Renault και Shell ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Ionity

Η εταιρεία, της οποίας οι συνεργασίες περιλαμβάνουν τις VW, Daimler, BMW και Ford, θέλει να επεκτείνει το δίκτυο των γρήγορων φορτιστών.

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Η Renault και η Royal Dutch Shell συγκαταλέγονται μεταξύ των εταιρειών που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στον όμιλο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων Ionity, ανέφεραν δύο άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Η Ionity, που συνεργάζεται με τις Volkswagen, Daimler, BMW και Ford, δήλωσε τον Μάρτιο ότι εξετάζει τρόπους επέκτασης του δικτύου των γρήγορων φορτιστών σε ολόκληρη την Ευρώπη, προσθέτοντας ότι πρόσθετοι μέτοχοι είναι ευπρόσδεκτοι.

Οι τελικές προσφορές για το μερίδιο 20 έως 25 %, η οποία εκτιμάται σε 400 εκατομμύρια έως 500 εκατομμύρια ευρώ (475- 594 εκατομμύρια δολάρια), θα πραγματοποιηθούν τον Ιούλιο, ανέφερε μια από τις πηγές.  Οι πηγές ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή δεν είναι εξουσιοδοτημένοι να μιλήσουν στον Τύπο για το θέμα.

Η Shell και η Renault, οι οποίες πρόκειται να παρουσιάσουν την ενημερωμένη στρατηγική EV στις 30 Ιουνίου, αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

Η Ionity επίσης δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλιο.

Για τη Shell, ένα μερίδιο στην Ionity θα προωθούσε τα σχέδιά της να καθιερωθεί ως ένας σημαντικός παίκτης στο μελλοντικό δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, καθώς η αγγλο-ολλανδική εταιρεία προσπαθεί να κάνει στροφή από τις δραστηριότητες της ως επιχείρηση πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Το 2017, η Shell και η Ionity υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή σημείων γρήγορης φόρτισης σε 10 ευρωπαϊκές χώρες.  Η Shell κατέχει επίσης την NewMotion, έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους ταχυφορτιστών στην Ευρώπη.

Η επέκταση των υποδομών φόρτισης EV υπήρξε κεντρικό θέμα σχετικά με τη μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία, όπου εξακολουθεί να υπάρχει άγχος, ή ο φόβος μη πρόσβασης σε σημείο φόρτισης.

Η Ionity, της οποίας οι μέτοχοι περιλαμβάνουν επίσης τη Hyundai καθώς και τις μονάδες Volkswagen Porsche και Audi, έχει 348 σταθμούς σε λειτουργία σε ολόκληρη την Γηραιά Ήπειρο, με 45 ακόμη υπό κατασκευή.

Με χωρητικότητα έως 350 κιλοβατώρες, τα σημεία της Ionity συγκαταλέγονται μεταξύ των υψηλότερων επιδόσεων και μπορούν να αποδώσουν σημαντική ανάκτηση ενέργειας για ηλεκτρικά οχήματα μέσα σε λίγα λεπτά.