Γιατί άλλαξε λογότυπο η Nissan ;

Το Nissan Ariya διαθέτει το νέο λογότυπο της Nissan, πραγματοποιώντας μόλις πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Συμβολίζοντας την αφοσίωση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για νέες γενιές πελατών, θα κοσμήσει τα επερχόμενα μοντέλα Nissan, καθώς αυτά λανσάρονται  ή ανανεώνονται.

Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα “συνδεδεμένο” με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Honda e

Δοκιμή Honda e : Το ψηφιακό και ηλεκτρικό παιδί της πόλης

0
Από EV Concept ακόμα, κατάφερε και έγινε θρύλος, ο θρύλος έγινε ηλεκτρικό πρωτότυπο και το πρωτότυπο έγινε το πιο ζωηρό, πιο επιθυμητό αυτοκίνητο πόλης...
Subaru Outback

Δοκιμή Subaru Outback: Το απόλυτο crossover αυτοκίνητο

0
Ήταν το 1995 όταν πρωτοκυκλοφόρησε το νέο Subaru Outback. Σήμερα βρίσκεται στην έκτη γενιά του και αντικατοπτρίζει τις ανάγκες των σημερινών πελατών, που θέλουν...
Honda SENSING 360

Honda SENSING 360 : Νέο Σύστημα Ασφάλειας και Υποστήριξης Οδηγού

0
Η Honda Motor Co., Ltd. αποκάλυψε το νέο σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda SENSING 360 που καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το...

“Το Nissan Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας καθώς ξεκινάμε το ταξίδι του μετασχηματισμού στις λειτουργίες μας, στα προϊόντα μας και στον πολιτισμό μας”, δήλωσε ο Uchida. “Ορίζει αυτό που έχει σημασία για την Nissan, αντιπροσωπεύει αυτό που υποστηρίζουμε και ενσωματώνει την ουσία αυτών που μας χαρακτηρίζουν : πάθος για καινοτομία.”

Για να παρακολουθήσετε την παγκόσμια πρεμιέρα και να μάθετε περισσότερα για το ολοκαίνουργιο Nissan Ariya, επισκεφθείτε το TheNissanNext.com.