ολοκλήρωσαν το βάθρο της ομάδας Ν εως 2 λίτρα.

Ο Βαγγέλης Τσιούρης με το Peugeot 106 του, ήταν ο νικητής στην Ομάδα Ε, κατακτώντας ταυτόχρονα τη νίκη και στα 1600αρια της κλάσης Ε10 όπου συμμετείχε. Πίσω του στην δεύτερη θέση στην ομάδα Ε αλλά και στην κλάση Ε10, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Αλέξανδρος Τσιόγκας με Citroen AX.Ο νικητής της δίλιτρης κλάσης Ε11, Δημήτρης Παπαδιώτης με Renault Clio Williams τερμάτισε τρίτος στην ομάδα Ε.

 

Ο Γιάννης Κατσίκας (Ford Escort MK2) κέρδισε την κατηγορία των Ιστορικών, με τον Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort Mk1) να τερματίζει στη δεύτερη θέση, παρά την αντεπίθεση και τον ταχύτερο χρόνο που σημείωσε στο δεύτερο σκέλος. Τρίτος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Κωνσταντίνος Κοφινάς με Alfa Romeo Veloce

Ο Γιώργος Κατσαρός δεν συμμετείχε στον σημερινό αγώνα, λόγω της ξαφνικής απώλειας του φίλου, συνεργάτη και αρχιμηχανικού του, Λάμπρου Αγγελάκη.

Φωτογραφίες: Photo R Press

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ