Η Ευρώπη έτοιμη να απαγορεύσει τις πωλήσεις θερμικών αυτοκινήτων το 2035

Τα μελλοντικά σχέδια για την ΕΕ αναμένεται να καθοριστούν στις 14 Ιουλίου στις Βρυξέλλες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

νέο HR-V

Το νέο HR-V αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV

0
Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να...
Mercedes-Benz Citan

Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει το DNA της Mercedes-Benz

0
Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από επαγγελματίες για επαγγελματίες. Από την σχεδίαση ως τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χωρίς να παραβλέπουμε την ασφάλεια...
lancia

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

0
Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η Ευρώπη θα καθορίσει την στρατηγική ηλεκτροκίνησης στις 14 Ιουλίου στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με γαλλική ιστοσελίδα.  Οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές θα προβλέπουν σημαντική μείωση του CO2 για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.  Σε αυτήν την περίπτωση, οι κανόνες αυτοί θα μειώσουν τις μέσες εκπομπές των στόλων αυτοκινήτων των κατασκευαστών που λειτουργούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά 60%, υψηλότερες από αυτές που συμφωνήθηκαν το 2019.

Πριν από δύο χρόνια διαπιστώθηκε ότι έως το 2030 η μείωση θα είναι 37,5% και 100% έως το 2035. Με απλά λόγια, οι πωλήσεις βενζίνης, ντίζελ και υβριδικών αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων των επαναφορτιζόμενων υβριδικών plug-in) θα σταματήσουν στην Ευρώπη σε 14 χρόνια.

Ευρώπη: Το 2035 θα είναι το έτος της οριστικής μετάβασης στην νέα κινητικότητα 

Μέχρι τότε, ορισμένες χώρες θα έχουν ήδη σταματήσει να πωλούν παραδοσιακά αυτοκίνητα, ακόμη και υβριδικά.  Τίποτα άλλο δεν θα κυκλοφορεί στο δρόμο εκτός από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ακόμη και οχήματα που λειτουργούν με υγραέριο και μεθάνιο θα σταματήσουν.  Ωστόσο, και το υδρογόνο θα αποκλειστεί καθώς χρησιμοποιείται μόνο σε κυψέλες καυσίμου.

Με πίεση από τις Βρυξέλλες, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να επιταχύνουν τη διαδικασία μετάβασης στην ηλεκτρική ενέργεια και ακόμη και να επεκτείνουν την ηλεκτροδότηση σε άλλες περιοχές για να αντισταθμίσουν την υψηλή επένδυση στη μετάβαση σε ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες λιθίου.  Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, ωστόσο, λένε ότι αυτό το βήμα θα διαρκέσει περισσότερο εκτός Ευρώπης, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα.

Χώρες όπως η Βραζιλία και η Ινδία είναι πιθανό να χρειαστούν πολύ περισσότερο χρόνο και να συνεχίσουν να εκμεταλλεύονται περισσότερο την αιθανόλη.  Για ορισμένους κατασκευαστές οχημάτων θα είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσουν σε αυτές τις χώρες με γκάμα που αποτελείται κυρίως από ηλεκτρικά οχήματα, εάν δεν ληφθούν μέτρα από τις κυβερνήσεις σχετικά με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.