Η Rolls-Royce Phantom και ηλεκτρική

13

Οι  τάσεις είναι τόσο ισχυρές και η αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας αμείλικτη δεν γλυτώνει κανείς από τα πλοκάμια της. Έτσι ακόμα και η αραχνιασμένη, παλιομοδίτικη για κάποιους Rolls-Royce Phantom θα κατασκευάσει όχι μια υβριδική σε πρώτο στάδιο βρετανική κυρία αλλά απευθείας μια 100% ηλεκτροκίνητη.

Βέβαια το 2011 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης μια πρωτότυπη Ηλεκτροκίνητη  Phantom της οποία παρουσίασης ακολούθησε μια απραξία την οποία δικαιολόγησε την ίδια χρονιά ο CEO της  Rolls-Royce Torsten Müller-Ötvös λέγοντας ορθά πως με 160 χλμ. οι πελάτες της RR δεν θα μπορούσαν  να οδηγήσουν ούτε από την μια μεγάλη πόλη στην άλλη.  Από τότε πέρασαν 6 χρόνια και πάρα πολύ νερό στο αυλάκι της ηλεκτροκίνησης. Σήμερα η RR επενδύει στην καθαρή ηλεκτροκίνηση εκμεταλλευόμενη τους πιο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς σε Ασία όπου ορισμένες πόλεις στο προσεχές μέλλων πρόκειται να  απαγορεύσουν την κυκλοφορία οχημάτων που κινούνται με συμβατικούς κινητήρες στο κέντρο. Η Phantom EV αν και δεν έχει πελατολόγιο, ακόμα,  ο Müller-Ötvös λέει πως «δεν μου ήρθε ποτέ ένα χαρτί στο τραπέζι που να λέει φτιάξε μου αυτό ή εκείνο το αυτοκίνητο. Η RR θα προχωρήσει απευθείας στην ηλεκτροκίνηση χωρίς ενδιάμεσες στάσεις».  Με την τεράστια μπαταρία lithium-ion των  71 kWh οι δύο ηλεκτροκινητήρες παράγουν 550 Nmροπή που επιτρέπει στην Phantom να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα. Άλλα χαρακτηριστικά όπως επιδόσεις, τιμή κτλ.,  προσεχώς.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ