Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν η συγχώνευση της FCA-Peugeot

Κοινοποίησε το άρθρο

Στο μικροσκόπιο των Βρυξελλών για παραβίαση των κανόνων περί μονοπωλιων έχει μπει η ύψους 50 δισ. δολαρίων συγχώνευση της ιταλικής Fiat Chrysler με τον γαλλικό όμιλο της Peugeot.

Την Τετάρτη η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Κομισιόν ανακοίνωσε ότι προχωρά στην δεύτερη φάση της τετράμηνης έρευνάς της.

«Η Κομισιόν ανησυχεί ότι η προτεινόμενη συνενωση μπορεί να μειώσει τον αναταγωνισμό σε σχέση με τα ελαφριά εμπορικά οχήματα τύπου βαν βάρους κάτω των 3,5 τόνων στην ευρωπαϊκή αγορά και ιδίως σε 14 κράτη μέλη και το Ηνωμένο Βασίλειο», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.

Volvo Ex30

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

«Σε πολλές χώρες, είτε η PSA είτε η Fiat Chrysler έχουν ήδη ηγετική θέση στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και η συγχώνευση θα απομακρύνει έναν από τους βασικούς ανταγωνιστές» επισήμανε η Επιτροπή.

«Τα εμπορικά φορτηγά είναι σημαντικά για ιδιώτες, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μεγάλες εταιρείες όσον αφορά την παράδοση αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών σε πελάτες. Θα αξιολογήσουμε προσεκτικά εάν η προτεινόμενη συναλλαγή θα επηρεάσει αρνητικά τον ανταγωνισμό σε αυτές τις αγορές και θα διασφαλίσουμε ότι ένα υγιές ανταγωνιστικό τοπίο παραμένει για όλα τα άτομα και τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε εμπορικά φορτηγά για τις δραστηριότητές τους», ανέφερε η αντιπρόεδρος της Κομισιόν Μαγκρέτε Βεστάγκερ.

Εφόσον ολοκληρωθεί η συγχωνευση των δυο εταιρειων θα δημιουργηθεί η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, ελέγχοντας περίπου το ένα τριτο της αγοράς στην Ευρωπη με υπερδιπλάσια παραγωγή από την Renault και την Ford. Η απόφαση των αρχών της ΕΕ αναμένεται ως τις 22 Οκτωβρίου.