Η Volkswagen στην πρώτη θέση στην Ευρώπη και το 2021

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Volkswagen συνεχίζει απτόητη στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη και το 2021

Η διαφορά της από τη δεύτερη μάρκα είναι στο +48%, έχοντας πουλήσει 29.400 περισσότερα αυτοκίνητα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

OPEL Frontera: Υβριδικό και Ηλεκτρικό – Τιμές

Με πενταθέσια ή επταθέσια διάταξη και με υβριδικό ή ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το νέο OPEL Frontera είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της...

RENAULT Vision 4rescue: Δικτυωμένη Άμεση Επέμβαση

Το RENAULT Vision 4rescue είναι ένα ηλεκτρικό όχημα, με υψηλής τεχνολογίας λύσεις δικτύωσης, το οποίο θα εκτιμηθεί από τις πυροσβεστικές υπηρεσίες του αύριο.     Η RENAULT...

FERRARI Amalfi: Καθημερινό GT (video)

Η Amalfi είναι μια γνήσια FERRARI 640 ίππων με τα…όλα της, η οποία όμως μπορεί να ανταποκριθεί και στις καθημερινές, οικογενειακές μετακινήσεις.     Η FERRARI αποκάλυψε...

Η Volkswagen συνεχίζει την κυριαρχία της στις πωλήσεις των αυτοκινήτων στην Ευρώπη και το 2021. Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία που ανακοίνωσε η JATO για τον μήνα Ιανουάριο, στην «Ευρώπη των 27» η Volkswagen τον πρώτο μήνα του έτους κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 90.651 αυτοκινήτων.

Αν και το νούμερο είναι μικρότερο του αντίστοιχου που είχε καταγράψει η μάρκα ένα χρόνο πριν, λόγω της πανδημίας που έχει επηρεάσει την παγκόσμια αγορά, η Volkswagen έχει ανοίξει σημαντικά την ψαλίδα από τους διώκτες της.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι η διαφορά της Volkswagen από την αμέσως επόμενη μάρκα είναι 29.400 αυτοκίνητα, μία ποσοστιαία διαφορά της τάξης του 48%.

Όσον αφορά σε μεμονωμένα μοντέλα, δύο της Volkswagen βρίσκονται στο Top-10 της ευρωπαϊκής αγοράς ανεξάρτητα κατηγορίας, τα Golf και T-Roc, ενώ συνολικά έξι μοντέλα της μάρκας φιγουράρουν στο Top-3 των επιμέρους κατηγοριών τους.

Πρόκειται για τα Golf (compact, πρώτο στην κατηγορία του σε όλη την Ευρώπη), Passat (μεσαία), Touran (MPV), T-Roc (SUV), Tiguan (SUV) και Caddy (Van).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Volkswagen το 2020 κατέγραψε στην ευρωπαϊκή αγορά πωλήσεις 1.346.999 αυτοκινήτων, με τη διαφορά από την αμέσως επόμενη μάρκα να υπερβαίνει το μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα.