9ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2021: Νίκη και πρωτάθλημα για τους Τσουλόφτα – Ηλία !

Κερδίζοντας τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές διαδρομές του myKTEO 9ου Φθινοπωρινού Ράλλυ, οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία πέτυχαν την τέταρτη συνεχόμενη νίκη τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κατακτώντας με αυτόν τον τρόπο τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Roadtrips με τον σκύλο σας; Σε ποιό μέρος του αυτοκινήτου νιώθει πιο άνετα ;

0
Για τους σκύλους και τους γονείς τους, τα ταξίδια με αυτοκίνητο μπορεί να είναι είτε μια ευχάριστη εμπειρία είτε μια εμπειρία που δεν θα...

Τα σχέδια της VW για την παραγωγή μπαταριών

0
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αναζητήσει εξωτερικούς συνεργάτες για τη χρηματοδότηση της επένδυσης. Του Νίκου Μιχαλόπουλου  Τα νέα εργοστάσια κυψελών μπαταριών του Ομίλου Volkswagen και η εξασφάλιση ζωτικών...
SKODA ENYAQ iV

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Απομακρύνεται η εξίσωση τιμών με τα θερμικά αυτοκίνητα

0
Είναι πλέον γνωστό ότι η ηλεκτρική κινητικότητα δοκιμάζεται σοβαρά από ορισμένους σημαντικούς παράγοντες, όπως η απουσία επαρκών δικτύων φόρτισης, τις ανησυχίες για την αυτονομία...

Αν και ο αγώνας ξεκίνησε με ηλιοφάνεια, η βροχή έκανε κατά διαστήματα την εμφάνισή της, χωρίς ωστόσο να δημιουργήσει προβλήματα στα 37 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός ήταν το myKTEO.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι Κύπριοι Τσουλόφτας-Ηλία, αν και ένιωσαν «καυτή την ανάσα» των αντιπάλων τους στην πρώτη ειδική, ανέβασαν ρυθμό στη συνέχεια και εν τέλει αναδείχθηκαν με άνεση νικητές του αγώνα.

Δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους οδηγώντας για άλλη μια φορά το Volkswagen Polo R5 στο όριο! Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 2020 και δύο φορές νικητής του αγώνα Γιάννης Παπαδημητρίου, πλησίασε τους πρωτοπόρους στην εναρκτήρια ειδική, ωστόσο στη συνέχεια μια λάθος επιλογή ελαστικών και ένα τετ-α-κε στη δεύτερη διαδρομή δεν του επέτρεψε να παλέψει για κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση.

Συνοδηγός στο Skoda Fabia Rally2 Evo ήταν ο Νίκος Πετρόπουλος. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι αλάνθαστοι Jourdan SerderidisFrederic Miclotte που κινήθηκαν σβέλτα με το Skoda Fabia Rally2 Evo, τερματίζοντας για τρίτη φορά φέτος στο πόντιουμ των νικητών.

Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου, στην καλύτερη τους ίσως εμφάνιση στο πρωτάθλημα, εντυπωσίασαν με το «καλημέρα» πλησιάζοντας αρκετά τους πρωτοπόρους, στη συνέχεια όμως ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο άλλαξαν εντός της ειδικής διαδρομής τους απομάκρυνε αρκετά από την κορυφή.

Οδηγώντας το Skoda Fabia Rally2 Evo, το δίδυμο τελικά τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης ήταν εντυπωσιακοί με το Mitsubishi Lancer Evo IX, επικρατώντας στην Ομάδα Ν.

Με αυτή τους την επίδοση ανέβηκαν στην κορυφή του Πρωταθλήματος Ν και άφησαν υποσχέσεις για το μέλλον. Στην πρώτη τους απόπειρα σε χωμάτινο αγώνα με ένα κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο της κατηγορίας R5, οι Νίκος Παυλίδης-Δημήτρης Αμαξόπουλος (Skoda Fabia R5) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση του αγώνα, ανεβάζοντας ρυθμό στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές.

Δεύτεροι στην Ομάδα Ν τερμάτισαν οι Ντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην επιστροφή του οδηγού στο μπάκετ, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Σαμαρά-Στέλιο Χαλδαίο που  …τα «βρήκαν σκούρα» στη βροχή με ίδιο αυτοκίνητο.

Ένα πρόβλημα με τα φρένα του 9αριού τους, δεν επέτρεψε στους Παναγιώτη Ηλιόπουλο-Νίκο Ιντζόγλου να παλέψουν για κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση της Ομάδας Ν. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης στην επιστροφή του οδηγού στο αγαπημένο του Mitsubishi Lancer Evo IX.

Στην F2, οι περσινοί πρωταθλητές Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης επέστρεψαν στις επιτυχίες με το Ford Fiesta Rally4, εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη από κιβώτιο ταχυτήτων των Σάββα Λευκαδίτη-Κώστα Κόντου. Οδηγώντας το Peugeot 208 Rally4 ταχύτατα, οι Λευκαδίτης-Κόντος είχαν κερδίσει τις τρεις από τις τέσσερις διαδρομές στα δικίνητα, χτίζοντας μια διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τους διώκτες τους, ωστόσο το κιβώτιο ταχυτήτων του ολοκαίνουριου γαλλικού όπλου είχε διαφορετική άποψη. Με την επιτυχία τους, οι Καρανικόλας-Βασιλάκης έκαναν ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου στην κατηγορία.

Οι Backo’-«Άρης Ιαβέρης» τερμάτισαν δεύτεροι με το Ford Fiesta R2, εμπρός από τους θεαματικούς Γιάννη Μποζιονέλο-Βαγγέλη Παναρίτη με το πισωκίνητο Ford Escort MKII. Νωρίς τέθηκαν εκτός αγώνα οι Πάνος Ισμαήλος-Allan Harryman (Peugeot 208 R2) που τούμπαραν στα πρώτα χιλιόμετρα του myKTEO 9ου Φθινοπωρινού Ράλλυ.

Τρίτοι στη C5 πίσω από τους Καρανικόλα-Βασιλάκη και Backo’-«Άρης Ιαβέρης» τερμάτισαν οι «Sassos»-Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με Peugeot 206 XS, ενώ στη C3, πίσω από τους Μποζιονέλο-Παναρίτη, ολοκλήρωσαν τον αγώνα τους οι Δημήτρης Κούγιας-Βασίλης Κούγιας (Peugeot 206 RC) και οι Γιώργος Ρήγας-Γιάννης Γεωργιάδης με Ford Escort MKII.

Στη C6, οι Θανάσης Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris) επικράτησαν των Γιάννη Κασίμη-Χρυσούλας Δικοπούλου που οδήγησαν το ίδιο αυτοκίνητο. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ηλίας και Νίκος Μανούσκος, επίσης με Toyota Yaris.

Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης με Ford Sierra RS Cosworth 4×4 συνδύασαν την επιστροφή τους στα ελληνική χώματα με νίκη. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Σάμιος (Talbot Sunbeam Lotus), εμπρός από τους Μιχάλη Νομικό-Κωνσταντίνο Τροβά (Toyota Starlet).

Μεταξύ των λιγοστών εγκαταλείψεων του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Πρωταθλητών του 2018, Γιάννη Μπαντούνα-Κωνσταντίνου Σούκουλη (Mitsubishi Lancer Evo VI) από επιλογέα ταχυτήτων, των Θέμη Χαλκιά-Ανδρέα Βίγκου (Ford Fiesta R5) από σπασμένο ημιαξόνιο και των Κωνσταντίνου Μυλωνά-Ηλία Αγγελή (Toyota Corolla AE92) από σπασμένη ανάρτηση.