Γιατί άλλαξε λογότυπο η Nissan ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Nissan Ariya διαθέτει το νέο λογότυπο της Nissan, πραγματοποιώντας μόλις πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Συμβολίζοντας την αφοσίωση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για νέες γενιές πελατών, θα κοσμήσει τα επερχόμενα μοντέλα Nissan, καθώς αυτά λανσάρονται  ή ανανεώνονται.

Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα “συνδεδεμένο” με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN Golf GTI Edition 50: Το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής της VW στο Nurburgring (video)

Το νέο επετειακό VW Golf GTI Edition 50, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, έκανε νέο εντυπωσιακό ρεκόρ στην περίφημη πίστα του Nurburgring.     Με αφορμή τον εορτασμό των...

FORD E-Transit Custom AWD: Πάει παντού

Η FORD Pro σύντομα θα έχει στην γκάμα της ένα νέο επαγγελματικό μοντέλο, το E-Tourneo Custom AWD, το οποίο υπόσχεται ότι θα πηγαίνει παντού.   Τα...

OPEL Frontera: Υβριδικό και Ηλεκτρικό – Τιμές

Με πενταθέσια ή επταθέσια διάταξη και με υβριδικό ή ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το νέο OPEL Frontera είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της...

“Το Nissan Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας καθώς ξεκινάμε το ταξίδι του μετασχηματισμού στις λειτουργίες μας, στα προϊόντα μας και στον πολιτισμό μας”, δήλωσε ο Uchida. “Ορίζει αυτό που έχει σημασία για την Nissan, αντιπροσωπεύει αυτό που υποστηρίζουμε και ενσωματώνει την ουσία αυτών που μας χαρακτηρίζουν : πάθος για καινοτομία.”

Για να παρακολουθήσετε την παγκόσμια πρεμιέρα και να μάθετε περισσότερα για το ολοκαίνουργιο Nissan Ariya, επισκεφθείτε το TheNissanNext.com.