20η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβοστίου: θέαμα και εκπλήξεις

Κοινοποίησε το άρθρο

Για ακόμη μία φορά η 20η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου, προσέφερε πλούσιο θέαμα και πολύ ωραίες μάχες, με τους οδηγούς να δίνουν «ραντεβού», την επόμενη χρονιά στην όμορφη περιοχή της Γορτυνίας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CITROEN C4: Νέες εκδόσεις Plus Pack και Tech – Τιμές

Με δύο νέες εκδόσεις, με πλουσιότατο εξοπλισμό και προσιτότερες τιμές εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C4.     Το CITROEN C4 αναμφίβολα είναι ένα από τα…διαφορετικά αυτοκίνητα...

LIVE TV: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας

Δείτε την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας και το shakedown.     Στην Εσθονία μεταφέρεται το WRC για τον όγδοο αγώνα του 2025. Μετά τις σκληρές και ιδιαίτερα...

Τα αυτοκίνητα που Επιλέγουν Ηλεκτρικά οι Έλληνες

Αύξηση σημείωσαν οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025 με τη BYD να οδηγεί την…κούρσα.     Με την αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα, να παρουσιάζει...

Μπορεί οι Χρονομετρημένες Δοκιμές του Σαββάτου να μας είχαν δώσει μία πρώτη εικόνα για τα όσα θα δούμε στην 20η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου, τελικά ο κυρίως αγώνας είχε άλλους πρωταγωνιστές!

Volvo

Για τα αυτοκίνητα από 1400 έως 1600 κυβικά εκατοστά, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Citroen AX Sport), ο οποίος ήταν και το μεγάλο φαβορί για την νίκη αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και δεν ξεκίνησε τον αγώνα. Έτσι την νίκη κατέκτησε ο Γιώργος Ντέκας (Peugeot 205 Rallye), ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα, χωρίς να απειληθεί από κάποιον.

Μεγάλη μάχη έγινε για τις υπόλοιπες δύο θέσεις του βάθρου. Ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 Rallye), στην επιστροφή του στους αγώνες, κατάφερε να επικρατήσει του μαχητικού και ταχύτατου Νίκου Σκαρλάτου (Citroen Saxo VTS), και να πάρει αυτός την δεύτερη θέση με διαφορά λίγο μεγαλύτερη τους ενός δευτερολέπτου, αφήνοντας τον Νίκο Σκαρλάτο στην τρίτη θέση.

Την σκυτάλη πήραν τα αυτοκίνητα από 1600 έως 2000 κυβικά εκατοστά, με τις μάχες να κρατούν το ενδιαφέρον αμείωτο και στα δύο σκέλη του αγώνα. Χαρακτηριστικό του συναγωνισμού, ήταν το γεγονός πως οι 4 πρώτοι είχαν διαφορά μεταξύ τους λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα.

Νικητής στην μονομαχία αυτή αναδείχθηκε ο Βασίλης Κορωνιός (Peugeot 106 S16), ο οποίος παρά το γεγονός ότι δεν πραγματοποίησε χρονομετρημένες δοκιμές το Σάββατο, κατάφερε να επικρατήσει στον αγώνα. Για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να οδηγήσει στο όριο το γαλλικό αυτοκίνητο και να αντιμετωπίσει τους Βασίλη Στάγια (Citroen Saxo VTS), Αποστόλη Κούση (Honda Civic Type R), και Αναστάση Τζαβάρα (Opel Astra GTE), οι οποίοι με την σειρά τους πάλεψαν για την νίκη.

Την δεύτερη θέση τελικά κατέλαβε μετά από τρομερή μάχη ο Βασίλης Στάγιας (Citroen Saxo VTS), ενώ ελάχιστα δέκατα πίσω του βρέθηκε ο Αποστόλης Κούσης (Honda Civic Type R), συμπληρώνοντας το βάθρο. Ο Αναστάσης Τζαβάρας (Opel Astra GTE), πάλεψε αλλά έχασε την τρίτη θέση στις λεπτομέρειες, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση.

Στα 2000 κυβικά εκατοστά και άνω δεν είχαμε την μάχη που περιμέναμε, με τον Δημήτρη Μουργελά (Mitsubishi Lancer EVO VII), να ανεβαίνει ταχύτερα όλων και στα δύο σκέλη κατακτώντας την νίκη. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Χρήστος Παλαιολόγος (Mitsubishi Lancer EVO IX), o οποίος στην επιστροφή του στους αγώνες έδειξε πως συνεχίζει να είναι ταχύτατος και να οδηγεί με μυαλό και χωρίς ρίσκο. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Ηλίας Τσιώνης (Ford Sierra Cosworth), με την Θεοδώρα Χόνδρου (Ford Sierra RS Cosworth), να τερματίζει στην τέταρτη θέση.

Το καλύτερο φινάλε στην 20η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου, έδωσαν οι αγωνιζόμενοι της Formula Saloon. Στο πρώτο σκέλος του αγώνα ο Κωνσταντίνος Τσαφαράς (Ford Escort RS Cosworth), ήταν ελάχιστα μπροστά από τους Παναγιώτη Παρθένη (Mitsubishi EVO IX), και Ιωάννη Δέλλα (Ford Escort MK2), οι οποίοι ήθελαν με την σειρά τους να κατακτήσουν την νίκη, με αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος.

Τελικά οι μάχες που περιμέναμε δεν έγιναν καθώς μηχανικά προβλήματα στο κιβώτικο για τον Παναγιώτη Παρθένη και κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπισε μετά το μέσο της διαδρομής ο Ιωάννης Δέλλας, έδωσαν την δυνατότητα στον Κωνσταντίνο Τσαφαρά να κατακτήσει την νίκη πιο εύκολα από ότι περίμενε. Παρόλα αυτά και στο δεύτερο σκέλος σημείωσε και πάλι τον ταχύτερο χρόνο.

Ο Παναγιώτης Παρθένης αρκέστηκε στην δεύτερη θέση, ενώ μετά το πρόβλημα του Ιωάννη Δέλλα, στην τρίτη θέση ανέβηκε ο “ΚΑΝΕΛΟΣ” (Peugeot 106 S16).

Μετά το τέλος του αγώνα, πραγματοποιήθηκε η απονομή στην πλατεία της Δημητσάνας, με τον Δήμαρχο Γορτυνίας Ευστάθιο Χαρ. Κούλη, να υπόσχεται το καθιερωμένο τραπέζι στο Ζυγοβίστι για την 21η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Γιώργος Ντέκας – Peugeot 205 Rallye

“Κάναμε έναν πολύ όμορφο αγώνα, απολαύσαμε την οδήγηση όλο το Σαββατοκύριακο και είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε και κερδίσαμε”.

Βασίλης Κορωνιός – Peugeot 106 S16

“Καταφέραμε και επικρατήσαμε παρά το γεγονός πως δεν κάναμε δοκιμές το Σάββατο, είμαι πολύ χαρούμενος, καθώς οδήγησα αρκετά καλά. Ήταν πολύ θετικό που υπήρχε μεγάλος συναγωνισμός και ελπίζω να το χάρηκαν όλοι”.

Δημήτρης Μουργελάς – Mitsubishi Lancer EVO VII

“Καταφέραμε και διορθώσαμε το χθεσινό πρόβλημα και σήμερα ανεβήκαμε όπως θέλαμε στον αγώνα. Ευχαριστώ όλους που με βοήθησαν και την Λέσχη της Τρίπολης που μου έδωσε μία επιπλέον ώθηση. Συγχαρητήρια σε όλους”.

 Κωνσταντίνος Τσαφαράς – Ford Escort RS Cosworth

“Για ακόμη μία φορά η Ανάβαση ήταν πολύ όμορφη. Χάρηκα ιδιαίτερα με την νίκη μου και το γεγονός πως παλέψαμε μέχρι το τέλος για να φτάσουμε ως εδώ λέει πολλά. Εύχομαι να συνεχίσουμε στο ίδιο επίπεδο”.