Πωλήσεις αυτοκινήτων: Πέρασαν στην κορυφή τα υβριδικά SUV

Κοινοποίησε το άρθρο

Συνεχίζεται η ανοδική πορεία των ταξινομήσεων καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, με τους αγοραστές να στρέφονται στα υβριδικά μοντέλα.

 

Volvo Ex30

 

Μετά και την ολοκλήρωση του Ιουλίου του 2024, στη διάρκεια το οποίου ταξινομήθηκαν 172 καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα λιγότερα σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, η πορεία της αγοράς παραμένει ανοδική.

Από την αρχή του χρόνου, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, έχουν ταξινομηθεί 90.228 οχήματα, έναντι 82.741 του επταμήνου του 2023.

 

Ιούλιος 2024

Ιούλιος 2023

  Μεταβολή 2024/2023

Καινούργια επιβατικά

12.208

12.380

-1,4%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

1.019

1.024

-0,5%

Καινούργια λεωφορεία

39

25

+56,0%

Ιανουάριος – Ιούλιος 2024

Ιανουάριος – Ιούλιος 2023

Μεταβολή

2024/2023

Καινούργια επιβατικά

90.228

82.741

+9,0%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

6.920

6.961

-0,6%

Καινούργια λεωφορεία

542

166

+226,5%

 

Στα segments των επιβατικών, συνεχίζεται η αύξηση των αυτοκινήτων της κατηγορίας Β, τα οποία αποτελούν το 55,4% των νέων ταξινομήσεων, με το 30,5% αυτών, να είναι SUV.

 

Segment

Ιούλιος 2024

Ιούλιος 2023

Διαφορά

Ιανουάριος – Ιούλιος 2024

Ιανουάριος Ιούλιος 2023

Διαφορά

A

7,5%

13,2%

-5,7

7,3%

6,8%

+0,5

A-SUV

3,9%

3,2%

+0,7

4,4%

2,1%

+2,3

(A TOTAL)

(11,4%)

(16,4%)

(-5,0)

(11,7%)

(9,0%)

(+2,7)

B

24,2%

25,9%

-1,8

24,9%

27,8%

-2,8

B-SUV

28,2%

27,3%

+0,9

30,5%

25,5%

+5,0

(B TOTAL)

(52,4%)

(53,3%)

(-0,9)

(55,4%)

(53,3%)

(+2,2)

C

6,5%

6,5%

-0,0

6,8%

8,9%

-2,1

C-SUV

20,8%

18,4%

+2,4

18,3%

20,9%

-2,6

(C TOTAL)

(27,3%)

(24,9%)

(+2,4)

(25,1%)

(29,8%)

(-4,7)

D

1,4%

1,2%

+0,2

1,6%

1,3%

+0,3

D-SUV

5,3%

2,8%

+2,5

3,9%

4,9%

-1,0

(D TOTAL)

(6,7%)

(4,0%)

(+2,7)

(5,5%)

(6,2%)

(-0,7)

E

0,1%

0,0%

+0,0

0,1%

0,1%

+0,0

E-SUV

0,5%

0,2%

+0,3

0,4%

0,3%

+0,1

(E TOTAL)

(0,6%)

(0,3%)

(+0,3)

(0,5%)

(0,4%)

(+0,1)

F-G

0,2%

0,1%

+0,1

0,1%

0,1%

-0,0

F-G-SUV

0,3%

0,2%

+0,0

0,2%

0,3%

-0,0

(F-G TOTAL)

(0,4%)

(0,3%)

(+0,1)

(0,4%)

(0,4%)

(-0,0)

SPORTS

0,2%

0,1%

+0,1

0,2%

0,3%

-0,2

MPV

0,0%

0,0%

-0,0

0,0%

0,1%

-0,1

MPV-M/COMBI

1,0%

0,7%

+0,3

1,2%

0,6%

+0,6

(SUV TOTAL)

(59,0%)

(52,2%)

(+6,9)

(57,8%)

(54,1%)

(+3,7)

 

Η ανοδική πορεία των υβριδικών μοντέλων, που είχε φανεί το πρώτο εξάμηνο του 2024, όχι μόνο συνεχίστηκε. Αλλά αποτέλεσαν το 44,4% των επιλογών τον Ιούλιο. Αποτέλεσμα που, από την αρχή του χρόνου, τα φέρνει πρώτα πλέον, με ποσοστό 40%. Και τα κυρίαρχα μέχρι τώρα βενζινοκίνητα, για πρώτη φορά να βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 39,7%. Τα ηλεκτρικά, έχουν σταθεροποιηθεί στο 10%, χωρίς ανοδικές τάσεις.

Ιούλιος 2024

Ιούλιος 2023

Διαφορά

Ιανουάριος –

Ιούλιος 2024

Ιανουάριος –

Ιούλιος 2023

Διαφορά

Βενζίνη

33,9%

38,3%

-4,4

39,7%

44,1%

-4,3

Πετρέλαιο

6,2%

13,7%

-7,5

8,8%

14,1%

-5,4

Υβριδικά (HEV)

44,4%

34,5%

+9,9

40,0%

29,3%

+10,7

Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)

13,9%

10,2%

+3,7

10,1%

9,8%

+0,3

Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,0%

0,4%

-0,4

0,0%

0,4%

-0,3

Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

1,6%

3,0%

-1,4

1,4%

2,4%

-1,0

 

Στις μάρκες που επιλέγουν οι Έλληνες αγοραστές, η κυριαρχία της TOYOTA δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Με 15.368 ταξινομήσεις από την αρχή του χρόνου, η ιαπωνική φίρμα έχει το 17%. Όταν η δεύτερη SUZUKI έχει 7.437 ταξινομήσεις και η PEUGEOT 7.364.

Ακολουθούν CITROEN/DS, HYUNDAI, OPEL, FIAT BMW, VOLKSWAGEN, KIA, NISSAN, SKODA, AUDI, MERCEDS-BENZ και η έκπληξη, MG Motor. Η οποία ήδη έχει φτάσει στο 2,2% των ταξινομήσεων.

Δείτε εδώ τις ταξινομήσεις όλων των εταιρειών, μέχρι και τον Ιούλιο του 2024.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...